Tere,
Olen saabidesse puutuvas suhteliselt võhik, kuid kuna autoostu eelarvesse mahub Saab 9-5 ning kuna mulle teine väga meeldib, siis tekkis mitu küsimust, milledele ehk keegi spetsim oskaks vastata.
1) Nõrgematest mootoritest 1998-2000 olid 2,0 ja 2,3 eksole
2) Kas mõnda toodeti ka ilma turbota
3) Kas 2,0 ja 2,3 on mõlemad Garreti turboga
4) Kas Garreti turboga on tõesti suured probleemid
5) Kas Mitsu turboga asendamine parandaks selle
6) On veel mõned tüüpvead millele tuleks tähelepanu pöörata?
Tänud viitsimast võhikut veidi koolitada
Teet
Saab 9-5 huvi
Algselt postitas: markem
Tere,
Olen saabidesse puutuvas suhteliselt võhik, kuid kuna autoostu eelarvesse mahub Saab 9-5 ning kuna mulle teine väga meeldib, siis tekkis mitu küsimust, milledele ehk keegi spetsim oskaks vastata.
1) Nõrgematest mootoritest 1998-2000 olid 2,0 ja 2,3 eksole
2) Kas mõnda toodeti ka ilma turbota
3) Kas 2,0 ja 2,3 on mõlemad Garreti turboga
4) Kas Garreti turboga on tõesti suured probleemid
5) Kas Mitsu turboga asendamine parandaks selle
6) On veel mõned tüüpvead millele tuleks tähelepanu pöörata?
Tänud viitsimast võhikut veidi koolitada
Teet
1) 2,0 on nõrgem, kui 2,3

2) Ei
3) Jah. Aerol Mitsu turbod
4) Jah, kui masin hooldamata. Aga surevad ka hooldatud masinatel suht kergesti.
5) Jah, mis puudutab vurri ennast. Mitsu vurr ei ravi põhjust.
6) Süütekassett, SID, throttle body... ei meenu kohe kõik.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
9-5'le pandi kokku kolme erineva litraažiga bensukaid 2,0, 2,3 ja 3,0. Need mootorid on erinevas konfiguratsioonis erineva võimsusega. Näiteks 2,3 võib olla nii 125 kui ka 184 kW. Vale on öelda et olid nõrgemadAlgselt postitas: markem
1) Nõrgematest mootoritest 1998-2000 olid 2,0 ja 2,3 eksole
Ilma turbota ei toodetud2) Kas mõnda toodeti ka ilma turbota
2,3 mootoriga on ka Aerod, millel on Mitsu turbod. 2,0 modra kohta ei tea öelda. Järsku on ka 2,0 Aerosid? On veel variant et on Hirch'i poolt järeleaidatud mootoriga saab. Sellel ka garrett peal, ainult et hoopis töökindlam garret kui tavaturbodel.3) Kas 2,0 ja 2,3 on mõlemad Garreti turboga
Tegelikult on mootoriga suured probleemid ja annab mootorimuredele esimesena järgi nõrguke garretti turbo.4) Kas Garreti turboga on tõesti suured probleemid
Mitsu turbo ei paranda mootori probleemi. Küll aga kannatab mitsu turbo mootori projekteerimisveast tingitud kehva õlitust oluliselt paremini kui garrett. Kodanik Tripp on kuskil teemas väga kokkuvõtlikult 9-5 probleemid ilusti üles loetlenud5) Kas Mitsu turboga asendamine parandaks selle
Kliimaseadme mingi klapi mehhanism kipub purunema ning SID (infodisplei) kipub kustuma. Rohkem ei meenu6) On veel mõned tüüpvead millele tuleks tähelepanu pöörata?
EDIT: Nobedate näppude vooru võitjaks tuleb kuulutada Tripp. palju õnne:thumb:
Sellest on päris palju juttu siin samas ostuabis, keri nats allapoole.
Ma poel küll saabispets, aga niipalju kui ma olen 1 kuuga aru saand asjadest
1) 2,3 võib olla LPT v HPT e aero. Aerol on mitsu turbo
2) 2.0 ja 2.3 minuteada pole ilma turbota
3) aero ei ole
4) probleem pole turbos vaid karterituulutuses
5) ei paranda, lihtsalt mitsu turbo ei lagune nii kregelt ära
Minu juttu mitte kullana võtta kuna oman saabi 1 kuu kuskil
Ma poel küll saabispets, aga niipalju kui ma olen 1 kuuga aru saand asjadest
1) 2,3 võib olla LPT v HPT e aero. Aerol on mitsu turbo
2) 2.0 ja 2.3 minuteada pole ilma turbota
3) aero ei ole
4) probleem pole turbos vaid karterituulutuses
5) ei paranda, lihtsalt mitsu turbo ei lagune nii kregelt ära
Minu juttu mitte kullana võtta kuna oman saabi 1 kuu kuskil

Ei kurda oma 2002 aasta tüki üle üldse mitte... ja kast on unelm... teeb tõesti seda, mida raamatus kirjas: õpib sõidustiili selgeks ja käitub vastavalt sellele.
Aga üldiselt ühinen nende punktidega, olles pool aastat nüüd ühte sellist looma pidanud:
- SID on emane. Peab minema miskil hetkel välja vahetama
- Igast nipet näpet ikka kulub... nõrk koht on Xenon tuled. Ja kogu läbu, mis sellega seondub.
- Ülejäänu kohta ei oska miskit halba öelda, auto nagu auto ikka, mõnusalt kiire ja mugav sealjuures.
Aga üldiselt ühinen nende punktidega, olles pool aastat nüüd ühte sellist looma pidanud:
- SID on emane. Peab minema miskil hetkel välja vahetama
- Igast nipet näpet ikka kulub... nõrk koht on Xenon tuled. Ja kogu läbu, mis sellega seondub.
- Ülejäänu kohta ei oska miskit halba öelda, auto nagu auto ikka, mõnusalt kiire ja mugav sealjuures.