Samuti on viimasel ajal pöörded meeletult kõikuma hakanud:wtf:, milles võib asi olla ????
Keskkonsooli valgustus ning mootori pöörded !!!
Nimelt ei põle juba pikemat aega keskkonsooli valgustus(koht kus klaaside lülitid, ja katuseluugi lüliti asub). Alguses oli asi lihtne, kui mõni suurem auk tee peal oli, või natuke armatuuri põrutasid, hakkasid tuled põlema:thumb:. Pirn on viimaste kontrollimiste tulemusena terve. Äkki kellegil on selle valgustuse elektriskeemi või midagi
.
Samuti on viimasel ajal pöörded meeletult kõikuma hakanud:wtf:, milles võib asi olla ????
Samuti on viimasel ajal pöörded meeletult kõikuma hakanud:wtf:, milles võib asi olla ????
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Huvitav kuidas need küll omavahel seotud on???
Kas jälle puudulik massiühendus?
Kas pöörded kõiguvad tühikäigu ajal?
Vaakumvoolikud on terved?
Tühikäigumootor on terve ja puhtaks roogitud?
Muid lekkeid ei ole kuskil?
Kas jälle puudulik massiühendus?
Kas pöörded kõiguvad tühikäigu ajal?
Vaakumvoolikud on terved?
Tühikäigumootor on terve ja puhtaks roogitud?
Muid lekkeid ei ole kuskil?
Algselt postitas: qdwin
Huvitav kuidas need küll omavahel seotud on???
Kas jälle puudulik massiühendus?
Kas pöörded kõiguvad tühikäigu ajal?
Vaakumvoolikud on terved?
Tühikäigumootor on terve ja puhtaks roogitud?
Muid lekkeid ei ole kuskil?
Vabandan, vale sõnastuse pärast, suurest laiskusest panin need kaks probleemi lihtsalt ühte posti:red:
1. Enamalt jaolt kõiguvad ikka tühikäigu ajal, vahel ka kohapealt ära minnes lased pöörded 1500 peale, ja siis järsku võtab pöörded korraks alla.
2.Voolikud on kõik terved(kontrollin homme kindluśe mõttes üle)
3. Tühikäigumootorit pole uurinud(misasi see veel on:freak:)
4. Lekked on kõik kõrvaldatud:thumb:.
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Tühikäigumootor peaks Sinu omal asuma sisselaske kollektori all peidus. Juhe taga ja kaks jämedat voolikut küljes. Üks läheb üles, teine alla. Üsna ebameeldiv välja kisuda ja tagasi panna. Carburator cleaner on abiks puhastamisel. Ja soovitavalt selline suurema rõhu all olev toode, näiteks Gunki oma
Algselt postitas: avelito
Nimelt ei põle juba pikemat aega keskkonsooli valgustus(koht kus klaaside lülitid, ja katuseluugi lüliti asub). Alguses oli asi lihtne, kui mõni suurem auk tee peal oli, või natuke armatuuri põrutasid, hakkasid tuled põlema:thumb:. Pirn on viimaste kontrollimiste tulemusena terve. Äkki kellegil on selle valgustuse elektriskeemi või midagi.
Samuti on viimasel ajal pöörded meeletult kõikuma hakanud:wtf:, milles võib asi olla ????
skeemid kõik olemas loomulikult,kuid arvan,et voolu-massi olemasolu tasuks kontrollida ja arvan,et mõlemad on sul seal olemas ja pirn vigane
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Keskkonsooli valgustus nüüd korras, pirn ise oli terve, aga pirnist välja tulevatel traatidel oli üks neist purunenud !!!
Tühikäigumootor on puhastatud, aga pöörded endiselt kõiguvad, ehkki mõningal määral asi peale puhastamist paranes !
Tühikäigumootor on puhastatud, aga pöörded endiselt kõiguvad, ehkki mõningal määral asi peale puhastamist paranes !
