2014a. suve ilmus foorumisse ulmeodava klassiku kuulutusKlassiku müügikuulutus. Piltide pealt ei tundunud midagi erilist, kuid meeletut odav hind sisestas lootust, et ehk ei pea mitu aastat kiirnuudli dieedil olema.
Kohapeal avanev vaatepilt oli lootustandev. Värv oli küll matiks tuhmunud, kuid polnud kahtlustki, et poleerimisega saab värvi ideaalseks. Roostet oli klassiku kohta väga väga vähe, tüüpilised kohad nagu pagassipõhja liitekohad, akualune plekk oli pinnapealse roostega kaetud. koopakaared, tagaluuk, kapott ja uksealused olid jällegi ideaalsed või väga vähese roostega. Arvatavasti aitas sellele kaasa eelmiste omanike iga-aastane korrosiooni tõrje.
Mõned pisivead nagu leemendav roolilatt ja tuksis õhulugeja ei morjendanud üldse, eriti kui kõik vajalikud detailid olid riiulis olemas.
Morjendas hoopis puudu olev soome registripaber, millel pidid kirjas olema omanike andmed. Tehniline pool oli täiesti olemas. ARK andmetel pidi asi täiesti lahendatav olema, kuid asi võib võtta 3 kuud aega, sest soome maanteeameti töötajad pidid suvepuhkusel olema(nüüdseks muidugi teada, et see jutt oli täielik hülgemöla, soomlased olid täitsa olemas, eestis lihtsalt ei saadetud 3 kuu jooksul päringut ära)
Selle aja jooksul sai siis vajalikud tööd ära tehtud, poleerimised, lativahetus, pidurite korrastamine ja tavapärane hooldus.
Mõned pildid pärast ostmist:




Esimene töö muidugi oli välimuse poolest kõige tähtsam, see rõve valge tuledevaheline osa mustaks võõbata

Vahepealsel rännakul midagi erilist ei toimunudki, Pidevalt pesnud ja vahatanud, et hoida autot, kuid poole salongi lammutamise peale tuli tõdeda fakti, et see auto keevitusest ei pääse, venitasin sellega siis aasta.
Jõudsin vahepeal kasti vahetada, sest nagu kiuste otsustas auto 4 päeva enne reklaamivõtteid ära kaotada esimese ja teise käigu, eisaanud siis mittesõitva autoga ju minna. kasutaja IQ käest sai ostetud kast(Mille eemaldamine oli omajagu raske, puitprussi ja koormarihmaga enam mootorit ja kasti elusees tõsta ei taha, isegi kui kokku neli inimest tõstab)
Päev enne reklaamivõtteid sai kast vahetatud ja auto korrastatud.

Tele2 Deezer reklaam
Pärast seda sai lisatud tagumine luugispoiler(Pole käsi varem nii värisenud kui neid auke puurides)
kaheraudne summuti tagumine osa ning 16 tollised aero veljed. Mainimist vajab ka peeglisoojenduste, elektripeeglite ja autopiloodi lisamine.


