Mootori sissesõitmine

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#1

Kõik on vahetatud.Sisu tutikas:Vänt stock,sepiskolvid(JE),kepsud (Carillo),puuritud (90,5),dünaamiliselt balanseeritud ja monteeritud.Gurud,tulge appi!Alates esmakäivitusest kuni solemio ühendamiseni.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Hõh, guru ma pole, aga seda tsirkust vaataks pealt küll..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#3

Ega ma nüüd mingit avalikku hukkamist mootorile ei korralda.või,et gurud tulevad kõik kokku ja paneme mootori pidulikult käima;). Abi teretulnud rohkem "teankuidas" vormis.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

A sedapidi... Siis ma jätan vahele..:) Neid mehi on ikka vist vähe, kes sulle siit appi võiks tulla sel juhul. Aga ilmselt nende abi on üsna märkimisväärne..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

ikka aitame!

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#6

Mnjahhhh vaatasin isegi seda blokki ja kolbe Anti juures aga väike sissesõit pidi olevat sinna1500-3000km et enne nagu pedalit põrandasse vajutada ei soovitaks,tahaks isegi neid hääli kuulda:head:
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#7

Ivometsale tänud:eureka:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Kimame kohe dynosse,treilaga,seal käivitame ja kohe laseme peeneks;)
Võin appi tulla sel raskel momendil,kui esmane võtmekeeramine toimub.Nii tuttav tunne tuleks...
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#9

Huumorimeelt teil jagub,saabikud.Mul,nagu isegi aru saate,haiguse viimane staadium,asi on naljast kaugel:freak:Eks ma kaevan internetiavarustest -sügavustest selle nõuhau välja.Saan täpsed juhised Saab engine break in'ist,panen samasse teemasse üles.Ilusat suve.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

Tegin kiire ja mitte eriti täpse otsingu, mõned lingid...
http://www.saabnet.com/aas/1999.W37/127 ... 47721.html
> From an ex Saab Master Tech , Drive it as hard as you like from the
>word go, and change the oil every 5000 miles , the engine will be great

http://www.saabnet.com/tsn/bb/performan ... bID=107073
NEVER BREAK IN AN ENGINE WITH SYNTH!
with a fresh engine only use dyno oil durring break in, the same goes with journal bearing turbochargers,they need to actually wear in which can be hindered by synthetic oil

Ülejäänud break-in-i teemalised jutud ütlevad, et ära hoia stabiilselt kiirust, anna mootorile kõikvõimalikku koormust, aga mitte pikalt ja päris viimast ära ka võta kohe. Esimene õli peaks suht ruttu välja tulema (ik õlivahetuse käigus) ja järgmised paar tükki siis ka tihedamate vahedega. Edasi juba normaalne õli sisse ja anna minna.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta