Plaan on Rootsist 9-5 tuua, aga ei tea mis kilometraazh näeb ette keti vahetust ja turbo vahetust. Need ikkagi kallid tööd.
Karta on et lähen 2,3t peale välja...

Algselt postitas: kasparius
Millal peaks 9-5-l 2,3t või 2,0t ketti vahetama? Kindlasti olenevalt kulumisastest, aga mida arvata, kas kautol mis 230tuh sõitu, peaks olema vahetatud/remonditud turbo ja vahetatud juba 2x ketti?
Plaan on Rootsist 9-5 tuua, aga ei tea mis kilometraazh näeb ette keti vahetust ja turbo vahetust. Need ikkagi kallid tööd.
Karta on et lähen 2,3t peale välja...![]()
Nii mustvalge kahjuks elu ei ole. Ka rootsi saabiesindustes töötab kobakäppi, kes ei ole võimelised viga diagnoosima ja ravivad valesti või valet asja. Sedasorti juhtumid ei ole kindlasti mitte harulduseks.Algselt postitas: kasparius
Isegi kui masin on 230 000km sõitnud julgeksin osta ennem seda autot mis raamatuga hooldatud, kui 160 000km, millele ei ole ramatut.
Algselt postitas: kasparius
Millal peaks 9-5-l 2,3t või 2,0t ketti vahetama? Kindlasti olenevalt kulumisastest, aga mida arvata, kas kautol mis 230tuh sõitu, peaks olema vahetatud/remonditud turbo ja vahetatud juba 2x ketti?
Plaan on Rootsist 9-5 tuua, aga ei tea mis kilometraazh näeb ette keti vahetust ja turbo vahetust. Need ikkagi kallid tööd.
Karta on et lähen 2,3t peale välja...![]()
Algselt postitas: kasparius
sellist inffi nagu t8 väljastas, ma kartsingi. Eks ta on neid kette ikka vist vahetanud;) Äkki siiski kllelgi veel midagi öelda....? Eks serviceraamatus on need detailid kirjas ka muidugi. Rootsist autosid vaadates on 90% autodel vähemalt serviceraamat olemas. Isegi kui masin on 230 000km sõitnud julgeksin osta ennem seda autot mis raamatuga hooldatud, kui 160 000km, millele ei ole ramatut.