Kasutasin otsingut küll aga ei leidnud mida otsisin. Seoses igasuguste lindude lahkumistega kodukandist ootan seda kõige meeldivamat - talve.
Pole kunagi varem pistikuga autot omanud ja tahaks teada natuke selle kasutamisest.
Kui kaua võib/tohib/peaks soendus ennem käivitust sees olema? Kui toimiv või mõtekas see lisa üldse on, ons ta ainult eriti käreda pakase jaoks või paneb hoolas autoomanik ärgates ka -5 juures auto sooja, mul tuleb sealt veel ka üks tavaline pistik salongi, võin sinna väikse puhuri järgi pista? Ette tänades.
lohkolämmitin/ plokikaane soojendus
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sa võid plokisoojendust kasvõi pidevalt sees hoida, iseasi kas 500-600w tarbija poolt tekitatud elektrikulu mõtekas on. Kirvereegel on et 3 tundi soojendamist, tõstab mootori temperatuuri 30 kraadi välisõhu temperatuurist kõrgemaks. Edasine soojendamine enam temperatuuri praktiliselt ei tõsta.
Et külmkäivitus on enim mootorit lõhkuv ja bensiinikulu suurendav faktor, siis pane kasvõi juba praeguste ilmadega saba seina. Ühe 3 tunnise soojendamise hind on pealt 2 krooni, bensiini liiter on 12,4.
EDIT: Pistikupessa käib tõesti salongi küte, võimsusega 1000-2000w. Siit alates on juba filosoofia küsimus, kuidas Sa hindad oma hädavajalikku mugavustaset. Et kas on hea kui autosse istudes on klaasid juba puhtad ja kasuka võib sooja salongi tõttu seljast heita
Et külmkäivitus on enim mootorit lõhkuv ja bensiinikulu suurendav faktor, siis pane kasvõi juba praeguste ilmadega saba seina. Ühe 3 tunnise soojendamise hind on pealt 2 krooni, bensiini liiter on 12,4.
EDIT: Pistikupessa käib tõesti salongi küte, võimsusega 1000-2000w. Siit alates on juba filosoofia küsimus, kuidas Sa hindad oma hädavajalikku mugavustaset. Et kas on hea kui autosse istudes on klaasid juba puhtad ja kasuka võib sooja salongi tõttu seljast heita