Gaasiseadme paigaldus
Selline mõte siis, et paigaldada gaasiseade 9-5 2.0t 110 kw - le. Samas aga kuulsin, et 2.0 mootor pidi väga nõrk olema ja gaasiseadmega kaua vastu ei peaks. Klapid pidavat läbi põlema. Kas kellelgi on kogemusi või tarkust jagada ?
Väga rumal arvamus."Rauas" pole mingit vahet,on ta 2,0 või 2,3.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga kas see mootor liiga nõrgaks ei jää?
Jääb ikka nõrgaks. Juba sünnist saati on 110kw liiga nõrk sõitmaks F1 ja WRC radadel.
Aga samas kuidagi liiklevad linnas ka 50kw mootoriga autod. Seega kõik on suhteline, et mille jaoks nõrgaks.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
Pädevas gaasiseadme paigaldus firmas peale pannes on see võimalik. Enamus kohti ilmselt ei saa sellega veatult hakkama. Minu arusaama järgi on vaja kooskõlastada gaasiseade mingitmood T7-ga vastasel juhul võib esineda probleeme. Kuid lugedes interneti avarusi siis on võimalik seda teha ka gaasiseadmeid paigaldavates firmades (võibolla siis on neil tech2 kohapeal)
See kõik on minu arusaam asjast, võibolla eksin.
Gaas ja turbo mootor saavad väga hästi läbi.
Mitte ükski mootor mis ei ole ettenähtud gaasil sõitma ei ole gaasiga sõitmiseks kindel. Ajapikku kuluvad nad kõik kiiremini kui bensiiniga. Kulumise vastu on võimalik autole paigaldada klapide õlituseks ettenähtud õli pihustamis seade. (kui palju see õli lisamine aitab, jään vastuse võlgu)
Keskmine kütusekulu tõuseb gaasiga kuid kokkuhoid on märgatav. (sama või natuke kallim kui diisliga)
See kõik on minu arusaam asjast, võibolla eksin.
Gaas ja turbo mootor saavad väga hästi läbi.
Mitte ükski mootor mis ei ole ettenähtud gaasil sõitma ei ole gaasiga sõitmiseks kindel. Ajapikku kuluvad nad kõik kiiremini kui bensiiniga. Kulumise vastu on võimalik autole paigaldada klapide õlituseks ettenähtud õli pihustamis seade. (kui palju see õli lisamine aitab, jään vastuse võlgu)
Keskmine kütusekulu tõuseb gaasiga kuid kokkuhoid on märgatav. (sama või natuke kallim kui diisliga)
Natukene infoks siis, et auto liigub nüüd juba paar nädalat gaasi pealt...lasime läti valkas panna selle. Tegu 6 põlvkonna gaasiseadmega. Lülitab ise gaasi peale kui mootori temp on 40 kraadi. Mingi lisa õlipaak on kah kapoti all mida peab täitma iga 2500 km järel. Gaasipaak on tagavara ratta asemel(50l). Minek maanteel hea, linnas on natukene uimasem kui bensiiniga aga ei häiri. 40l saime sõita 450km( läti valkas 1l gaasi=0.62 eur)
ehk siis 40l=24.8 euri garantii on ka 100000 km
ehk siis 40l=24.8 euri garantii on ka 100000 km
Natukene infoks siis, et auto liigub nüüd juba paar nädalat gaasi pealt...lasime läti valkas panna selle. Tegu 6 põlvkonna gaasiseadmega. Lülitab ise gaasi peale kui mootori temp on 40 kraadi. Mingi lisa õlipaak on kah kapoti all mida peab täitma iga 2500 km järel. Gaasipaak on tagavara ratta asemel(50l). Minek maanteel hea, linnas on natukene uimasem kui bensiiniga aga ei häiri. 40l saime sõita 450km( läti valkas 1l gaasi=0.62 eur)
ehk siis 40l=24.8 euri garantii on ka 100000 km
Kui saladus pole siis kui mitu raha see krempel sul maksma läks?
ei ole saladus...hind 495 lati ehk siis 721 eurot. saab ka odavamalt näiteks kui lased tankimis augu tagastangesse teha( endal lasin teha bensiinipaagi luugi alla, hea pole nähtaval kohal ega ei lähe mingit sodi sisse). Me saime sealt ka 5% paigaldamise soodustus kaardi, et kui keegi tahab lasta panna siis selle kaardiga saab 5% soodsamalt aga see kaart kehtib ainult 1 korra.
Kas tõesti on 6. põlvkonna seade?
Minu teada on olemas 4. erineva põlvkonna süsteemid ja mõnede andmetel veel ka 5. mis tahab ülipuhast gaasi. 6. põlvkonnast pole aga varem midagi kuulnud. Kas tead, mille poolest see eelnevatest põlvkondadest erineb?
Minu teada on olemas 4. erineva põlvkonna süsteemid ja mõnede andmetel veel ka 5. mis tahab ülipuhast gaasi. 6. põlvkonnast pole aga varem midagi kuulnud. Kas tead, mille poolest see eelnevatest põlvkondadest erineb?
Ei väike minupoolne eksitus, tegemist 4 põlvkonna gaasiseadmega mis on itaalia toodang, aga elektroonika on poola oma. eestis paigaldatake enamus poola toodangut, niipalju kui ma uurinud olen. Kui keegi soovib panna seal siis saab minu käest 5% allahindlus kaarti ja kontaktid.
-
- Postitusi: 9
- Liitunud: K Okt 10, 2012 15:48
- Asukoht:
- Auto:
Signaal tulede plokk paigaldatakse salongi. Ühte olen ise ka näinud, oli õppesõiduauto peal. 4 tuld kui mälu ei peta.2 rohelist, üks kollane ja üks punane.
Kindlasti on muud variandid ka olemas.
Kindlasti on muud variandid ka olemas.
Rahulik kulgeja 9-5 fööniga:)
Kuna paar SAABi on peres ka argipäevasöidukid siis on möte liikunud bioetanoolist soodsama km kütusekuluhinna saavutamiseks gaasiseadme paigalduse suunas. Tean , et mönedel SAABiomanikel on LPG gaasiseade kuid kas on autoomanike kelle söiduautol on CNG gaasiseade? Eestis tankides LPG gaasiga ja CNG gaasiga probleemi pole kuid pöhjanaabrite gaasitanklate vörk on orjenteeritud CNG kasutamiseks ja LNG gaasitanklaid on väga vähe. Soome Gasumi LNG liitriind pole esialgu teada kuid CNG kilohind on hetkel ca 1.2 eur maagaasil ja 1.4 eur biogaasil. Kuigi biogaasi valmistatakse pöllumajandustootmise körvalproduktina ja heitvete puhastusseadmetes siis eisaamaaru seda hinnapoliitikat mis maksustab just seda toodet körgema aktsiisimaksuga kui maapöuest hangitavat metaani. Sama "biokütuse" aktsiisimaksu vöi siis tanklakettide kasumitaotluse töus on pea möttetuks muutnud RE85 kütuse kasutamise. Eestis on CNG päris normaalse kilohinnaga saadaval ja kui LNG puhul ei antaks mingit vinget allahindlust liitrihinnast näit Gazneti sooduskaardiga siis oleks CNG ehk isegi kütuse kmkulult LPGst soodsam. Kas juhtub olema ESK foorumi lugejatel kogemust nii kaasaegse LNG kui ka CNG gaasiseadme paigalduskulude kohta B235 / T7 mootoriga SAAB ile ja millised on vastavate eelmainitud gaasiseadmete hoolduskulud edaspidi?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Helista või mine Levgaasi ja sealt saad kõik teada. Väga hea suhtumine ja teenindus
Gaznetiga ei saa võrrelda. Kuidas sõita soomes ei tea aga siin sõidan ca 4 aastat gaasiga
Volvo cng ja subaru lpg. Kytusele ca 5,.... EUR/ 100 km.. Lpg d ehk osatakse paremini paigaldada ja seadistada. Kui hästi pandud siis vahet ei tee millega sõidad
Samas yks saabosober pani mõni aeg tagaai omale9-5 lpg. Ja mina oma 9-3 ga talle vastu ei saanud.
Gaznetiga ei saa võrrelda. Kuidas sõita soomes ei tea aga siin sõidan ca 4 aastat gaasiga
Volvo cng ja subaru lpg. Kytusele ca 5,.... EUR/ 100 km.. Lpg d ehk osatakse paremini paigaldada ja seadistada. Kui hästi pandud siis vahet ei tee millega sõidad
Samas yks saabosober pani mõni aeg tagaai omale9-5 lpg. Ja mina oma 9-3 ga talle vastu ei saanud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.