Kuna ma autodest suurt ei jaga, siis kahtluseuss närib hinge, et kutid suht suvaliselt panid asja kokku
Klassikul rool viltu otsas
Käisin oma classicuga ühes Eesti saabi remontivas firmas (ei olnud Troost Auto) ja lasin vahetada roolilati ja rooliotsad. Naine käis autol järgi ja teatas mulle varsti, et autol rool viltu otsa pandud. Helistasin sinna ja küsisin, et miks nii, vastati, et nüüd tuleb mul minna sillastendi, kuna neil seda polevat ja seal pannakse rool ka otse. Rool on umbes 45 kraadi viltu, ma küll ei usu, et reguleeringuga selle otse saaks panna, või saab?
Kuna ma autodest suurt ei jaga, siis kahtluseuss närib hinge, et kutid suht suvaliselt panid asja kokku
Kuna ma autodest suurt ei jaga, siis kahtluseuss närib hinge, et kutid suht suvaliselt panid asja kokku
90-l käis rooli keskelt Saabi märk maha. Seal all oli üks mutter, mille sai padruniga lahti (keegi teab ilmselt mõõtu ka, aga standard padrunite komplekti viimane padrun oli mul (20, 24?). Ja siis tuleb rattad otseks, rooliratas nuutide otsast üles tõmmata ja õigesse asendisse panna.
Kui silda ei reguleeri, siis võib mõnekraadine nihe ikka sisse jääda. Mina harjusin ära, kuna ei läinud reguleerima.
Kui silda ei reguleeri, siis võib mõnekraadine nihe ikka sisse jääda. Mina harjusin ära, kuna ei läinud reguleerima.
-
vulkanus
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
rooliotsade mahavõtmisega läheb ni mõnigi kord asi täiega paigast ära ja sillaregulliga saab asja parandada kuid rooli peab ikka pärast veidi korrigeerima üldjuhul on võimatu paika saada ilma sillastendita niiet ei usu et sulle paska puhuti seal töökojas
See kõik on loogiline, et sild tuleb paika reguleerida, aga palju neid nuute seal roolivõllil siis on? Kui neid ainult 4 tükki on, siis olen nõus rooli sellise asendiga, aga kui neid rohkem on, siis oleks minu meelest saanud ta ikka otsemini peale istutada.
Ja oleks võind ikka öelda ka kohe, et silda nad ei reguleerinud, poleks viltune rool mind häirinud, polekski ma teada saanud, et reguleerimise pean ise orgunnima. Pealegi pole ühelgi minu käest läbi käinud autol nii mõnusat rooli kui classicul, mida on nii mõnus keerata, et paned käed kodarate vahelt läbi ja nüüd sobib Hr. krss poolt pandud allkiri siia: Ei oo riemulla rajaa kun Saabilla ajaa...
Ja oleks võind ikka öelda ka kohe, et silda nad ei reguleerinud, poleks viltune rool mind häirinud, polekski ma teada saanud, et reguleerimise pean ise orgunnima. Pealegi pole ühelgi minu käest läbi käinud autol nii mõnusat rooli kui classicul, mida on nii mõnus keerata, et paned käed kodarate vahelt läbi ja nüüd sobib Hr. krss poolt pandud allkiri siia: Ei oo riemulla rajaa kun Saabilla ajaa...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
paar-kolmsada krooni ehk küsitakse... Kohta ma sulle soovitada ei oska, pole vaja olnud...Algselt postitas: hoplaa
Teab keegi mõnd kohta soovitada silla reguleerimiseks, kus pole pikki sabasid?
Mis sellise asja eest tahetakse?
Kunagi sai käidud silda regullimas Tespera nimelises töökojas, asus Pässas, nüüd vist kusagil Kadaka teel, leivakombinaadi taga. Hind oli ammustel-hallidel aegadel a 150-200, nüüd vist jah tiba kõrgem.
Kas ülevaatuspunktides mitte ei osutata sellist teenust eraldi tasu eest ?
Eeldan, et tonnistel käib see rooliratta keeramine samamoodi märgi alt võtmega ?
Kõik´se mees nüüd rooli keerama
Minu käsutuses olnud klassikutel on enamasti see mõnekraadine kalle sees olnud, või siis hoopiski tegematta remont / hooldus. See nagu nõiaratas: enne ära tule silda regullima, kui kõik tähtsad jupid/liigendid vahetatud. Saad need vahetatud, siis pole enam pappi/viitsimist/tahtmist regullima minna. Aasta-pooleteise pärast kordub sama muusika, kuna mõni rooliots/sarniir tahab jälle vahetamist saada.
EDIT: Tespera, Kadaka tee 78A, tel. 6720202
Kas ülevaatuspunktides mitte ei osutata sellist teenust eraldi tasu eest ?
Eeldan, et tonnistel käib see rooliratta keeramine samamoodi märgi alt võtmega ?
Kõik´se mees nüüd rooli keerama
Minu käsutuses olnud klassikutel on enamasti see mõnekraadine kalle sees olnud, või siis hoopiski tegematta remont / hooldus. See nagu nõiaratas: enne ära tule silda regullima, kui kõik tähtsad jupid/liigendid vahetatud. Saad need vahetatud, siis pole enam pappi/viitsimist/tahtmist regullima minna. Aasta-pooleteise pärast kordub sama muusika, kuna mõni rooliots/sarniir tahab jälle vahetamist saada.
EDIT: Tespera, Kadaka tee 78A, tel. 6720202
Tanud maxuud, katsun selle koha üles leida.
Peaks vist ikka reguleerima, muidu võivad vist uued rehvid kähku otsa saada?
Ja kui ta otse istub roolivõllil, siis lükkab suunatule ka ilusti välja rataste otseks keeramisel ja käes istub ta ikka maruhästi. Kuna ma paljude erinevate autodega sõidan, siis ongi just saabist tekkinud komme käed roolikodarate vahele suruda ja mõnusalt kulgeda, aga osadel autodel ei mahu ja teistel kipub signaal nõnda lihtsalt valla pääsema.
Peaks vist ikka reguleerima, muidu võivad vist uued rehvid kähku otsa saada?
Ja kui ta otse istub roolivõllil, siis lükkab suunatule ka ilusti välja rataste otseks keeramisel ja käes istub ta ikka maruhästi. Kuna ma paljude erinevate autodega sõidan, siis ongi just saabist tekkinud komme käed roolikodarate vahele suruda ja mõnusalt kulgeda, aga osadel autodel ei mahu ja teistel kipub signaal nõnda lihtsalt valla pääsema.
üldiselt on ebanormaalne, et silltöid teostavad ettevõtted, kelledel puudub sillastend..
siit moraal: kõik ühest kohast..ei ole kliendil mõttetut jooksmist ja pendeldamist..
suuremal osal sillatöödega kaasneb loomulik silla reguleerimine
siit moraal: kõik ühest kohast..ei ole kliendil mõttetut jooksmist ja pendeldamist..
suuremal osal sillatöödega kaasneb loomulik silla reguleerimine
22 padrun mitte 13 ega 19....ma tean ma olen neid roole palju maha krutinud:D



