ACC ringi teha manuaalseks?
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Küsimus - kui keeruline oleks tonnisel ACC2 välja visata ja manuaalsed lülitid panna?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Minu mäletamist mööda on ahjud erinevad. Vähemalt NG900 AC (pliidinupud) ahi ja ACC (klahvidega) ahi on erinevad.avalon49001 kirjutas: ↑E Nov 09, 2020 17:15 Küsimus - kui keeruline oleks tonnisel ACC2 välja visata ja manuaalsed lülitid panna?
EDIT: Tundub, et olemasolev on kindlasti odavam parandada, kui minna manuaali peale ümberehituse teed.
infot netist:
The ACC replaces the manual controls with three electric motors. Otherwise the two systems are the same.To return the system to a manual set up will require installation of those manual controls as well as the revised manual switch panel. I am unsure about whether the recirculation flap is manual or remains electrically operated.
However, this is a lot of work to return to an inferior system when all you probably need are the new stepper motors and a new cabin air temperature sensor. The five codes will tell you exactly which parts are not working.
The ACC control unit is working (obviously or you would get only the one error code showing it isn't working). The labour to remove the electric motors and replace them with the necessary mechanical connections is going to be more than installing new motors. Plus you will have to find all the required mechanical connections as well as the instrument panel unit.
Ventika kiiruste reg. reostaat teine, ( ventika korpuse külge käib, acc versioonil konditsioneeri korpuse küljes) pistikud teised, aga kõik on teostatav.+ Trossid hoobade juhtimiseks manual puhulavalon49001 kirjutas: ↑E Nov 09, 2020 17:15 Küsimus - kui keeruline oleks tonnisel ACC2 välja visata ja manuaalsed lülitid panna?
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Ok tänud. Mõte tekkis sellest, et kõikidel tonnistel on minu käes acc süsteemiga mingi kala olnud. Tahaks lollikindlat süsteemi. Praegusel masinal samuti teeb siis sooja kui ise heaks arvab. Acc vigu ei näita. Paar päeva sõitsin ringi kindalaekata, et pääseks käega sammootori hoovale ligi....
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Katsu salongiradika lõdvikuid, siis kui sooja puhub ja siis kui hakkab külma puhuma. Või oled seda juba teinud? Kas külma hakkab puhuma siis kui termostaat avaneb ja vent tööle hakkab?
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Esimest korda selline asi oli siis remondimees katsus lõdvikuid ja ütles et kuumad. Samas see olukord tekib täiesti lambist. 30-40 km sõitu ja siis järsku hakkab jahedat puhuma, ja seda mitte iga kordsaabu14jr kirjutas: ↑T Nov 10, 2020 19:34Katsu salongiradika lõdvikuid, siis kui sooja puhub ja siis kui hakkab külma puhuma. Või oled seda juba teinud? Kas külma hakkab puhuma siis kui termostaat avaneb ja vent tööle hakkab?