
Nüüd aastaid hiljem sain lõpuks oma väikese unistuse teoks teha ja Saab on õnnelikult hoovile (loe kortermaja parklasse) veerenud.
Tegu 2002. a masinaga, pea-aegu täislaks Aeroga. Minu jaoks üks kaunemaid Saabe ja autodisaine, mis tehtud. Olen rahul.



Eks ta veidi emotsiooniost olnud ja päris põhjalikult kogu ostuprotess ei käinud

Läbisõit masinal 286000 kopikatega ja esimese asjana sai tehtud õlivahetus koos karteripõhjas oleva sõela puhastusega. Sisse läks 0w30 õli (pikalt sai plaani peetud kas peaks 5w30 panema, aga kuna kataloogid näitasid just esimest varianti, siis see ka sisse läks) ja uus silikoon ümber. Välja sai vahetatud ka käigukasti õli, mis andis loodetud tulemuse - N ja P käigu pealt ei lähe enam pauguga D asendisse.

Tagumised parkandurid panid ka segast, tuli välja, et üks oli hingusele läinud ning vahetus tõi ka vaikuse. Katusel oleva antenni kate oli juba ostes jooksu pannud, sai see ka asendatud originaaliga.
Hetkel murekohaks kere, vajab iluravi. Kõige hullem on pagasiluuk, see tahaks väljavahetamist. Esi- ja tagastange ka viga saanud ja ka sellega plaanis tegeleda.
Enda jaoks panen siia ka kirja, mis mängukava ees ootab:
- Torque abiga tahaks korra veakoodid üle vaadata. Tavalise aparaadiga sai seda juba tehtud, aga pole kindel, et kõiki asju see aparaat näitas
- kere detailide iluravi
- tühikäigul ja 90 km/h lööb liiga tugeva värina keresse, eeldatavalt tarvis mootoripadjad ja käigukasti padi välja vahetada
- tossab liiga palju. tahaks teada, miks (plaan minna pealinna mõne pädevama spetsi juurde näitama)
- tuledega mingi teema. Tõenäoliselt on üks xenon pirn läbi, tõstsin ümber ja väreleb teisel pool edasi. Samas kui keskmisesse asendisse tuled keerata, läheb ulme strobo lahti
- suveks veljed. Teine jooks 17 5-spoke veljed olemas, millega auto tuli, need plaanis korda teha. Aga tegelikult igatsen 18 velgi, eks näis.
- mussi jaoks tahaks bluesaabi või mingit sinihamba lahendust, et telefonist kuulata (kui kellelgi on üle, võib pakkuda).
Talveks läks alla teine paar originaalvelgi, sain hea hinnaga

