Aero vead
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Selle ajastu Aero puhul on ehk tüüpveaks ksenoontuled, õigemini nende niru ballast mis teistega võrreldes kiiremalt pirne hävitab.
See vist enam feislifiti järgseid masinaid ei puuduta aga automaatkasti puhul peab paigalt võtt olema sujuv, mitte jõnksaka ja isegi kuuldava kolakaga - mingi solenoid on väsinud, tundub nagu läheks käik sisse alles gaasi vajutamise hetkel. 2002 tuli 5 käiguline kast, ehk see ei ole seal probleemiks.irne hävitab.
See vist enam feislifiti järgseid masinaid ei puuduta aga automaatkasti puhul peab paigalt võtt olema sujuv, mitte jõnksaka ja isegi kuuldava kolakaga - mingi solenoid on väsinud, tundub nagu läheks käik sisse alles gaasi vajutamise hetkel. 2002 tuli 5 käiguline kast, ehk see ei ole seal probleemiks.irne hävitab.
No tegemist 2002.a. isendiga ja 5 käigulise kastiga. Antud masin ka faceliftiga.
No see paigalt võtt puudutab kõike kaste. Aga kas seda ksenoonide viga annab parandada või oleks parem ja pikemas perspektiivis parem panna uued tuled?
No see paigalt võtt puudutab kõike kaste. Aga kas seda ksenoonide viga annab parandada või oleks parem ja pikemas perspektiivis parem panna uued tuled?
Olen ka huvitatud sama põlvkonna Aerost.... ja peale xenoonide pole ma muudest tüüpvigadest kuulnud.
Veidi OT, aga ka tuledest. Vanemal põlvkonnal olid TM testide põhjal parimad kaugtuled, mida nad sama klassi autodel testinud on (halogeenid veel, mitte xenoonid), samas lähituled on paremad uuemal põlvkonnal. Kaugtulede efektiivsuse erinevuse põhjus arvati olevat selles, et uuemal tulid kasutusele plastpinnaga laternad, vanemal olid klaasist. Selsamal põhjusel loobuti ka tulekojameestest, sest need sobivad vaid klaaspinnaga. Kojamehed olid samas väga kallid parandada ja töökindlus pole olnud ka kiita. Samas on plastik vastupidavam kividele jms.
Niipalju tuledest... Võrreldes 1999-2001 põlvkonnaga on uuem ikka vast parem valik (palju on räägitud mootori konstruktsiooniveast, mitte-Aerodel olid nõrgemad turbod jne.) Kui kellegi on kogemust, siis võiks rääkida sõidumõnu erinevustest 169kW ja 184 kW mootoritega
Veidi OT, aga ka tuledest. Vanemal põlvkonnal olid TM testide põhjal parimad kaugtuled, mida nad sama klassi autodel testinud on (halogeenid veel, mitte xenoonid), samas lähituled on paremad uuemal põlvkonnal. Kaugtulede efektiivsuse erinevuse põhjus arvati olevat selles, et uuemal tulid kasutusele plastpinnaga laternad, vanemal olid klaasist. Selsamal põhjusel loobuti ka tulekojameestest, sest need sobivad vaid klaaspinnaga. Kojamehed olid samas väga kallid parandada ja töökindlus pole olnud ka kiita. Samas on plastik vastupidavam kividele jms.
Niipalju tuledest... Võrreldes 1999-2001 põlvkonnaga on uuem ikka vast parem valik (palju on räägitud mootori konstruktsiooniveast, mitte-Aerodel olid nõrgemad turbod jne.) Kui kellegi on kogemust, siis võiks rääkida sõidumõnu erinevustest 169kW ja 184 kW mootoritega

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Siin on kiirenduse teemat ääri veeri lahatud:Algselt postitas: Skybound
Kui kellegi on kogemust, siis võiks rääkida sõidumõnu erinevustest 169kW ja 184 kW mootoritega![]()
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 26#pid5960
Ja veel, tagasild kipub meie teedel mõningatel juhtudel suisa 40000 km tagant kolisema hakkama.
Algselt postitas: qdwin
Selle ajastu Aero puhul on ehk tüüpveaks ksenoontuled, õigemini nende niru ballast mis teistega võrreldes kiiremalt pirne hävitab.
See vist enam feislifiti järgseid masinaid ei puuduta aga automaatkasti puhul peab paigalt võtt olema sujuv, mitte jõnksaka ja isegi kuuldava kolakaga - mingi solenoid on väsinud, tundub nagu läheks käik sisse alles gaasi vajutamise hetkel. 2002 tuli 5 käiguline kast, ehk see ei ole seal probleemiks.irne hävitab.
Kas mitte just esimesed viiesed käigukastid ei pidanud rikki minema.?Vähemalt Vikingis hoiatati ja parandus oma 30 tuhat.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Enne feislifti olid neljased kastid ja neil mingid solenoidid annavad otsad. Kui õnnestub pääseda solenoidi vahetusega on tore, kui aga on juba kogu kasti mehaanika on halvasti toimiva solenoidi tõttu hävitatud...
Moraal: Ei ole olemas hooldusvabasid asju. Kui kirjas on et kast on hooldusvaba ja ei vaja korralist õlivahetust, on see BS! Minul kulus 4 õlivahetust, et kast läbi pesta ja normaalselt käima saada. Igasugune õli vananeb, muutub sodiseks, määrimisomadused muutuvad jne jne.
Moraal: Ei ole olemas hooldusvabasid asju. Kui kirjas on et kast on hooldusvaba ja ei vaja korralist õlivahetust, on see BS! Minul kulus 4 õlivahetust, et kast läbi pesta ja normaalselt käima saada. Igasugune õli vananeb, muutub sodiseks, määrimisomadused muutuvad jne jne.
Ka praegusel saabil 1998 9-5 vahetan ikka kasti õli. See normaalne. Ka endal puudub usk, hooldusvabadesse asjadesse. Kuid, kas see solenoidi viga ilmnebki selles, et alguses läheb jõnksakagà? või on sellisel juhul juba hilja. Ehk kuidas pihta saada, kas selle soleniodiga kõik ok?