One Mile Challenge 2024 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli

Ühised tegemised
Vasta
indro
Postitusi: 78
Liitunud: P Aug 17, 2008 14:46
Asukoht:
Auto: Audi
Kontakt:

#1

V&K Teed One Mile Challenge 2024

One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) või 1/2 miilisel (ca. 804m) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse.

Viimased kümme+ aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h. Eesti ühe miili rekord pärineb 2020 aastast kui Aleksandr Ljahh Nissan Skyline GTR-il saavutas kiiruseks müstilised 402 km/h!

Alates 2021 aastast on võistlusel võimalik osaleda kas 1 miili või 1/2 miili arvestuses.

🅰️Valides 1/2 miilise distantsi - osalete ainult 1/2 miili arvestuses ja 1 miili tulemust ei mõõdeta.
🅱️Valides 1 miili distantsi - osalete 1 miili arvestuses, lisaks mõõdetakse 1/2 miili tulemus.

REGISTREERIMINE & LISAINFO: www.onemile.ee

Pilt
Viimati muutis indro, E Juul 29, 2024 11:47, muudetud 1 kord kokku.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#2

Noo näed , on ikka 23 a jooksul palju muutunud. Isegi mingi keskpärane SAAB lippab kiiremini kui Porchee. Peab registreerima ja laskma SAABil vabalt hingata ilma , et pärast Hr. Konstaabli poolt vormistatud Riigi aktsiate ostulepingut on vaja tasuda.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

Tänan Eesti Audiklubi ja Hr. Indro Päll i OMC korraldamise ja väga söbraliku ja meeldiva suhtumise eest. Tuleval aastal augustikuus loodetavast jälle sinna Kiltsi lennuväljale. Ehk siis juba veidi vöimdama mootoriga kui hetkel "aiste vahel".
Johnny
Postitusi: 12
Liitunud: T Mai 26, 2015 21:01
Asukoht:
Auto:

#4

See aasta õnnestus mul vist kõige kiirem SAAB olla, rehvide kiirusindeksi pärast ei tohtinud kiiremini sõita :(
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#5

Johnny kirjutas: P Aug 18, 2024 5:09 See aasta õnnestus mul vist kõige kiirem SAAB olla, rehvide kiirusindeksi pärast ei tohtinud kiiremini sõita :(
Tundub nii jah , et Sinu SAAB liikus piisavalt hästi. Aga rehviindeksit vist vöib 10% ületada.
Eks siis järgmine aasta paremate rehvidega ja vöid lapatsi pörandasse tallata.
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#6

Käisin minagi ja eesmärk 200 km/h sai ka täidetud!
Tuttavad irvitasid küll, et kas varuauto on kaasas või bussipiletid ostetud - tapad oma 415000 läbisõiduga masina maga, aga polnud draamat ei Tartu-Kiltsi otsadel ega rajal endal.

Kui nüüd peaks juhtuma, et masnale huvilisi ei leiagi, siis on suur oht, et järgmisel aastal olen jälle rajal ja mitte päris sama kapotialusega...
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

kroom kirjutas: P Aug 18, 2024 19:07 ...
Kui nüüd peaks juhtuma, et masnale huvilisi ei leiagi, siis on suur oht, et järgmisel aastal olen jälle rajal ja mitte päris sama kapotialusega...
Nonii. :head:
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#8

Ja ei see 400+ kkm määra kui SAAB on söidukorras ja mootor veel tehaseasetuses. Raud hakkab siis järgi andma kui 1/3 vörra vöimsust juurde keerad ja jöuülekandes ja veermikus uuendusi/parendusi ei tee.
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#9

Jap, ega ma pabistanudki. Sai ju 400 000 kandis ka ketikomplekti vahetus ja plokikaane silumine ning tihendi vahetus tehtud.
Vasta