Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Varsti aasta viimasest sissekandest. Sinna vahele on mahtunud 2x hooldust (iga 10.000 km) tagant, AT kasti õlivahetus, uued esiklaasi kojamehed, lähitule pirnid uuesti juulis vahetatud, esiõõtsa tagapuksid.
Siis sai sügisel villand puterdamisest ja ebaühtlasest tühikäigust. Pea maha, klapipesad soveldatud, klapisääretihendid ja osa juhtpukse vahetatud. Uus karterituulutuse kopsik, süüteküünlad ja hammasrihm (vahetatud nüüd iga 20.000 km tagant )
Viimased kuu aega vuranud ringi Good Year UltraGrip ICE 2 lamellrehvidega. Suverehvid kestsid täpselt 2 suve ja 20.000 km
Eile otsustas Saab lõpuks ka tee peale jätta. Hommikul käivitades kuvas kirja TCS OFF ja ma juba hakkasin ABS andurite ning laagrite saadavust otsima. Lõuna paiku kuvas juba kõiki veatulesid ning keeldus käivitumast. Sotid selged, uus aku ja sõit jätkub
Kütusekulu ja täpsemad kulutused leiab kõik kütuseikoonile klikkides. IMO täitsa ökonoomne pill on
terv, teager
Siis sai sügisel villand puterdamisest ja ebaühtlasest tühikäigust. Pea maha, klapipesad soveldatud, klapisääretihendid ja osa juhtpukse vahetatud. Uus karterituulutuse kopsik, süüteküünlad ja hammasrihm (vahetatud nüüd iga 20.000 km tagant )
Viimased kuu aega vuranud ringi Good Year UltraGrip ICE 2 lamellrehvidega. Suverehvid kestsid täpselt 2 suve ja 20.000 km
Eile otsustas Saab lõpuks ka tee peale jätta. Hommikul käivitades kuvas kirja TCS OFF ja ma juba hakkasin ABS andurite ning laagrite saadavust otsima. Lõuna paiku kuvas juba kõiki veatulesid ning keeldus käivitumast. Sotid selged, uus aku ja sõit jätkub
Kütusekulu ja täpsemad kulutused leiab kõik kütuseikoonile klikkides. IMO täitsa ökonoomne pill on
terv, teager
Minu poolt on nüüd jäänud vaid tsitaat lisada:
eteenindus.mnt.ee: Lõplik kinnitus on antud 14.05.2014 kell 18:43.
Palju õnne uuele omanikule!
Peab ütlema, et kahju oli loobuda, aga head meelt teeb see, et see auto jäi foorumisse ja uus omanik jätkab kõigi eelduste kohaselt teemat
Mul jääb üle vaid TGB'd tsiteerida - 19.05.2017, täpselt 3 aastat ja 5 päeva hiljem lahkus Griff meilt, et asuda teenima uut omanikku.
Võib ütelda, et vana iganenud tehnoloogia. Suur janune mootor. Lödi veermik. Ja kõik see tegi Griffist ühe suurepärase, fantastilise auto, millega sõit oli nauditav iga kilomeeter. Griff on auto, kuhu istud sisse ja lihtsalt sõidad ning lased päeva jooksul tekkinud mõtetel hääbuda; sa ei pea millegi peale muretsema seal roolis; mõnusalt, vaikselt ja vabalt kulgeb sõit. Ja siis kui vaja, Griff urahtab korra ning näitab, et need 3 liitrit kapoti all ei ole lihtsalt number vaid mõnusa soundtracki saatel pakub vapustavad performance.
Igatahes - tõsiselt kahju oli loobuda, igati fantastiline auto.
Uuele omanikul edu; see pole tal mitte teps esimene Griffin; ning peagi pajatab ta siin teemas juba ise edasi.
terv, teager (over and out)
Just nimelt - suurepärane ja fantastiline auto. Nüüd ma saan aru küll, miks ma teda nii kaua ootama pidin Ja Griffin kapoti alt kostev urahtus (nagu ka tõeline aadlimehe vääriline komfort) peletab igasugused ekslevad mõtted, mis vahepeal Aero suunal liikusid:thumb: No hea küll, on all Aero laiendid - aga see teeb ta veel ilusamaks Vabandan, et varem postitada ei jõudnud - no ei saa ju Griffist eemale enam! Aitäh sulle, Teager!
Siin ka esimene pilt:
[url=https://postimg.org/image/6m2l40p1p/][/url
Siin ka esimene pilt:
[url=https://postimg.org/image/6m2l40p1p/][/url
Nagu eelmiselt pildilt näha oli, olid remondi tõttu Tallinna Lennujaamas suured ümberkorraldused ja kiirendusrajale mind ei lastud. Samas, ......ahvatlevalt lähedal oli Tartu mnt oma 110 km/h märkidega ja puha.....
No ja mis te siis arvate, millega see kõik lõppes? Selle asemel korra sõita üks mõnus jupike Tartu mnt 2-realisel ja ots ringi keerata ning büroo laua taha tagasi minna......sõitsin Griffiga lihtsalt 80 km maha mööda häid teid ümber Tallinna No lihtsalt ei saanud teisiti - nii mugav ja hea oli.
Ja nüüd võitlevadki minus vastakad tunded - kas sõita nii hea autoga pea iga päev, et suu oleks kõrvuni või hoopis hoida n.ö. puhvetis klaasi taga ja tuua välja üksnes riigipühadel ja perekondlikel tähtpäevadel? No et ta ikka võimalikult kaua sama hea välja näeks
No ja mis te siis arvate, millega see kõik lõppes? Selle asemel korra sõita üks mõnus jupike Tartu mnt 2-realisel ja ots ringi keerata ning büroo laua taha tagasi minna......sõitsin Griffiga lihtsalt 80 km maha mööda häid teid ümber Tallinna No lihtsalt ei saanud teisiti - nii mugav ja hea oli.
Ja nüüd võitlevadki minus vastakad tunded - kas sõita nii hea autoga pea iga päev, et suu oleks kõrvuni või hoopis hoida n.ö. puhvetis klaasi taga ja tuua välja üksnes riigipühadel ja perekondlikel tähtpäevadel? No et ta ikka võimalikult kaua sama hea välja näeks
Tore näha tuttavat masinat uue/vana isiku omanduses.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud, Trionic Ei, seisma teda ei jäta. Isegi ideaalatingimustes mitte. Sest ikka tahaks sõita, just nimelt regulaarselt ja auto heaolu silmas pidades
Aga nüüd selgus järgmine jama - abikaasa sai korra Griffi rooli ja juba 3 päeva on keeldutud seda mulle tagastamast Mul ei jää ilmselt muud üle, kui ära oodata 1. juuni, mil Alfa Brera talvekorterist välja sõidab. Õnnestub ehk naine jälle Alfa rooli suruda ja saab Griffi tagasi
Aga nüüd selgus järgmine jama - abikaasa sai korra Griffi rooli ja juba 3 päeva on keeldutud seda mulle tagastamast Mul ei jää ilmselt muud üle, kui ära oodata 1. juuni, mil Alfa Brera talvekorterist välja sõidab. Õnnestub ehk naine jälle Alfa rooli suruda ja saab Griffi tagasi
Aga milleks on Griffin mõeldud, sai kõige paremini tunnetada Austria-Baierimaa matkal. Ületamatu komfort ja üle 5000 km matk keskmise kütusekuluga 7,7L/100 km. Ventileeritavad istmed suvekuumuses olid asendamatud. Ja Griffin tundis ennast ühtviisi koduselt nii Alpides kui kiirteedel. Seda tõendab ka viimane lisatud foto Kui üks Porshe poleks ette keeranud ja seal 180-ga "venima hakanud", oleks number pildistamise hetkel veelgi kenam olnud.
bp gas station with diesel
image hosting for websites
bp gas station with diesel
image hosting for websites
Aga sama hästi tunneb Griffin ennast ja juba eelmise omaniku ajal kodusteks saanud Muhu-ja Saaremaa trassidel. Ja siin tuleb ainult nõustuda juba selle auto puhul traditsiooniks saanud kasutajakogemusega, et need Philips H7 Extreme Vision Plus 130% on esilaternates pagana head! Kui neid ainult ca korra aastas vahetama ei peaks
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Okt 14, 2018 16:37
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Kas müügimõtted kadunud?