Nii. Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama reede õhtust, kui sõites üle PRN MNT viadukti hakkas auto alt kostma väga madalaid ja valjusid helisid. Selgus, et summuti ei olnud just ühes tükis. Laup hommikul siiski sain keevitaja-mehega kokku ja ta opereeris kaks otsa kokku ning kõik oli jälle nagu enne. samas toimus tegelikult ka üks teine operatsioon, nimelt keevitamise hetkeks eemaldati akuklemm. Pärast süüte sisse keeramist sisestasin kellaaja ning lülitades maki sisse küsiti koodi, mille ka sisestasin. Edasi aga ei juhtunud midagi. ei kadunud kood ekraanilt ega hakanud ka mängima. Helistades Cyberile ja hiljem Trionicule siis selgus et ma olen kõik õigesti teinud ja peaks mängima. Kui ei mängi siis peaks lihtsalt hoidma makki sisselülitud asendis ja peaks uuesti küsima koodi, mida Pärnust Tallinna sõites siiski ei juhtunud... Eemaldanud võtme süütelukust aga ei kustunud SID... mis pani mind muretsema. Siiski mingi aja möödudes SID kustus, kuid täna hommikul ei juhtunud enam nupule vajutades mitte midagi. Ainult antenn taob nüri järjekindlusega end üles. SID ise toimib ja näitab kõike mis tal näidata on auto kohta.
Kas nüüd on kellelgi kogemusi asjaga kuidagi ette tulnud? .... kuradi vaikne on...
Mure: NG900 makk on vait kui sukk
seda aku klemmi on juba 4 korda maha võetud ja hoitud pool tundi ilma... ma ise kunagi arvutitega kokku puutunud: restart -> kõik luugid ja asjad kinni, inimesed välja klemm maha ja signa peale. Siis poole tunni pärast signa maha klemm peale juht sisse ja mootor käima. Aga see ei andnud tulemust 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vot mul oli aga nii, et vale kood oli ees ja teha polnd midagi---- uuesti ponna ei lasknud ennem kui raadio võtsin tagant ära ja panin tagasi ja siis kysis uuesti-.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



analoogseid probleeme vt http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=729