Juulis sai kodustatud allpool nähtav Itaaliast toodud SAAB 9-5 Aero.
Siis läbisõitu 113 000 km, auto oli tehniliselt igati OK. Vahepeal olen läbinud 10 000 muretut km.
Millegi üle ugiseda nagu polegi. Kui pikalt mõelda, siis peal on TCS, ent võiks olls ESP. Ja korra õnnestus liiva kinni jäädagi, appi tuli soomlane neliveolise Volvoga... Pisike miinus on ka see, et 1,5L pudelile puudub hoidja ning paari vilgutusega suuna näitamiseks ei piisa kangi puudutusest. Handsfreed paigaldades öeldi, et raadio võiks olla paremini varjestatud.
Eriti meeldib, et on perforeeritud ventileeritavad nahkistmed. Mu 9000l on tavalised heledad nahkistmed - päikselisel suvel ja külmal talvel pole just kõige meeldivam embus. Osadel Saabidel on tume nahk - müstika, kuidas seda talutakse!? Igatahes, olen õppinud, et kui on valida tavanahk või riie, siis riie.
Silmas pidades massi ja minekut, on auto üpriski ökonoomne ka, 10-11l/100km.
Üllatavad positiivsed leiud olid pagasiruumi panipaikade lahendus ja parkimiskella hoidja.
Manuaali kaasas polnud, sai see siinse foorumi lingilt sikutatud - avastasin, et peal on pooleldi "follow me home" elik autost lahkudes saab tuled mõneks ajaks põlema jätta. Igati tore avastus.
SAAB 9-5 Aero, 2001, rahe
Väga ilus SAAB, aga kui Itaaliast toodud, kuidas siis on lood korrosiooni tõrjega ja muude kaitsemastiksitega? Ei tea kül, kuidas on lood SAABidega, aga teinekord võib soojalt maalt toodud autol roosteuss üsna kiiresti välja lüüa meie kliimas, sest koopad ja põhjaalune pole mastiksit näinudki. Soovitan soojalt koopad ja põhjaalune kriitilise pilguga üle vaadata veel enne talve.
Algselt postitas: Executive
Sul arvatavasti esiistmetesoojendus ka olemas, lülitid on puudu ainult.
Küsisin sama teeninduses, öeldi, et alles +5 juures hakkab vent soojendama!???
Loodetavast sedapidi ka on. Manuaalis pole selle kohta ridagi. Millised on teiste kogemused?
Algselt postitas: will
Paluju õnne. Kuid, mis on tumedal nahal viga?
Tume nahk on kena, aga meenutasin suvesid enda 9000s, kus aegajalt kirusin, et ei otsustanud riidega istmete kasuks. Nüüd 9-5 ostes mõtlesin, et kas tõesti lähen sama tulist ja kleepuvat rada pidi, ent pidin väga positiivselt üllatuma.
9-5ga talvine kogemus puudub, ent 9000l võttis istmesoojendus tiba aega ning külmal talvehommikul meenusid vana Ikaruse istmed esimesest peatusest peale minnes.
Algselt postitas: Sumps
Väga ilus SAAB, aga kui Itaaliast toodud, kuidas siis on lood korrosiooni tõrjega ja muude kaitsemastiksitega? Ei tea kül, kuidas on lood SAABidega, aga teinekord võib soojalt maalt toodud autol roosteuss üsna kiiresti välja lüüa meie kliimas, sest koopad ja põhjaalune pole mastiksit näinudki. Soovitan soojalt koopad ja põhjaalune kriitilise pilguga üle vaadata veel enne talve.
Oskab keegi kommenteerida, kas Lõunasse saadetud Saabid olid teistsugused kui põhjapoolsematele turgudele suunatud?
Algselt postitas: optimus
Mul sama värvi
Meie oludes väga hea värv. Lisaks selle, et endale meeldib - kui vaja, mõjub soliidsena, kui vaja, boheemlikult. Vaba inimese värv.
Ostes oli sõelal ka üks must, aga sellel oleks iga tolmukübe ja kriim näha. Punaseid on uskumatult vähe.
Algselt postitas: Cordis
muide, kuidas sa suhtud sellesse puidu immitatsiooni konsoolis saabidel ?
puidu fänn pole, ent antud kontekstis ei suhtu negatiivselt. tekitab sooja tunde. heleda sisuga passib, tumedas oleks alumiiniumi eelistanud.
kuskilt sai loetud, et tegu siiski naturaalse spooniga?
Vent iste imeb õhku enda sisse, et kuidas ta siis soojendama hakkab, kas on siis automaatika?
Ühe tuttava Griffinil (9-5 Sound Edition) alguses olid ka ainult vent lülitid konsoolis, kuid esiistmeid mahavõttes avastati, et soojendus on istmetel ka olemas, siis ta ostis soojeduse lülitid ja pani neid vent lülitite kõrvale - kõik timub:drive:
Ühe tuttava Griffinil (9-5 Sound Edition) alguses olid ka ainult vent lülitid konsoolis, kuid esiistmeid mahavõttes avastati, et soojendus on istmetel ka olemas, siis ta ostis soojeduse lülitid ja pani neid vent lülitite kõrvale - kõik timub:drive:
naturaalne spoon ?
spoon jääb spooniks
ei ei ma niisama lõõbin
mulle endale tundub lihtsalt et see puidu värk ei ole väga saabi teema, puit ja tema toon ei haaku kuidagi selle 'lennuki' sisuga, seep karboon nagu paremb...
a mulle üldse ei meeldi enamus asju maailmas
seep ka ainuke auto mis tundus möistlik - on saab
spoon jääb spooniks
ei ei ma niisama lõõbin
mulle endale tundub lihtsalt et see puidu värk ei ole väga saabi teema, puit ja tema toon ei haaku kuidagi selle 'lennuki' sisuga, seep karboon nagu paremb...
a mulle üldse ei meeldi enamus asju maailmas
seep ka ainuke auto mis tundus möistlik - on saab
Algselt postitas: rahe
puidu fänn pole, ent antud kontekstis ei suhtu negatiivselt. tekitab sooja tunde. heleda sisuga passib, tumedas oleks alumiiniumi eelistanud.
kuskilt sai loetud, et tegu siiski naturaalse spooniga?
Kui puit hakkab üle viskama ja tahad musta plast konsooli, anna teada, teeme vahetust
Algselt postitas: kalameesAlgselt postitas: rahe
puidu fänn pole, ent antud kontekstis ei suhtu negatiivselt. tekitab sooja tunde. heleda sisuga passib, tumedas oleks alumiiniumi eelistanud.
kuskilt sai loetud, et tegu siiski naturaalse spooniga?
Kui puit hakkab üle viskama ja tahad musta plast konsooli, anna teada, teeme vahetust
Neid dash-katteid peaks ka eraldi saadaval olema, Vikingist võibolla Saab tellida? Krt, olen sellest kuskil lugenud ja isegi pilte näinud erinevatest katetest, aga ei tule hetkel täpselt meelde kuskohas, nii et linki ei saa postitada
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Pane Googlisse või siia otsing dashboard ja vasteid viskab mitmeid. Hinnad kuskil 120-280$
http://www.caressentials.co.uk/dashboar ... D_PAGE.htm
http://www.caressentials.co.uk/dashboar ... D_PAGE.htm