Tundub, et masin siis selleks korraks müüdud...
Autoks Saab 96 Super V4 aastast 79
Mis tehtud:
• Mootori ja kere kapremont
• Tiib tagant ära võetud
• Ise konstrueeritud four-to-two väljalase koos püttidega, tagarataste eest tulevad torud välja
• Tagumised koopad laiendatud
• 15" velg (4x100 augud), Eagle F1 kummid 205/50 (pole veel all)
• Metallik tumeroheline värv
• Tagavedrud tugevamad - sai pandud MB190 tagumised
• Väga tõhus heliisolatsioon: 5m² 4mm ja 3m² 2mm pigimatti.
• Uus heli isoleeriv sisu
• Korralik alarm
• 4x koaksiaalkõlarid ja stereo-, subwoofrivalmidus
• Klaasid pisut tumedamad
• Täiesti uus esiklaas sai Soomest tellitud ja peale pandud, nähtavus palju parem
• Sewrvendis paigaldatud alarm
Pildid:













Tehtud on veel palju-palju asju mida pole vist mõtet üles lugedagi... kes kunagi projektikat teinud see teab ise kui palju tööd ja vaeva kulub.
Üldiselt on peale kõiki neid tegemisi masin ainult 600km sõitnud.
Momendil on probleemid siduriga (kasti ei haagi üldse mootori taha) ja tagumine luuk vaja värvida, sai ju tiib maha võetud.
Kui keegi oskab nõu või jõuga abiks olla siis kirjutage siia... ma kahjuks ei leia enam jõudu selle projektiga edasi tegeleda.