Saab 9-5 Aero wagon 184kw. MY2005, Teretali

13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#101

Vaevalt, et asi kojameeste mootoris - kui hoovastiku määre on tahke ja-või on seal külmunud vett, siis töötab nii, kuis jaksab. Ma panen lahkelt panuse puhtalt sellele, et ilmade soojenedes või soojemas ruumis olemise järel "mootor terveneb" ja kojamehed vehivad max asendis taas mehiselt. Ehk siis hoovastiku määre hakkab jälle määrdena tööle ja-või sulab kusagile vehele pugenud jää ära.
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 273
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#102

Võib tõesti nii olla. Eks lahti tuleb kiskuda niikuinii, siis saab vaadata. Uus nädal pakub vähe mahedamaid kraade õues askeldamiseks.
Pilt
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 273
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#103

Esimest korda siis mootori tuli mis tuli ja jäigi põlema. Koodiks on P1182. Sümptomiks on jõulisemal kiirendusel nagu cut-off, hakkab jõnksutama. Aga mitte alati. DIC ja küünlad on veidi üle aasta vanad, vaakumvoolikud peaks ka kõik OK olema kuni on silikoonide vastu vahetatud. Eks hakkab harutama..
Pilt
9-5LPT
Postitusi: 1241
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#104

Täna märgatud Sepa keskuse parklas :beer:
Kogenud Aeronaut. :drive:
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 823
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#105

Teretali kirjutas: R Juun 07, 2024 15:47 Esimest korda siis mootori tuli mis tuli ja jäigi põlema. Koodiks on P1182. Sümptomiks on jõulisemal kiirendusel nagu cut-off, hakkab jõnksutama. Aga mitte alati. DIC ja küünlad on veidi üle aasta vanad, vaakumvoolikud peaks ka kõik OK olema kuni on silikoonide vastu vahetatud. Eks hakkab harutama..
Kui Sinu autol openSID on näed süütevigade ja detonatsioonide arvu. Mida suurem on küttesegu kogus silindris seda suurem on röhk enne süütamist ja seda vingemat körgepinget tarvis süütamiseks. Kui süütekasset on OEM toode siis peaks ta ikka veidi rohkem kui paarkümmendtuhat km normaalselt toimima, Kuid jah , paraku on seal kümneid detaile mis keskmise koormusega toimivad kuid täiskiirendusel teevad "kinu". Edu probleemi lahendamisel.
Vasta