klassik kiirendas - enam mitte
87'klassik, pritsega - viimasel ajal kipub sõidurõõmu varjutama tõsiasi, et tasahilju on ära kadunud kiirendus, vahet pole, kas kohalt minnes või möödasõidul. Algul tundus, et sidur libiseb, aga kõik pöörded vastavad siiski kiirusele. Ka on linnasõidul rohem bensiini kaanima hakanud, maanteel mitte. Mäletan, et siin foorumis varem on sellest vist juttu olnud (küll vist mitte klassiku näitel), aga otsingud ei andnud suurt tulemusi. Äkki abistavaid vihjeid?
Kui põhja tallata, siis hakkab küll mingist hetkest vedama, aga see on üks kaunis pikk hetk. Vaakumregulaator - see on see väike konservikarbike jagaja küljes? Kuidas selle korrasolekut hinnata?
Ja ühtlasi pean tuhka pähe raputama - pole viimasel ajal uurinud õhufiltri seisukorda. Turgatas alles praegu pähe. Küünlad ja vaakumvoolikud minu tagasihoidlikul hinnangul OK.
Ja ühtlasi pean tuhka pähe raputama - pole viimasel ajal uurinud õhufiltri seisukorda. Turgatas alles praegu pähe. Küünlad ja vaakumvoolikud minu tagasihoidlikul hinnangul OK.
Vaakumvooliku seisukorda ei pruugi silmaga pealevaadates ôigesti hinnata. Mikropragusid vôib välisel vaatlusel mitte tähele panna.
Algselt postitas: holger
Küünlad ja vaakumvoolikud minu tagasihoidlikul hinnangul OK.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
krt.. mul oli vana autoga samasugune situatisioon... Ei mäletagi väga täpselt, mis seal kõik tehtud sai... juhtrõhuregulaator sai uus, see vaakumregulaator sai uus... näpiti siit ja sealt (Boschi teeninduses) ja lõpuks vahetasin bensiinimarki ka ja siis alles hakkas tööle..
Pihustid võiks üle kontrollida ja ka küünlajuhtmed. Mõõda takistus ära neil, kui õieti mäletan, siis ei tiohtinud seal olla takistus suurem kui 4 K oomi (parandage, kui puusse panen) ja erinevused ei tohiks ka suured olla.
A seda regulaatorit võid ju proovida vooliku lahti ühendada, keera voolikuots kahekorra, et niisama seal sisse vedama ei hakkaks ja sõida siis, vaata kas on veel hullem..
Kohapeal töötades vist ei jõua nii palju sealt torust imeda ise, et aru saada, kas liigub. Aga proovida ju võid, kui töötab, siis peaks mootori töös pisut muutust olema, süüde ju keeratakse varasemaks.

A seda regulaatorit võid ju proovida vooliku lahti ühendada, keera voolikuots kahekorra, et niisama seal sisse vedama ei hakkaks ja sõida siis, vaata kas on veel hullem..

jagaja kaan maha ja vaakumvoolikut imedes peab regulaator liikuma,aga õhufiltrit ei tohi ka alahinnata .
Kas see vaakumregulaator peab täiesti õhukindel olema, kui imeda torust? Puhastasin jagajat ja võtsin klapi ka maha, aga kui ma sinna kas puhun või imen, pääseb õhk igat pidi läbi ja klapp ei liigu.
Kas jagajat tuleb määrida ka või saab ta vajalikud vedelikud klapikambrist?
Lisatud failid
Kas jagajat tuleb määrida ka või saab ta vajalikud vedelikud klapikambrist?
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
peab olema õhukindel.
töötab imemisele.
ja kui sul kontaktidega jagaja, siis nuka ja haamri vahele tuleb määret panna.
töötab imemisele.
ja kui sul kontaktidega jagaja, siis nuka ja haamri vahele tuleb määret panna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Süüde pannakse paika nii, et selle klapi küljest on voolik ära, kui ma õieti mäletan. See jubin regullib sul süüdet kõrgema pöörde peal. Seega ehk on tõesti keeratud süüde nii varaseks, kui annab, sest regulaator on pekkis... et käiks ka sõidu ajal, mitte ainult tühikäigul.
uuena maksis see regulaator vist mingi 3-400 eeku... umbes 5-6 aastat tagasi...
uuena maksis see regulaator vist mingi 3-400 eeku... umbes 5-6 aastat tagasi...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
syytemoment tuleb ikka märkide järgi paika panna.
ylemisest surnud seisust mingi 6...8...12 kraadi varajasem.
kui muidu syydet paika ei saa, või ei oska panna, siis pead leidma korras vaakumregulatori ja siis saab sõites klappide lõgisemise alguse järgi enam-vähem syyte paika. vähemalt nii, et sõita saad normaalselt
ylemisest surnud seisust mingi 6...8...12 kraadi varajasem.
kui muidu syydet paika ei saa, või ei oska panna, siis pead leidma korras vaakumregulatori ja siis saab sõites klappide lõgisemise alguse järgi enam-vähem syyte paika. vähemalt nii, et sõita saad normaalselt
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ot mis, hilisemaks? Varasemaks ikka... kiiremini käiv mootor tahab ju süüdet pisut varem saada... Muidu juhtub see, et liiga hilise süütehetke korral jätkub põlemine sul väljalaskes... Või olen ma järjekordselt millestki valesti aru saanud?
http://www.worldimported.com/FAQ.html ja scrollige alla kuni "How a distributor affects ignition timing"
http://www.worldimported.com/FAQ.html ja scrollige alla kuni "How a distributor affects ignition timing"
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
selleks, et suurematel pööretel on vaja varem kyttesegu syydata on tsentrifugaalregulaator, mis muudab vastavalt mootori PÖÖRETELE eelsyytenurka varajasemaks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tjah... lugesin ise ka oma soovitatud lingi ikkagi KORRALIKULT läbi..Algselt postitas: ivomets
selleks, et suurematel pööretel on vaja varem kyttesegu syydata on tsentrifugaalregulaator, mis muudab vastavalt mootori PÖÖRETELE eelsyytenurka varajasemaks.

When the throttle plate is closed, no vacuum can reach the diaphragm and no advance occurs. When the throttle plate is opened slightly, manifold vacuum pulls on the diaphragm to advance timing. When the throttle is wide open vacuum is low and the diaphragm returns to a neutral position and timing is not advanced. Some vehicles have vacuum retard mechanisms also. A vacuum retard mechanism applies vacuum to the opposite side of the diaphragm and retards timing to help the car meet emissions requirements.
Vana teema jätkuks. Kiirendades lõi mingisuguse vooliku mingi asja küljest lahti, tulemuseks oli see, et tühikäigul mootor ei olnud võimeline käima. Hakates seda voolikut uurima sattus näppude vahele mingisugune peenem voolik mis kergest paindest üsna hõlpsasti tükkideks murduma hakkas.
Tegin järelduse, et voolikud võivad olla vananenud ja vajaksid välja vahetamist.
Siit küsimus, millised voolikud on vaakumvoolikud ja kuidas neid lihtsurelikest eristada?
Tegin järelduse, et voolikud võivad olla vananenud ja vajaksid välja vahetamist.
Siit küsimus, millised voolikud on vaakumvoolikud ja kuidas neid lihtsurelikest eristada?
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Vaakumvoolik on oma olemuselt üsna tavaline kummivoolik, mida müüvad erineva läbimõõduga ja meetrihinnaga mitmed varuosakauplused. Siiski oleks soovitav tavalise kummivooliku asemele panna meie kliimasse paremini sobiv ja kauem kestev silikoonvoolik. Läheb küll mõnevõrra kallimaks, aga kogu kapotialuse jagu vajalikke silikoonvoolikuid maksab siiski vaid mõnisada krooni.
Algselt postitas: cabric
Vana teema jätkuks. Kiirendades lõi mingisuguse vooliku mingi asja küljest lahti, tulemuseks oli see, et tühikäigul mootor ei olnud võimeline käima. Hakates seda voolikut uurima sattus näppude vahele mingisugune peenem voolik mis kergest paindest üsna hõlpsasti tükkideks murduma hakkas.
Tegin järelduse, et voolikud võivad olla vananenud ja vajaksid välja vahetamist.
Siit küsimus, millised voolikud on vaakumvoolikud ja kuidas neid lihtsurelikest eristada?
Klassikul on neid vaakumvoolikuid terve hunnik, kuna kõikide ventilatsioonisüsteemi klappide juhtimine käib ka vaakumiga.
Vaata minu vana klassiku teemasse siin - turbole olulised vaakumvoolikuid said asendatud siniste silikoonvoolikutega mul.
terv, teager
Aitäh, vastused on ammendavad. Võimalik, et mingi küünlajutt on ka kuskil eraldi teemas aga küsin siiski.
Kui pole teada millal küünlaid viimati vahetatud ja kas üldse, siis kas selliste küünalde kasutamine on mingil muul moel ka riskantne peale selle, et nad ühel hetkel lihtsalt enam ei tööta.
Kui pole teada millal küünlaid viimati vahetatud ja kas üldse, siis kas selliste küünalde kasutamine on mingil muul moel ka riskantne peale selle, et nad ühel hetkel lihtsalt enam ei tööta.
Tartust ma silikoon voolikuid ei leidnud. Käisin 4 - 5 varuosakauplust läbi, kehitavad õlgu, laiutavad käsi, ei teata asjast eriti midagi. Ise ka muidugi ei tea, tänasin viisakalt ja lasin jalga.
Pakutakse erinevaid kütusevoolikuid, ei juhtu ka midagi kui neid kasutan. Või siiski?
Pakutakse erinevaid kütusevoolikuid, ei juhtu ka midagi kui neid kasutan. Või siiski?
Algselt postitas: cabric
Tartust ma silikoon voolikuid ei leidnud. Käisin 4 - 5 varuosakauplust läbi, kehitavad õlgu, laiutavad käsi, ei teata asjast eriti midagi. Ise ka muidugi ei tea, tänasin viisakalt ja lasin jalga.
Pakutakse erinevaid kütusevoolikuid, ei juhtu ka midagi kui neid kasutan. Või siiski?
Silikoonvoolikud rohkem tuuningupoodide pärusmaa.
Näiteks Carshop, DB-HP... või siis miskid väljamaa internetipoed, PFS, Elkparts...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson