Sai soetatud aparaat juuli algul. Belgiast toodud. Kirsipunane ja ei ole roostet. Peal ka gaasiseade. 4el akent .el antenn ja -peeglid.originaalstereo, mis oli lukus ja maksis 400.- uue koodi tegemine-kirves kurask, raadio ise ja helisüsteem hea, arvestades aastaarvu .taga on hea rulookardin.udutuled kah ees.
Teisel päeval läks SIDUR .Nuta või naera, ei oskanudki otsustada.
Sain lammarist peaaegu tutika siduri ja survelaagri ostin uue.
See pull kohe peale ostu oli 3k eek. koos vahetusega, suht ok hind. Sõitsin töökojast välja 50km pärast siduritross lahti. jess... rammisin ilma sidurita käike, jõudsin koju.
Auto ise ikka palju mõnusam kui `98a 323 mazda. "Vaikne" on muidugi märksõna.
Hetkel vajavad vahetamist ikka veel siduritross, mille eluiga olen käepäraste vahenditega pikendanud:D, mõlemad esimesed amordid. Sinna lähevad monroe gaasid. LOOMULIKULT on toimunud juba summuti remont. Vaja veel vahetada mootoripadajad ja ausaltöeldes ega ei kujutagi ette et üks hetk igav võiks hakata. koguaeg on mingi hirmus isu asju paremaks teha. Varsti on tõesti juba kõik liikuvad ja mitteliikuvad osad vahetatud.
Igaljuhul raha, mis on kulunud peale ostu on ca 10k. seda 2 kuuga ja veel kohe-kohe on miemas 3k. Kokkuvõttes siis hmm ...natuke ikka on. Aga nokitsemiserõõm on suur.
Kohe tuleb saksast Haynesi repair manual kah, siis alles hakkan ehitama:D
Panen pildid kah mõned kohe kohe.
Lisatud failid
Saab 900 S 2.0, 1994, Kasparius (MÜÜDUD)
Remondiraha on endalgi umbes 15K 1,5 aasta jooksul oma NG900 peale läinud. Mingil hetkel tegi meele ikka väga mõruks kui ca kuu ajase vahega oli vaja vahetada veepump ja siis veel esiamordid koos esivedrudega . Kuid sel hetkel sai vastu võetud põhimõtteline otsus: parem see auto ikka korda teha kui osta uus vana ja hakata otsast peale selle jamaga tegelema. Sest sõidurõõmu jagub Saabiga ikka küllaga.
Nojah, minu oma on vähe uuem - 1997. aastast teedel vuramas ja seetõttu pole suurt pidanud midagi remontima (va. esimesed piduriklotsid, rihm, esimesed õõtsa puksid ja värviparandused) ja tänu sellele olen saanud ohtralt sõitmist nautida. Igastahes jõudu SAABi kordategemisel ja loodame, et saad siis ka ikka sõitmist nautida.
Ahjaa, tee pealkiri kah ilusamaks, enne kui kurjustama hakatakse
Ahjaa, tee pealkiri kah ilusamaks, enne kui kurjustama hakatakse
Vikingis maksis tonnise originaalraadio koodi päring 100 krooni (või oli 200). Igatahes mõnikord on odavam käia esinduses kui kuskil nurgatagustes aukudes.Algselt postitas: kasparius
Originaalstereo, mis oli lukus ja maksis 400.- uue koodi tegemine-kirves kurask
Mõnusat sõidurõõmu sulle!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
viikingis küll 100.- , see sai makstud ja vale kood tuli kah sealt. väga mõru oli tunne, mitte raha pärast, vaid et mõtlesin mis nüüd siis SAAB. Originaalraadio igati tore asi seal armatuuris aga ei tööta??? Lahendusena kasutasin autoturu kandis teada tuntud kodeerijat, kes tegi uue koodi ja see polnud nii odav. Asi ilmselt selles, et see makk on sinna kuskilt teiselt autolt sisse pigistatud.
Uued amordid kah käes. Monroe gaasid, kolmap saab vahetatud, siis hakkab tõenäoliselt parem. See vahetus 900 ja 9-3 ei pidavat lihtsate killast olema....Õnneks ei pea ma seda ise tegema.
Uued amordid kah käes. Monroe gaasid, kolmap saab vahetatud, siis hakkab tõenäoliselt parem. See vahetus 900 ja 9-3 ei pidavat lihtsate killast olema....Õnneks ei pea ma seda ise tegema.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Siduritross vahetatud sõbraga koostööd tehes. Nüüd siis suutsime gaasiseadme juhtseadme läbi kärsatada- elektrikud.
Sõidan bensiiniga kuni see 12. 60 eek maksab. Käigud lülituvad paklju hõlpsamini nüüd.
Kolmapäev amordivahetuspäev.
Siin veel 1 pilt.
Lisatud failid
Sõidan bensiiniga kuni see 12. 60 eek maksab. Käigud lülituvad paklju hõlpsamini nüüd.
Kolmapäev amordivahetuspäev.
Siin veel 1 pilt.
Lisatud failid
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
vahetsin täna mootoripadja ära. Padi ise tutikas maksis 400 eek ja opel vectra oma . Parajalt nõmedat noitsemist ja väga õline oli seal all, ag asi valmis. ja originaalpadi oli ca 1900eek.
Tahaksin jagada seda teiste 900 ng omanikega, kes veel ei tea, et vectra/calibra paljud jupid lähevad 900 ja 9-3le.
Tahaksin jagada seda teiste 900 ng omanikega, kes veel ei tea, et vectra/calibra paljud jupid lähevad 900 ja 9-3le.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
nüüd siis lisatud muusika. Ovaalid Hertz nende väga hästi mängivate Saab originaal ovaalide asemel. Andsin sõbrale vanad. Aga üllatus oli küll kui vana kõlari all oli kirjas rms 20 w ja max 40w. Veel huvitavam oli minu jaoks see et tootjat ei olnud kirjas vaid oli lihtsalt kiri Saab:freak: ja made in japan.
Uued mängivad ikka kobedalt, aga nüüd ostin veel ühed keskkõlarid ka ja eks siis 1 päev hakkab neid paigaldama. Augud ju selleks ustes olemas juba:D Sellega seoses: Kas oskate nõu anda kuidas kaabeldus/juhendus teha keskkõlaritele? Kas selle juhtmerägastikuga koos, mis ukse ja armatuuri vahel on?
Varsti juba kõlle niipalju, et saabi originaalraadio ei anna piisavalt võimu välja...
Uued mängivad ikka kobedalt, aga nüüd ostin veel ühed keskkõlarid ka ja eks siis 1 päev hakkab neid paigaldama. Augud ju selleks ustes olemas juba:D Sellega seoses: Kas oskate nõu anda kuidas kaabeldus/juhendus teha keskkõlaritele? Kas selle juhtmerägastikuga koos, mis ukse ja armatuuri vahel on?
Varsti juba kõlle niipalju, et saabi originaalraadio ei anna piisavalt võimu välja...
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Lihtsalt uskumatu on see )ma ei tea kas vanatühi karistab mind mingite tegemata jätmiste eest või), et esmasp vahetasin parempoolse mootoripadja ja nüüd siis kolmapäeval läks salongipoolne niiet mootor kolksub kiirendusel vastu kere ja uriseblausa. oi jahh...(ohe) Nüüd ajangi patja taga, aga uut ei osta ja just sai üleelmises postis räägitud vectra ja 900 juppide sobivusest aga seekord see paika ei pea. Need on ikka täiesti erievad asjad. uus padi ca 1400.- otsin natuke, ehk roolane aitab välja oma lammutusega.
Enne padja purunemist lisasin heli oma autosse keskkõlarite näol. nüüd on muusika palju "rikkama" tooniga. Ees on endiselt originaaltwiitrid. Ustesse sai nüüd mingid lambi firma suht aga vähemalt rms70w tip.top.
Muusika paigas , padi pooleks nagu nokk kinni saba lahti...
Enne padja purunemist lisasin heli oma autosse keskkõlarite näol. nüüd on muusika palju "rikkama" tooniga. Ees on endiselt originaaltwiitrid. Ustesse sai nüüd mingid lambi firma suht aga vähemalt rms70w tip.top.
Muusika paigas , padi pooleks nagu nokk kinni saba lahti...
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
tagaustes ei ole kõlareid, need mis taga akende ääres on head küll ma leian.see lisavõim oleks tore küll, aga ennem on vaja kerevibratsioonist lahti saada. Jällegi ostetud salongipoolne padi ja paigaldatd aga olukord ikka selline, et kere uriseb. Summutis viga ei ole.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kas 6"x9" ovaalid sobisid otse tehase aukudesse või tuli midagi ehitada?Algselt postitas: kasparius
nüüd siis lisatud muusika. Ovaalid Hertz nende väga hästi mängivate Saab originaal ovaalide asemel. Andsin sõbrale vanad. Aga üllatus oli küll kui vana kõlari all oli kirjas rms 20 w ja max 40w.