Tere!
Selline lugu Saabiga (95 se, 1998, automaat).
Check engine tuli süttib, peale mida mõne aja pärast ei käivitu enam.
Peale restarti käivitub ja liigub nagu poleks midagi olnud.
Veakoode pole. Samuti ülevaatus just edukalt läbitud.
Milles võib asi olla?
Tänud
Saab 95 küsimus
ESK foorum ei pea olema Facebook ja muude sotsiaalmeediakanalite sarnane. Enne küsimuse esitamist vöiks ka mittesaabiteadlik kodanik veidi uurida mis autoga tegemist on.
Ja postitustes vöiks kasutada lause alguses suuri algustähti .
jajah ,saabiteadlik inimene saab aastaarvu järgi aru ( on täitsa kirjas) ,millega täpselt tegu !
[/quote]
ESK foorum ei pea olema Facebook ja muude sotsiaalmeediakanalite sarnane. Enne küsimuse esitamist vöiks ka mittesaabiteadlik kodanik veidi uurida mis autoga tegemist on.
Ja postitustes vöiks kasutada lause alguses suuri algustähti .
[/quote]
Tänan tähelepanu juhtimast , see oli teadlikult tehtud tähelepanu tõmbamiseks ! Peale suure ja väikese algustähe on olemas ka kirjavahemärgid .
[/quote]
ESK foorum ei pea olema Facebook ja muude sotsiaalmeediakanalite sarnane. Enne küsimuse esitamist vöiks ka mittesaabiteadlik kodanik veidi uurida mis autoga tegemist on.
Ja postitustes vöiks kasutada lause alguses suuri algustähti .
[/quote]
Tänan tähelepanu juhtimast , see oli teadlikult tehtud tähelepanu tõmbamiseks ! Peale suure ja väikese algustähe on olemas ka kirjavahemärgid .
Saan harva sõita SAABIGA.
Nonii. See on kusagil ESK Foorumi kasutamise tingimustes märgitud , et hoiame oma kaunist Eesti keelt.
Samas vöiks ka märkida , et austame tootmisest kadunud automarki ja kirjutame selle nIme - SAAB. Olgu siis autoks SAAB 95 , SAAB 9-5 , SAAB 900 , SAAB 9000 , SAAB 9-3 jne.
Ja diagnostika puhul vöiks olla teada täpne seade mitte "sarnane". Ega peale TECH - 2 te muud seadmed nähtavasti usaldusväärset infot ei suuda tuvastada.
-
13piisab
- Postitusi: 476
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku
- Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140 - Kontakt:
Aitäh, I-Vaari delfiliku meelelahutuse eest. Aga aitab äkki ja las räägivad asjast need, kellel on midagi asjalikku öelda.
(...ning kes jagavad veidi matsu ega väida, et veakoodide lugemiseks (mis toimub standardsel ISO protokollil) on kindlasti Tech2 vaja jne. Sorri, aga Su tagasihoidlikud teadmised ja kogemused autodest teevad (taas) lihtsa ja konkreetse asja tarbetult keeruliseks. Las tehnilistel teemadel võtavad õige sõna need, kes veidigi matsu jagavad. Ning mudelinime plus muude tähtede närimine pole ju tegelikult tarvilik ega anna midagi. Siin näites annab lausa s*tta emotsiooni. Vähemalt mulle ja seepärast ka nn mädatomati teele panen - no kaua võib...)
(...ning kes jagavad veidi matsu ega väida, et veakoodide lugemiseks (mis toimub standardsel ISO protokollil) on kindlasti Tech2 vaja jne. Sorri, aga Su tagasihoidlikud teadmised ja kogemused autodest teevad (taas) lihtsa ja konkreetse asja tarbetult keeruliseks. Las tehnilistel teemadel võtavad õige sõna need, kes veidigi matsu jagavad. Ning mudelinime plus muude tähtede närimine pole ju tegelikult tarvilik ega anna midagi. Siin näites annab lausa s*tta emotsiooni. Vähemalt mulle ja seepärast ka nn mädatomati teele panen - no kaua võib...)
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4

