9-5 2000.a uputab

Vasta
kaien_moistus
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 19, 2019 1:40
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6

#1

Tere. Esimene postitus siis siin saidil.

Sain hea hinnaga endale ühe 9-5e, 147kw V6 mootoriga.

Igatahes mure järgmine, et nii esimesed kui ka tagumised matialused kõik uputavad. Esimestel on arvatavasti kliima äravoolutorud umbes, homme puhun läbi, saab mis saab. Aga ikkagi abi vaja tagumistega. Katuseluuki mul ei ole ja kuna esimest korda Saabi omanik, siis mõistus ei võta kust kohast kõik vesi sisse jookseb.. Aknad kurat nii udused, et ei anna sõita :D

Kõrvalistuja jalge alla jookseb tosooli ka hästi, valan sisse, sõidan, keeran süüte välja ja hakkab pihta, tellisin uue kliimaradika ära, äkki on selles viga, kuna sealt juurest ta tilgub kui vaatasin. Kellegil veel midagi sarnast olnud? Või on lihtsalt mõni tihend otsad andnud.

Samuti küsin kohe ära, et kui vastupidavad need V6 isendid oma automaatkastiga on? Käigu sisse panen siis displei peal käik ei muutu ning lükkab ennast avariisse põhimõtteliselt. Välja suretan ja uuesti käima, siis näitab displei ka ilusti mis käik sees on ja sõidab kenasti. Kastivahetus või võib mingi solenoid olla?
Lükkasin mingisuguse suvalise obd skänneri külge, näitas kahte koodi, kustutasin ära, rohkem koode tagasi ei ole tulnud, aga mootorituli ja käigukasti tuli ikka põlevad, koheselt tulid tagasi peale koodide ära kustutamist. Eemaldasin ka nr.17 kaitmse ja lasin olla, ei kustutanud ikka koodi ära.


Keegi siin diagnostikat ka pakub? Vaataks üle mida kõike masinal viga on(kallis ta polnud), aga kalliks on juba saanud :D Raadio oleks ka tore ära paaritada, niiet kedagi kellel Tech2 olemas.
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#2

Drenaazid puhtaks teha hakatuseks
Näiteks: viewtopic.php?f=31&t=20578&p=226899&hilit=matid#p226899
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
kaien_moistus
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 19, 2019 1:40
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6

#3

Kakkusin kõik vaibad välja, äravoolud puhusin läbi kompressoriga, uue kliimaradika panin, jahutusvedeliku klapi mingisuguse vahetasin ära ja viga ikka alles. Õnneks nüüd tean milles probleem.
Keegi eelnev on pannud kliimatorule miskitsorti volla peale, nüüd laseb läbi, kas on toru pooleks lõigatud voi miskit, seda vaatan homme. Praegu üritasin silikooniga parandada, eks näis mis saab.

Lähen panen jahutusvedelikku juurde, eks aiis ole näha :bs:

Pilt:
Pilt
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#4

Silikooniga pole mõtet seda küll parandada, tee ikka nii, et kestab ka!🙂
Kogenud Aeronaut. :drive:
kaien_moistus
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 19, 2019 1:40
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6

#5

9-5LPT kirjutas: K Nov 20, 2019 23:36 Silikooniga pole mõtet seda küll parandada, tee ikka nii, et kestab ka!🙂
Eiei teen ikka ja, lihtsalt ajutine lahendus homseni. Lähen võtan kuumakindlat toru ja korralikud klambrid. Saab äkki korda 😁
marke
Postitusi: 82
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#6

kaien_moistus kirjutas: T Nov 19, 2019 1:59 Samuti küsin kohe ära, et kui vastupidavad need V6 isendid oma automaatkastiga on? Käigu sisse panen siis displei peal käik ei muutu ning lükkab ennast avariisse põhimõtteliselt. Välja suretan ja uuesti käima, siis näitab displei ka ilusti mis käik sees on ja sõidab kenasti. Kastivahetus või võib mingi solenoid olla?
Pigem asendi andur. Asub kasti peal, kuhu otsa jookseb hoovastik. Ligi saab kergelt.
Vasta