OG 900 ostmine

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
margus
Postitusi: 4
Liitunud: E Juul 31, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#1

Tere, olles lugenud läbi enamu classikut puudutavad teemad siit ja auto24 foorumist tekkis mul julgus selline auto soetada. Konkreetselt on pilk pidamajäänud sellele isendile http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Arusaadav et ainult piltide põhjal ei oska auto kohta just suut arvata. Mõtlesin, et kuna siin ikka korralik hulk Eesti SAABi fanaatikuid, siis äkki keegi on käinud kaemas või teab midagi müüjast.
Samal mehel sedaan kerega kah http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Piltidel paistavad igati siledad, ok rool on sile ja iste määrdunud, elan üle. Põhja alla muidugi ei näe.

Ütleme nii, et 12 000 poleks kindlasti ülemine piir, vajadusel on nõus kohe teist samapalju väsinud juppide vahetamiseks juurde investeerima.

Enim kardan just roostet, sest oma praeguse liikuriga olen pidanud selle vaenalse vastu pidevalt võitlema ja kahjuks väga lühiajalise eduga. Linnapildis näeb selliseid masinaid harva, on nii roostes, kui siledaid. Sama kehtib pea kõikide samavanuste markide kohta. Kas siis classic on suurem roostetaja kui ntx golf2, ford sierra või mõni jaapanlane?

Aitäh neile kes vaevusid lugema ja veel suuremad tänud vastajatele (nii julgustajatele, kui hurjutajatele)

PS kui auto on oma hinda igati väärt, siis palun ärge seda enne mind ära ostke :) saate 1 klubilise juurde.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

Lihtsalt infoks - seda meest tuntakse foorumis urmas900 nime all.

Kahjuks klassikute valik Eestis kehvapoolne, Auto24 oli veel üks flatnose müügis (Hiiu Autod).

Meil foorumis müüb kod. Alwaro enda klassikut - ehk kiikad ka seda

EDIT: Kod. Alwaro osas jõudis MadMan must ette :)

terv, teager
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

Need masinad on mõlemad vägagi normaalsed, sedaankerega on ainult karpaga ,seda nüüd eriti ei soovitaks esimeseks saabiks .Aeg on lihtsalt edasi läinud muidu ,aga hea ja lollikindel mootor ,kuid lahjavõitu 74kw.
Esimeseks klassikuks võiksid ju proovida seda valget seal juba pritsu ja minekut ka jupi rohkem.
peale selle ,kui raha juba rohkem kulutada pole probleem ,kui tuleb ka midagi lisaks remontida, 900 juppe leidub lademetes ja ega nad uuena ka midagi maksa.

Roostetamine pole probleem ja kindlasti roostetab saab vähem kui loetletud liikurid ja nii pemeks kui sierra ei muutu saab isegi kui kõi välisplekid on läbiusitand ,oma kogemus varnast võtta (korras masinal tuleb kindlasti teha ennetav roostetõrje ehk oli karpidesse)
Kõige ohtlikumaks võib lugeda aastaid 83-86 millegipärast kippusid just selles vahemikus ilgelt ussitama .
äärmisel juhul võid kutsuda mind massinaid üle vaatama kuna olin vahepeal ka ise neist huvitatud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

lähme parem koos soome vaatama!
h.... 1000 eur. seal valik ikka väga mitmekylgne.
vaata www.nettiauto.fi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wheels
Postitusi: 21
Liitunud: R Mai 06, 2005 19:58
Asukoht:
Auto:

#6

Ivometsa mõte pole üldse paha mõte. See on isegi lausa üks väga hea mõte...
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#7

Võrreldes blocketiga tunduvad Soome klassikud palju kallimad olema. Või eksin ?
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#8

kurat oleks palju raha ja kui saabid huvitaksid siis ma ostaksin selle valge küll kohe ära, lihtsalt niisama, vahel sõidaks kah võibolla

vaevalt et keegi veel maailmas kunagi sellest rääkinud, aga ikka jah klassiku puhul rooste on see peamine kurjam - õõtshoobade kinnitustepiirkonnad ( rooste+cracking) , vasak tagumine nurk (sumpa poolne pagassi põrand) , uste alaservad , juhi jalgealune, koopaservad, kapott (seestpoolt hakkab peale, külgedel eriti, ka esiserv), luugi alaserv jne .
ja veel paar miljonit kohta, ilmselt varieerub ka isendiliselt mingil määral, kuid tavaliselt on erinevus eelkõige rooste arengustaadiumis.

noh ja siis veel nt kupeekere puhul (peamiselt juhipoolse)ukse hinged väsivad ära , 5-käigulise puhul käikude sisselülitumist ja seespüsimist tasuks dünaamilisemalt testida. ja veel paarsada asja. sissepritse korral võib igast asendist ja igal temp-ril käivitamine tekitada peavalu, kui mootor on pool milli maha ajanud siis võib remonti ka vajada juba jne

selliseid kohti tasuks uurida

8-klapilisel võiks klapisääretihendeid kah uurida, siis kui vaba ajaga midagi muud teha ei ole
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Part va pessimist..:) Üldiselt ei ole '90 aasta klassikul kogu seda jama ilmselt veel kallal. Kindlasti mitte kõike korraga. Ka läbi pole ta veel roostetanud. Ilmselt pinnarooste, mida annab kergemini eemaldada.
Kast (õigemini hoovastik) ja pritse tuleb lihtsalt korda teha ja ära regullida. Mitte sitast saia teha. Mul õnnestub 80% puhul isegi kiire 2->3 vahetus kõrgema pöörde juures..:P :D

8-klapisel võidki neid klapisääretihendeid uurima jääda, neid lihtsalt pole. On juhtpuksid. Hea ajatapmise meetod jah, nagu värvi kuivamise ootamine..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#10

paistab et fpt convertimine kallix ei lahe - juppe vanadest 9K piisab.
IC ainult murex, kuid see igal juhul OG-l vajab muutmist.
ja kindulstus 103kwt-st :)))
margus
Postitusi: 4
Liitunud: E Juul 31, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#11

Ei odanud nii kiiret ja konstruktiivset reageeringut. Turbodega isendeid liigub Eestis vist suht harva, pigem peaks ise kusagilt tooma minema. Iseenesest oleks muidugi vahva, aga hetkel lepiks ka vabalthingavaga.

Läheksin kohe seda autot vaatama ja küllap teeks ka kaupa, kuid kahjuks piirab mind hetkel puudulik transport. Seega pean ootama reedeni.
Eile nägin 1 sarnast (kah valge, ainult 2 uksega, mitte 3) linnas ja auto sundis ikka pikalt järele vaatama :)

A seda kah, et soome passis ei pidavat kW kirjas olema. Kas kõik sellised 8klapilised pritsungid on 87kW või on ka alla 85? Kindlustus tuleks pisut odavam, kuigi tänaste bensiinihindade juures pole see primaarne.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Minul on passis 85kW. See käib samasse kategooriasse kui 74. 87 ja 85 puhul on aastase kindlustuse vahe umbes 200 eeku ehk sisuliselt mitte midagi. Muuseas turboklassikud on sama hinnaga, mis need 87kW asjad..;) pole need turboklassikud ka enam nii haruldased. '

to Pva: 103 kW on sama kindlustusraha, mis 87 või 118 või 129...;)

Lihtsalt uudishimust küsin, Margus, kas sa oled mõnega sõitnud ka enne? Kui väga vaja ma võin ju saabisminakkust levitada ja sulle väikese sõidu teha..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
margus
Postitusi: 4
Liitunud: E Juul 31, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#13

ei ole sõitnud jah, nakatunud veel pole, aga sümptomid hakkavad vaikselt välja lööma. Peamine põhjus puhtalt esteetiline.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#14

turbosaabismi haigus areneb nakatatud organismis pidevalt, nagu kqik me teame. seega ka 170kw pole piir :)
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#15

jep ja saabi puhul ei kehti ka ütlus et the sky is the limit.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Mulle hakkas väga meeldima herr Iromani signatuur.. "Turbomootoreid on kahesuguseid.Ühtedes ei ole piisavalt võimsust ja teised on laiali." Sobib nagu rusikas silmaauku kõrgema astme saabismi puhul.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
margus
Postitusi: 4
Liitunud: E Juul 31, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#17

Ma siiski ei käinud seda autot vaatamas, seega ei teinud ka kaupa. Sest täiesti juhuslikult selgus, et mul 1 rootsi tuttav septembris mingi aeg eestisse tulemas. Natuke seebitamist ja lubas siis 1 kena Saabi ühes võtta.
Kindel on see, et auto tuleb 2/3d ja siit ka küsimus, kas 2d saab tagaistme seljatoe alla klappida?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

jah saab
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta