Säde kadus - klassik kooles (ja ärkas jälle ellu)

Kõige klassikalisemad Saabid
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#26

Üksainum pump, see asub paagis, on pritsega klassikuil - lööb trassis rõhu üles, seal on veel vahepeal miski vidin (kütuse kondensaator või miskit taolist), mis rõhku hoida aitab. Karpa(de)ga masinail käib pump mootori nukkvõlli ekstsentrikult. Pritsega masina nukkvõllil aga pole isegi seda ekstsentrikut otsas.

Kas peale väljasuremist oled kohe küünlaid vaadanud? Ega märjad ole? Äkist uputab kuidagi ära. Teine võimalus, et miski kala vaakumvoolikutega ja/või nende ühendustega ... kui vaakum kaob, siis sureb mootor välja.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: suur

Sama autoga on minu mälu järgi säärast jama juba olnud. Kasuta otsingut! Ise kaldun arvama, et see 3 sekundit käimist on mingi isearetatud immo süü. Usun, et süüteluku ümbrise tehaseseadetesse taastamine tuleks sul kiirelt ette võtta.

EDIT: Näe, leidsin hoopis ise üles teema:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1908


Juba algusest peale teadsin, et tal see kala on, ka vastavad teemad olen läbi sirvinud. Isearetatud immo on küll ebatõenäoline. See imeasi seal süüteluku juures, kaldun arvama nagu mart96 -et mingi käivitustakistuse relee vms.

Krt äkki ikka bensupumba relee, kuigi näeb korralik välja.... uurib

EDIT: njah. 1kord kui sama asja tegi, sai küll bensupumba releed togitud ning seejärel nagu läks käima....aga võtand kinni, võibolla oleks võinud samahästi esimest rehvi togida :P

veel 1 edit: küünlad märjad, hmm, siis ei tohiks ju üldse käima minna (no ma võin muidugi vaadata) , 3 sekundit käib veatult ja siis kutu
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: andreas
Isearetatud immo on küll ebatõenäoline. See imeasi seal süüteluku juures, kaldun arvama nagu mart96 -et mingi käivitustakistuse relee vms.
Immobiliser ehk käivitamist takistav seade. Kas pole asja idee mitte sama?
Ühel sõbral oli kunagi väga vana oopel kadett, kuhu ka üks mäkaiverist härrasmees oli ise signa-immobilaiseri peale aretanud. Kõik toimis hästi kuni selle auto isearetatud pensupump saba andis. Õige pumba paigaldamisel hakkas immo/signa remondimeeste töid-tegemisi takistama. Lõpuks oli nii, et enamus iseartatud süsteemist oli vahelt välja visatud, kuid mingi juurikas (mida autoelektrik leida ei suutnud) takistas ikka mootori normaalset käivitumist. Ehk on sul ka mingi analoogne värk.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#29

Kui ühendasin bensupumbarelee klemmid traadiga, jäi mootor tööle ja kulgesin vähe paremasse kohta (see et sel juhul suunatuled ei tööta on normaalne?). See sitanikerdis seal süüteluku juures on tõesti mingi relee. ja jube halvasti ühendatud ( vaskrajad katkenud jne) - samas ühendasin mingeid juhtmeid lahti sealt küljest ning vahet polnud- lülitus ei lülitunud, käivitamist see ei muutnud.....
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: suur
Immobiliser ehk käivitamist takistav seade. Kas pole asja idee mitte sama? .

Vaata Suur ei ole sama. Mina ei mõelnudki nii vana auto puhul immo peale-see on ikka uuematel ja vargavastane seade.
Antud auto on-kui loed hoolega Andrease postitusi-AUTOMAATKASTIGA!!! ja isegi nii vana automaatkastiga auto käivitub ainult kangi asendis P ja N.... seda pidasin silmas.
See relee peaks asuma hoopis kaugemal originaalis, aga selle piltmõistatuse järgi arvasin, et keegi on seal midagi oma maitse järgi ringi teinud...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: mart96
Algselt postitas: suur
Immobiliser ehk käivitamist takistav seade. Kas pole asja idee mitte sama? .

Vaata Suur ei ole sama. Mina ei mõelnudki nii vana auto puhul immo peale-see on ikka uuematel ja vargavastane seade.
Antud auto on-kui loed hoolega Andrease postitusi-AUTOMAATKASTIGA!!! ja isegi nii vana automaatkastiga auto käivitub ainult kangi asendis P ja N.... seda pidasin silmas.
See relee peaks asuma hoopis kaugemal originaalis, aga selle piltmõistatuse järgi arvasin, et keegi on seal midagi oma maitse järgi ringi teinud...
Ahhaaa. Poonjal. Oma aut. kastiga auto omamise algusnädalail istusin isegi sel põhjusel 15 mintsa tee ääres (põs piinas) enne kui avastasin, et käiguvalits "D" asendis.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#32

no kuradi jama, kui inimene saab nii vanaks, et mälu enam pole;)-ma lugesin järnevast lingist K-jeti kohta ja seal oligi see kahe pumba jutt-no nagu teadjamad siin juba ütlesid-
Saabil on 1 pump. Vaadake minu 8-valve seisab veebruarist saadik sugulaste hoovis Sauel-kusjuures käivitub poolest pöördest, sellepärast ma pole teda lähemalt uurinud. Peakski vist arvele võtma-see 16-klapiline ei taha käivituda aeg-ajalt:D

aga siin see link, kus K-jeti tööpõhimõte päris hästi ää seletatud-soome keeles küll, aga noh seda keelt peaks nüüdseks vist juba kõik oskama;)
http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#33

sry, 30 ja 87 olid need pesad, mida pidi omavahel sildama, et pump pidevalt tööle saada, mitte 30 ja 85, nagu ennist kirjutasin. proovi need pesad omavahel jutmega sillata ja siis käivitada. su eelnev jutt justkui viitaks relee veale. mu omal suri ka relee keset sõitu täielikult ilma ette hoiatamata ära.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#34

Ja täpselt nii oligi- bensupumbarelee pani segast. õnneks sain vähemalt ajutiselt omale asendusrelee.
see aretis seal süütelukus on mingi alarmimoodustise alge ja seetõttu lakkasid näppimise tagajärjel ka suunatuled töötamast (mis nüüd töötavad)- seda teadis öelda mees, kes palju saabe oma elus lammutanud.

Ühesõnaga on siis ka käivtuskotermann lahendatud :)

Pärast Westmani ees imetlesin veel seisvat Nakataja "Rohelist Konna", tuju läks kohe eriti heaks :cool:

tänud farmacomale
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#35

Aga minul on uut jagajat vaja :D Kuigi pidavat olema nii, et teatud Boschi jagajate sisud pidid omavahel vahetatvad olema. Ala Opeli jagaja sisu Saabi jagaja korpusesse.
Kes teab see kommenteerigu.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#36

Algselt postitas: stennadi
Aga minul on uut jagajat vaja :D Kuigi pidavat olema nii, et teatud Boschi jagajate sisud pidid omavahel vahetatvad olema. Ala Opeli jagaja sisu Saabi jagaja korpusesse.
Kes teab see kommenteerigu.

eelneva jutu põhjal oletan, et halli anduriga jagajat?
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#37

täpselt nii
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#38

defitsiitne värk. nägin üht südamedoonorit, millel selline peal - aga ta vist peab veel mõnda aega elama, enne kui juppideks kistakse
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#39

Ma sellepärast tahakski mingi muu masina jagaja sisu sinna korpusesse tõsta.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#40

Nii, hetkel auto käib Opel Rekordi jagaja sisuga. Vaakumkorrektorit ainult veel pole.
Vasta