Üks esilaterna kojameestest elab iseseiisvat elu. Sünkroonis tuuleklaasi kojameeste ja oma naabriga ei toimi, Mootori käivitamisel vahetab suvaliselt oma asendit, jäädes kas risti või püsti või hoopis vildakile.
Kes oskab head nõu anda, kuidas teda mõistusele manitseda???:poke:
Laterna kojamees streigib
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tavaliselt girurgiat vaja teha.
aga hääl juhul aitab mootori kyljes oleva pistiku puhastamisest.
aga hääl juhul aitab mootori kyljes oleva pistiku puhastamisest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Sama jama mu NG-l. Üks volvomees teadis rääkida, et kui mootor (kojamehe oma siis) lahti võtta ja ää puhastada, töötab jälle! Ainult hammasrattaid ei maksa ää kaotada! Mul mootor maas aga lahti pole veel mahti olnud kiskuda.
¿_ __ ' ' )
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Minu oma kooles samade tunnustega ühel päeval lihtsalt ää. Hea on see, et mootor mis seal sees on sama mis klassik 900 jal juhtumisi oli neid jalaga segada ja sai 79 a kojamehemootor sisse pandud vurab siiani.
vot 70 datel oli tehnika.
vot 70 datel oli tehnika.
Mikromootoril kärssab harjakollektor tahmaseks,voolutarve kasvab oluliselt,termokaitse rakendub ja ongi pahandus käes.
Selline on põhistsenaarium.
Selline on põhistsenaarium.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ongi nii. kui paned lahtisele mootorile korralikult voolu taha, siis kõige ennem põleb suure leegiga ära kollektori ymber olev tahm.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: vulkanus
Minu oma kooles samade tunnustega ühel päeval lihtsalt ää. Hea on see, et mootor mis seal sees on sama mis klassik 900 jal juhtumisi oli neid jalaga segada ja sai 79 a kojamehemootor sisse pandud vurab siiani.
vot 70 datel oli tehnika.
ise kasutan ka vanade bemmide-volvode-opelite mehanismidest võetud miromootoreid,kui ei viitsi vigast lahti võtta ja kollektorit taastada.Vanad on parematest materjalidest tehtud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Mikromootoril kärssab harjakollektor tahmaseks,voolutarve kasvab oluliselt,termokaitse rakendub ja ongi pahandus käes.
Selline on põhistsenaarium.
Ütlesid kunagi, et ka termokaitse tuleb ära vahetada, eri aastakäigu mootoritel on erinev kaitse - ja kus neid üldse saab, vanadelt mootoritelt ainult???
terv, teager
tegelesin oma 9K klaasipuhastitega just eile.
Ühel oli see häda, et natuke töötas siis jäi seisma, teine lihtsalt enam ei liikunud.
Kummagi mehhanismi plastikkaaned sain ilusti maha, vaja läks vaid kolme kruvikeerajat ja kolme kätt
Korpuse sees läks asi keerulisemaks, too kojamehe varras omab otsas miskit hammakat varda otsas, mis sealt kuidagi eemalduda ei tahtnud. Aga just see segas muid hammakaid normaalselt eemaldamast ja mikromootorile ligi pääsemast.
Ok.
Kui varrast sisse suruda (kojamehe poolt vaadatuna sisse), siis on võimalik plekist kaant kergitada nii palju, et mikromootor diagonaalis välja sikutada.
Ja siis pole muud, kui mootoril kaan maha, rootori klemmide vahe söepurust puhtaks ja kõik tagurpidi kokku tagasi!
Oleks ju võinud võtta mikromootori näppu ja täna minna kuskile poodi uut otsima, aga kes see viitsib. Pealegi hakkas kogu kupatus ju hetkega jälle ilusti tööle, seega milleks näha rohkem vaeva kui asi väärt on?
Pilte kahjuks ei teinud, käed olid liiga tavotised, fotokast hakkas kahju
Ühel oli see häda, et natuke töötas siis jäi seisma, teine lihtsalt enam ei liikunud.
Kummagi mehhanismi plastikkaaned sain ilusti maha, vaja läks vaid kolme kruvikeerajat ja kolme kätt

Korpuse sees läks asi keerulisemaks, too kojamehe varras omab otsas miskit hammakat varda otsas, mis sealt kuidagi eemalduda ei tahtnud. Aga just see segas muid hammakaid normaalselt eemaldamast ja mikromootorile ligi pääsemast.
Ok.
Kui varrast sisse suruda (kojamehe poolt vaadatuna sisse), siis on võimalik plekist kaant kergitada nii palju, et mikromootor diagonaalis välja sikutada.
Ja siis pole muud, kui mootoril kaan maha, rootori klemmide vahe söepurust puhtaks ja kõik tagurpidi kokku tagasi!

Oleks ju võinud võtta mikromootori näppu ja täna minna kuskile poodi uut otsima, aga kes see viitsib. Pealegi hakkas kogu kupatus ju hetkega jälle ilusti tööle, seega milleks näha rohkem vaeva kui asi väärt on?
Pilte kahjuks ei teinud, käed olid liiga tavotised, fotokast hakkas kahju

Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.