Seda protseduuri sooviks näha, kuidas kellelgi õnnestub long-neck TD04 külmakoja otsa mahutada MY06+ king cobra. RV torulahenduse korral wastegate'i ülemine polt VÕIB aga ei pruugi puutuda vastu cobra. Speedparts'i kunagiste RV torude ja GenuineSaab'i cobra puhul on sama oht. Ruumiga on seal maru kitsas. Kas osadel tehasest juba kõrgema peaga wastegate'i poldid sattunud või on inimesed ise need mingil ajahetkel välja vahetanud. Variant käiata ülemine poldipea madalamaks või siis äsada cobrale pisikene mõlk. Küsimus on paaris millimeetris. Enda 9-3 puhul ei käianud ega mõlkinud cobra. Kellel huvi, jagan lahkelt lisapilte.
Alati on ka variant tellida MY06+ cobra ning short-neck külmakoda (või sobiva kojaga chinacharger). Rahaliselt teeb laias laastus teeb sama välja. Kellele pluss, kellele miinus, kuid erinevalt paksuseinalisest valualumiiniumist annab RV cobra ka üsna huvitava kõla spoolimise ning by-passi talituse hetkel.
wilddog kirjutas: ↑T Jaan 07, 2020 14:55
Ron24 kirjutas: ↑T Jaan 07, 2020 14:19
Point on see, et kellel long neck Mitsu saab jämedama õhutoru turbot vahetamatta.
Vahetama turbot ei pea. Tõsi, et OEM King Cobra + pikknina turbo treimine teeb umbes sama välja, kui kohe bolt-on custom jäme toru pikknina mitsule panna.
Variant on ka tõesti vana külmakoja v-band flants treida turbole lähemale. Kui õigesti mäletan, siis küsimus oli ~20 mm'is. See protseduur hõlpsalt teostatav ka manuaalpinkidel ja hea õnne korral paari Sarviku või Belõi Aist'i eest. Jääb kogukulu <175€.
Kellel 18T, 19T või 20T külmatiivik TD04 otsas, siis inducer ikkagi oluliselt suurem kui 42,6 mm. Esialgselt etaloniks olnud 9-5 Troll'i cobra puhul väljundavaks 46,5 mm (mis ka TB2810 inducer). Välismaistest foorumitst on läbi käinud, et mõne aftermarket cobra puhul on väljundavaga mindud kuni 48 mm. Kui kellelgi king cobra käepärast, siis võiks üle mõõta, milline on ava läbimõõt.
Vasakul 9-3 Viggen'i pealt pärit hanekael, paremal aga 9-5 Troll'i pealt pärit cobra (ka see toru on alles ja kokkuleppel turustamiseks).
Ka Hirsch kasutas mingil ajahetkel juba mitte enam alumiiniumist ega roostevabast keevitatud cobra torusid vaid läks valatud lahenduse teed. Palju tollel väljundava läbimõõt on, kahjuks ei tea.
