* Väljalaske teema sai õnneks lihsta lahenduse. Maptun oli siiski saatnud õige catback süsteemi. Keskmist resonaatorit oli vaja keerata 180 kraadi. Mahtus ilusti kardaani tunnelisse. Samuti kohendati parempoolset summutit, et see vastu tagasilda ei käiks. Samuti sai kasutada ka uretaanist summuti trippe. Tööd teostas VKM Motors.
* Uued xenonpirnid. Ferdinand.
* Vasak tagumine rattalaager. Ferdinand.
* Hirsch replika tagaluugi spoiler. Valmistaja TunStyle.eu. Värvitööd teostas Viking Motors, kes ei uue lisapiduritule paigaldamisega hakkama ei saanud. Pöördusin siis VKM Motors-i poole, kus paigaldus korrektselt teostati.
* Hirsch replika diffuuser. Valmistaja TunStyle.eu. Paigaldas VKM Motors.
* Suur tehnohooldus. Vigadena toodi välja vasaku rooliotsa kerge lõtk, vasaku esimese õõtshoova puks läbi ja parempoolne tagaamort veidi lekib. Viking Motors.
* Läbitud tehnoülevaatus probleemideta. Maitene OÜ
* Suverehvid GoodYear Eagle F1 Asymmetric 235/40/R18. Rehvitakso.
* Esisillas vahetatud vasak õõtshoob, esimene alumine mootoripadi, õõtshoova puksid ja stabilisaatorivarda puksid. Tagasillas stabilisaatorivarda puksid. Kasutatsin PowerFlex-i toodangut. Juhitavus ja käiguvahetus paranesid igatahes märgatavalt. VKM Motors.
Pukside koodid, kui keegi veel tahab vahetada:
PFF80-1220R - FRONT LOWER ENGINE MOUNT INSERT (DIESEL)
PFF80-1201 - FRONT LOWER WISHBONE FRONT BUSH
PFF80-1202 - FRONT LOWER WISHBONE REAR BUSH
PFF80-1203-25 - FRONT ANTI ROLL BAR MOUNTING BUSH 25MM (2 PIECE)
PFR66-519-19 - Rear Anti Roll Bar Mounting Bush 19mm
Siiani olen autoga väga rahul. Suvel sai ette võetud umbes 1500 km pikkune reis Rootsi Saabifestivalile. Tuleb ikka tõededa, et mugavad autod on need Saabid

Üks värskem pilt ka
