900 salongi ventilaator

Teemad elektroonikast...
Vasta
retlov
Postitusi: 5
Liitunud: K Nov 16, 2005 13:07
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Mul on tekkinud üks probleem: salongi ventelaator enam ei taha töötada.
Autos on kliima.
Kas keegi võib aidata ja öölda kuhu on vaja esialgselt vaadata? Või mingid nõu anda?

Auto on 96 aasta
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#2

Mas' öötleks et mine:

Autotarvete OÜ
Troost Auto OÜ
Viking Motors AS

Disclaimer: nimed antud alfabeetilises järjekorras, eelistuse paneb igaüks ise paika.

Kui need kohad ei aita siis mine Kuusakoski AS, nemad aitavad lõplikult.


PS. Aga sul endal oli muidu raske foorumi otsingut nagu 5 sekundit kasutada?
retlov
Postitusi: 5
Liitunud: K Nov 16, 2005 13:07
Asukoht:
Auto:

#3

Tänud, :notworthy:aga ma pole küsinud firmade nimekiri.
Mul oli küsimus kas, oli see mure kellegil ja kuidas läks parandus???
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: retlov
Tänud, :notworthy:aga ma pole küsinud firmade nimekiri.
Mul oli küsimus kas, oli see mure kellegil ja kuidas läks parandus???

Mul oli tonnisel sama mure...salongiventikas läbi.
Vahetus läks 2K (ventika sain kasutatu) ning uus mootor oleks olnud 3K veel juurde.

See vast summa, millega peaksid arvestama.

terv, teager
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

Algselt postitas: teager
Mul oli tonnisel sama mure...salongiventikas läbi.
Vahetus läks 2K (ventika sain kasutatu) ning uus mootor oleks olnud 3K veel juurde.

See vast summa, millega peaksid arvestama.

terv, teager

Hm... mul pani Anti tonnisele uue ventika ja koos vahetamisega läks see maksma ca 2,5K.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

retlov, lähtu siis napoleoni pakutud hinnast.

Tõin lihtsalt tonnise näiteks; a pidavat olema küll, et uuemate masinate (a'la 9-5) varuosad on odavamad kui tonnisel.

terv, teager
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

Mul oli ju samuti tonnine(aastaks '90). Õhtul võin arve üles otsida ja öelda ka täpse numbri aga kirjutama ajendas hoopis sinu pakutud 2K vahetus+3K uus mootor.
retlov
Postitusi: 5
Liitunud: K Nov 16, 2005 13:07
Asukoht:
Auto:

#8

Sain teada et mootor on terve:headbang:, arvatavasti asi on reostaatis mis asub mootori sees, või kliima juhtimis plokkis...
Vaja veel seda asju täpsustada...
Äkki keegi on nõus laenata 5 min. oma kliima juhtimis plokki???:red:


teager, räägi kas sul oli just ventikas läbi või ka reostaat?
Vikingis reostaat maksab 700, aga vahetan ise:P.
Ei tea miks vahetus maksis 1K:? Ei ole midagi keeruline
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

1k on umbes 3 tundi tööd...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
retlov
Postitusi: 5
Liitunud: K Nov 16, 2005 13:07
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Cyber
1k on umbes 3 tundi tööd...

Mina võtsin mootorit välja ja panin tagasi ühe tunniga
Mida seal võib teha 3 tundi???:o
Saingi
Postitusi: 31
Liitunud: R Apr 21, 2006 17:26
Asukoht:
Auto:

#11

Kogemus küll 9-3 ventikaga,aga ehk on abi.Enamus aega ei töötanud-sisse lülitus nagu ise tahtis-ei mingit loogikat.Põhjus:keegi oli üritanud ventikat määrida mingi aerosooliga a-la WD 40 ja seetõttu olid harjad kinni jäänud.Võtsin ventika ,uhasin mootorisse pudeli WÜRTH-i universaal puhastusvahendit,suruõhuga ka üle ja peale tagasi.Aega läks napilt üle tunni.Siiani töötab laitmatult (4 kuud ).
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

loogikat järgides saab siis 3 tunniga 3 korda ventikat peale ja maha võtta...polegi nagu midagi keerulist...:eureka:

troost autos hoiame nüüd riiulis mootorit 9000`le

9-5`mootorid tellitud...9-5 puhul aitab reeglina vaid uue paigaldus,,lamellid liiga kulunud,harjades pole tavaliselt probleem

9-3 kipuvad reostaadid lendama...see vidin ka riiulis varuks-renoveeritud garantiiga olekus ikka odavam ( vikingus 1200,-)
retlov
Postitusi: 5
Liitunud: K Nov 16, 2005 13:07
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: mad1
loogikat järgides saab siis 3 tunniga 3 korda ventikat peale ja maha võtta...polegi nagu midagi keerulist...:eureka:

troost autos hoiame nüüd riiulis mootorit 9000`le

9-5`mootorid tellitud...9-5 puhul aitab reeglina vaid uue paigaldus,,lamellid liiga kulunud,harjades pole tavaliselt probleem

9-3 kipuvad reostaadid lendama...see vidin ka riiulis varuks-renoveeritud garantiiga olekus ikka odavam ( vikingus 1200,-)


Mul on ka selline tunne et see on just reostaat, sest mootor ma kontrollisin ja ta puhub :thumb:
Plus ka tuleb kogu aeg (nagu peabki olema)
Aga minusiga on probleem:( ja ainus problem võiks olla just selles reostaatis
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

kui tunne ei peta, astu läbi....teeme asja kiirelt korda...:thumb:
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#15

Mul oli sama lugu. Seal paremal pool kõrvalistuja juures(laegas ja külepaneel tuleb eemaldada, siis on mingi must kaares kate ja selle all) all on mootori juhtimis elektron klots.see oli läbi . sain selle vikingist 1,2k hinnaks ja oli korras. Aga asjal on selline konks kliima peab korras olema muidu küpseb uuesti sest kliima jahutab seda.Mul oli kliima voolikus auk.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#16

Oled sa selles kindel? Talvel ei tohiks kliima ju üldse konditsioneeri sisse lülitada, samuti saab manuaalselt öelda, et ta seda ei teeks.
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#17

Üldiselt olen sest kui kondi välja lülitad lähevad aknad uduseks. Muidugi kont ei tööta koguaeg ise vahepeal lülib sisse ja välja. Pealegi on see ventika juhtimis klots suure alumiinjum tüki küljes mis radikana mõjub ja talve perioodil polegi nii oluline et kont teda koguag jahutaks.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#18

ventikas on mul kogu aeg poolpidune olnud - st. tegi sellist köögikombaini plärinat, kuna laagrid läbi vist.
kuna külm oli vahepeal ja vaja oli ikkagi auto ruttu soojaks saada, siis hoidsin teda ikkagi mõnikord minuti-paar sees kuid mingil hetkel ta siis lakkas üldse töötamast... no asi selge, hankisin töötava ventika, paigaldasin (kohutav jeblamine), aga endiselt ei kippu ega kõppu. on seal kuskil vooluahelas veel midagi mis võis läbi minna? kaitsmed on terved
Vasta