Mõned lollid küsimused 900 kohta

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

Eelmine nädal sai ostetud see isend. Autoga olen rahul aga mõned küsimused, mis on tekkinud:

- mida teeb tehase stereol "a-me" nupp? Seda vajutades jääb mulje, nagu saaks raadiokanali sageduse käsitsi sisestada aga ei suutnud leida nuppe, mille kaudu seda teha ega ka muud kasulikku rakendust sellele nupule.

- milliste min. pööretega võib sõita nii, et mootorile liiga ei tee? Eelmiste autodega olen 4. ja 5. käiguga pöördeid min. 2000 rpm hoidnud aga sellel on näiteks 4. käiguga spido järgi 50km/h sõites pöörded ~1500rpm.

- kas sensonic kastiga vajab sidur regulaarset hooldust? Kui vajab, siis millist ja kus oleks mõistlik seda teha(kui valik on odava hinna ja kvaliteetse töö vahel, siis mõistlik=kvaliteetne töö)?

- 205/50/R16 rehv annab maanteel mõnusa stabiilusese aga tallinnas vagude vahel kisub rooli... sellega hakkan juba vaikselt harjuma aga milline rehvimõõt on mõistlik(=läheb ka läbi ~20cm lume ja käitub viisakalt kiilasjääl) talveks valida... sama või midagi kitsamat?

- ja nüüd siis see kõige rumalam - 900 kohta öeldakse (vist) vahel classic aga kas classic on iga 900 või ainult teatud omadustega isend?

... ja muidugi on oodatud ka kõik muud soovitused, mis plekist pruudi õnnelikuks teevad(loe: jonnimise ja suuremad tülid ära hoiavad):)
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#2

Classic on vanema kerega 900, kuni 1993 aasta. Sinu oma on juba uue generatsiooni oma, ehk lootusetult modernne ;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

hei! vaata kus muresid juba! ;)

-kompuuter ytleb ju millal pöördeid liiga vähe, et vedada ei jõua, ja käik tuleb alla vahetada.

-seda masinat kutsutakse 900 ng- new generation
classikud on vanad 900-d. ehk og- old generation

-roolist tuleb kinni hoida, siis vead vastu, kui ära hakkab minema
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: ivomets
-seda masinat kutsutakse 900 ng- new generation
classikud on vanad 900-d. ehk og- old generation

ja veel öeldakse selle masina kohta GM900 (General Motors 900)

terv, teager
Kasutaja avatar
Sumps
Postitusi: 59
Liitunud: L Dets 31, 2005 13:51
Asukoht:
Auto:

#5

Noh, selle talvise rehvi valiku puhul tuleb ilmselt mõelda sellele, kus igapäevaseid sõite kõige rohkem tuleb - kas maanteel, linnavahel või lahtilükkamata külavahe teedel. Endal talvel all 195/60/R15 lamell ja eelmine talv ei kurtnud küll pidamise üle. Sõidud kah 60% maanteel ja 40 linnas nii et enamus ajast teed siiski lumevabad ja kui lumisemale teekattele sattusin, siis lihtsalt arvestasin sellega, et pidamine halvem... Üldiselt mida kitsam rehv, seda parem pidamine libedal teekattel.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

Algselt postitas: ivomets
hei! vaata kus muresid juba! ;)

Õnneks on need siiski pigem küsimused:)
-roolist tuleb kinni hoida, siis vead vastu, kui ära hakkab minema

Sedand küll, siiani ongi sõitnud ikka sinna, kuhu mina tahan aga lihtsalt pisut harjumatu kuna tonnine 195 laiusega rehvidega eriti ei kiskunud:)
Vasta