Kuidas kindlaks teha, kas kütusepump on terve või ei ole.
Autoks Saab 9000 turbo, 2.0, 118 kw, ~90.
Kütusepump
Keera pritsesse tulev bensuvoolik lahti ja anna süüdet, pump peaks veidi bensiini pritsima. Kui kahtled relees, siis sama teema aga viid näiteks teise aku pealt otse juhtmed pumba klemmidele ja siis peaks pump häält tegema ja bensiini pritsima.
Algselt postitas: sigaelmar
Keera pritsesse tulev bensuvoolik lahti ja anna süüdet, pump peaks veidi bensiini pritsima. Kui kahtled relees, siis sama teema aga viid näiteks teise aku pealt otse juhtmed pumba klemmidele ja siis peaks pump häält tegema ja bensiini pritsima.
Niimodi nagu süsteem toimib, aga kui palju ta peaks bena peale andma?
Madalatel pööretel tekib hirmus jõnksutamine/detonatsioon (kõrgetel pööretel töötab mootor väga hästi). Tekkis peale seda, kui sõitsin kogemata paagi põst. tühjaks... vaevu, vaevu jõudsin tanklasse.
Algul arvasin, et kütusefiltri tõmbas paska täis, kuna seda pole vahetatud sellel autol vist mitte kunagi. Peale filtri vahetust tegi ikka samasi trikke.
Siis arvasin, et üks silinder ei tööta ja jõnksutab ning detoneerib seepärast, et mootor on parlanksist väljas.
Mul tühikäigu mootor suht läbi omadega... peab koguaeg tuure peal hoidma, et välja ei sureks, ning tühikäigul pöörded kõiguvad alla 1000 ning taukene peale 1000.
Kas jama võib olla tingitud tühikäigust?
Ma ei viitsi küll hetkel saabnetis ringi tuuseldada, aga sinu masinal peaks äkki märksõna "ETS" päris palju otsingutulemusi andma.
Uuematel tonnistel on kütusepumba suremine auto konkreetselt teele jätnud. Surnud Pump ei pumpa enam midagi. Arvan et sa võiks ka viga mujalt otsima hakata.
Uuematel tonnistel on kütusepumba suremine auto konkreetselt teele jätnud. Surnud Pump ei pumpa enam midagi. Arvan et sa võiks ka viga mujalt otsima hakata.