Tegemist on autoga palju olnud, kirjutasin huvi pärast üles ka. Kõike siin muidugi pole, paljusid, enamasti salongidetaile, võrdlesin doonorauto omadega ja parem jupp läks siis sellele autole.
*Uus bensupump ja küünlad. Auto hakkas tööle, aga pidureid eriti pole ja sumps on katki.
*Juhiukse polstri eemaldamine, et uks lahti saada.
*Lõdvikute vahetus paremate vastu.
*Esitulede (olid Xenonid pandud) ja tulekojameeste mootorite vahetus.
*Roolivõimu lõdvik oli ka katki, katkine ots maha.
*Sumpsi keskosa keevitamine, tagapüti vahetus.
*Komplektne originaal tööriistakomplekt lisatud.
*Uste, istmete, käetoe, juhi turvavöö ja uksepaneelide vahetus.
*Juhi põrandakatte vahetus.
*Salongi puitimitatsiooni detailide lisamine doonorautolt.
*Käigukangi juurest valgustuse pirni vahetus.
*Juhiistme el. mooduli vahetus, iste hakkas tööle.
*Vahetada tuli ka alarmiplokk, mis oli armatuuri alla turvaliselt needitud .
*Puldi patareide ja keskluku relee vahetus, kesklukk hakkas toimima.
*Raadio install, töötab
*Doonor Griffini võimendi lisatud, ei tööta.
*Pidurid uuendatud, tagumiste piduriplekkide, piduriõli vahetus.
*Esitiibade vahetus, värvimine ja roostetõrje. Ka karpidesse ja ustesse sai tõrjevahendit lastud.
*Esipõlle ja eesmiste põhjakaitsete vahetus.
*Tagaluugiamortide vahetus.
*Esistabika pukside ja otsakontide vahetus.
*Arnatuurlaua katte ja spidoka pirnide vahetus.
*Esimeste õõtshoobade tagumiste pukside vahetus.
*Plokikaane juhipoolsest nurgast immitses õli, nagu neil enamusel. Seega kaane lihvimine ja klappide soveldamine. Muidugi ka uued klapisääre ja plokikaane tihendid.
*Turbo põhjustas suitsemise. Oli originaal, 1994 aasta toode. 2007 aasta turbo läks peale.
*Kõrvalistme kõrguseregulaatori vahetus, plastik hammasrattad olid puruks.
*jne
