Alates mingi septembri algusest. Kui mingi sommi klassikuga sõitsin, hakkasin otsima, kust saama sellist,. millega talvel ka kimada saaks. Et mis poleks nagu prillikivi vaid millega tahaks ka lumes ja soolas sõita.
Nüüd lõpuks selle kõige suurema lumega tõin kuskilt Jõgeva ja Tartu vahelt ta omale koju! Kiiresti otsustasin ja läksin. deffil 20 aastat vanad hakkapelitta talvekad 5...6 mm mustrit ja treilal pea uueväärsed Lõuna -Prantsusmaa M+S id, mis nagu suvekad ikka! Aga ära tõin!!! Vaid kahest ristmikust libisesin mööda, treilal polnud tulesid ja deffil salongis vasak kõlar ei töötanud!!
Paras ront, mida mingi soome saabiärikast pettur müünud ja mõnede kohalike tyypide käes olnud. 450000 km spidol. Uus esiklaas vähemalt panud, muu puutumata!
Aga tegelikult on ikka päris hea! peale kaht poolikut päeva, mil natukene nokitsenud. Sõidab nagu siidi! Sai eile pea tutikad goodyearid alla pandud. Ja 2,1 on mõnus! Peaaegu nagu turbokas! Katalüsaator on pihta pandud, samuti eest kõlarid ja raadio. Roostet on tavaliselt, või nagunatukene vähem. Isegi nii, et hea tahtmise juures võib taastada kenaks ja kalliks.
Sõitmisel teine käik natukene kulumise märke annab. ABS kah peal ja töötab juba! Peale yhe pistiku liigutamist! Vedrustus ok, pehme ja salongis ikka päris vaikne! tundub, et kunagi ikka hästi hooldatud!
Soome numbriga veel. ARKi aja sain 22 ks. Kui kellegi sellise masina dokumente oleks üle, võiks kaupa teha.
Igaljuhul taas ülimõnus tunne hea autoga sõita!!!
Muidugi, panen lpg- gaasiseadme peale!! Selle pärast ma tahtsingi 16 valve mootorit, et õppida ka elektrooniliselt juhitavat gaasiseadet.

Kolmas pilt on tehtud järgmisel hommikul. Koju jõudsin õhtul kella 21.30 paiku, siis ei sadanud.


