Saab 9-5 aero wagon 2003 crisp müüdud

sigaelmar
Postitusi: 1008
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#26

L Apr 13, 2019 10:43

Kas uued saaled olid originaalid või B osad?
crisp
Postitusi: 23
Liitunud: N Mär 04, 2010 23:31
Asukoht: Tallinn
Auto: ´03 9-5 aero vagun

#27

L Apr 13, 2019 19:58

B osa ikka. GLYCO omad. Pole veel ära ostnud, aga need panen.
konks222
Saabiklubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#28

L Apr 13, 2019 20:46

Võta keskmine raam lahti. Siis näed mis olukorras vänt on.
crisp
Postitusi: 23
Liitunud: N Mär 04, 2010 23:31
Asukoht: Tallinn
Auto: ´03 9-5 aero vagun

#29

L Apr 13, 2019 22:03

Tegin lahti ja seal oli kõik kaunis. Kuskilt siin enne lugesin, et see keskmine tuleb üle vaadata. Sellepärast tahakski kepsu kaelad üle mõõta. Kellal 240 tkm rootsi päringu järgi tundus, et 100tkm tagurpidi sõitnud. Kokku siis ca 340tkm, et kas on mingi ajahetk mootor vahetatud vms
entson
Postitusi: 365
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#30

P Apr 14, 2019 1:44

vv telglõtk on kuni 0,34mm,reg seibid peaks olema keskmise saale juures ,kepsu saale orig. mõõt haynesi järgi 51,981-52,000 originaal ehk st. , 1.rem. mõõt.51,731-51,750 . edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
sigaelmar
Postitusi: 1008
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#31

P Apr 14, 2019 9:20

Kas seda ohtu pole, et sa teed omale karuteene kui korralikud originaal saaled igaks juhuks B osade vastu vahetad? Tean ühte juhust, kus lihvitud vändale pandi uued B osa saaled ja need ei kestnud kahte aastatki.
innar11
Postitusi: 90
Liitunud: E Sept 30, 2013 23:20
Asukoht:
Auto:

#32

P Apr 14, 2019 9:49

Ei GM ega ka Saab ise saalesid tooda, kui seda märgistust leida loodad oma auto karterit avades.

Suure tõenäosusega on nad miskised Mahled vms (vöi miks mitte isegi Glycod)
crisp
Postitusi: 23
Liitunud: N Mär 04, 2010 23:31
Asukoht: Tallinn
Auto: ´03 9-5 aero vagun

#33

P Apr 14, 2019 21:27

sigaelmar kirjutas:
P Apr 14, 2019 9:20
Kas seda ohtu pole, et sa teed omale karuteene kui korralikud originaal saaled igaks juhuks B osade vastu vahetad? Tean ühte juhust, kus lihvitud vändale pandi uued B osa saaled ja need ei kestnud kahte aastatki.
Minul pole küll kordagi mingit jama olnud. Pigem küsiks kas lihvitud vänt peale lihvi reaalselt üle ka sai mõõdetud enne kui mootor kokku pandi.


innar11 kirjutas:
P Apr 14, 2019 9:49
Ei GM ega ka Saab ise saalesid tooda, kui seda märgistust leida loodad oma auto karterit avades.

Suure tõenäosusega on nad miskised Mahled vms (vöi miks mitte isegi Glycod)
Samas b osa saale sisse pole originaal varuosa nr´it minuteada pressitud. Kuid jah olen teadlik, kuidas autotööstus üles on ehitatud.
entson kirjutas:
P Apr 14, 2019 1:44
vv telglõtk on kuni 0,34mm,reg seibid peaks olema keskmise saale juures ,kepsu saale orig. mõõt haynesi järgi 51,981-52,000 originaal ehk st. , 1.rem. mõõt.51,731-51,750 . edu.
:notworthy:
sigaelmar
Postitusi: 1008
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#34

E Apr 15, 2019 9:33

crisp kirjutas:
P Apr 14, 2019 21:27
sigaelmar kirjutas:
P Apr 14, 2019 9:20
Kas seda ohtu pole, et sa teed omale karuteene kui korralikud originaal saaled igaks juhuks B osade vastu vahetad? Tean ühte juhust, kus lihvitud vändale pandi uued B osa saaled ja need ei kestnud kahte aastatki.
Minul pole küll kordagi mingit jama olnud. Pigem küsiks kas lihvitud vänt peale lihvi reaalselt üle ka sai mõõdetud enne kui mootor kokku pandi.

Ma tegelikult tahtsin oma jutuga rohkem seda ütelda, et kui näiteks sillaosi tellides paljud on väga valivad mida alla panevad, siis selliste asjadega vähesed valivad mis nad oma autole paigaldavad. Kuigi ennem olgu mingi suvaline rooliots kui mootori sees oluline detail mis põhjustab kulukaid väljaminekuid.
crisp
Postitusi: 23
Liitunud: N Mär 04, 2010 23:31
Asukoht: Tallinn
Auto: ´03 9-5 aero vagun

#35

T Juun 11, 2019 22:02

Kuna suvel enamus auru läheb maja ehitusele, siis Saabiga saab harva tegeleda. Miskit siiski tehtud ka. Alumine ots sai kokku. Vahetasin ainult kepsusaaled ja poldid. Vända kael mahtus ilusti tolerantsi. Raamid olid ilusad. Külge said ka uued tagapidurid. Kässar regullitud ja liikuvad osad määritud. Poolraami puksid sai ka uued. Panin lömfad need. Uus õli ka jälle.

Hetkel siis hakkasin väikest voolukadu uurima. Rohkem juttu siin: viewtopic.php?f=47&t=24217
Vaja oleks siis veel keskmine summuti ja see sukkaga jupp vahetada. Ja eelpool mainitud elektrikadu leida. Siis võiks mõelda igapäevakasutusele juba.
crisp
Postitusi: 23
Liitunud: N Mär 04, 2010 23:31
Asukoht: Tallinn
Auto: ´03 9-5 aero vagun

#36

K Juun 12, 2019 21:53

Eelpool mainitud el kadu polnudki kadu vaid auto normaalne toimetamine. Ühesõnaga kui uksed kinni panna siis kaob ka liigne tarbimine.

jääb siis veel summuti teha.

Ahjaa klaasipesu paagi kork sai ka uus.

Kui kellelgi R16 plekk velgi peaks üle olema oleks ühest jooksust huvitatud.
crisp
Postitusi: 23
Liitunud: N Mär 04, 2010 23:31
Asukoht: Tallinn
Auto: ´03 9-5 aero vagun

#37

T Juul 30, 2019 0:24

Juuni teises pooles sai üv tehtud. Ja nüüd mõnisada km sõidetud ka. Kuna enamus aega seisab, siis veeretan siin müügimõtet ka.

Niiet kui kellegil huvi siis võib arutada:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=1e7e

Edit: Müüdud
Vasta