Nii siis alles hiljuti leitsin Auto24`s sellise kuulutuse
Mis algul oli ilma piltideta ja hinnaks mingi 29kilo, nüüd paar päeva tagasi ilmusid sinna pildid ka ja hind muidugi tõusis ka nagu nüüd näha on. See peaks samma masin olema mis keegi kasutaja "turgan" kasutaja foorumis
M:Saab 9000 2,3T
Kuna ma ise pole veel seda Saabi vaatama jõudnud minna siis olekski huvi teada ega seda püssi keegi vaatamas ei ole käinud? Asub see masin suht Troost auto lähedal kui ma ei eks, võibolla on see seal juba kellegi poolt ülevaatamisel käinud?
Igasugune inff oleks teretulnud, muidugi kui keegi selle kohta üldsegi midagi teab
Saab 9000 cs 2,3T
Vaatan seda auto24 kuulutust ning lisade nimekiri küll nüüd 100% paika ei pea. Silma jäi kohe, et räägitakse:
esimesest käetoest, mida piltidel küll näha ei ole
multifunktsionaalne rool - tegelt on roolil ainult signaali nupud ning airbag (tea nüüd kas see teda just multifunktionaalseks teeb)
Lisapidurituli - seda nüüd küll näha ei ole, ta on tavaliselt tagumise luugi üleval katusega samal tasapinnal. (või siis on midagi ise aretatud, mida piltidel näha ei ole)
Tekkis veel küsimus, et huvitav mis asi see stabiilsuskontroll. (siinkohal võib tegemist olla lihdsalt mu teadmatusega ka).
esimesest käetoest, mida piltidel küll näha ei ole
multifunktsionaalne rool - tegelt on roolil ainult signaali nupud ning airbag (tea nüüd kas see teda just multifunktionaalseks teeb)
Lisapidurituli - seda nüüd küll näha ei ole, ta on tavaliselt tagumise luugi üleval katusega samal tasapinnal. (või siis on midagi ise aretatud, mida piltidel näha ei ole)
Tekkis veel küsimus, et huvitav mis asi see stabiilsuskontroll. (siinkohal võib tegemist olla lihdsalt mu teadmatusega ka).
Iga ratas veab and then some!
Tundub et selle stabiilsusprogrammi näol on tegu tavalise TCS-iga (throttle body on pildil tiba teistsugune kui ma olen harjunud nägema, ju see on siis see elektroonilise juhtimisega), mille kiitjaid eriti millegipärast ei leidu. Ja üks asi mis veel pildilt silma jäi, on põlev SRS-i tuli.
Algselt postitas: ptrt
Tundub et selle stabiilsusprogrammi näol on tegu tavalise TCS-iga (thottle body on pildil tiba teistsugune kui ma olen harjunud nägema, ju see on siis see elektroonilise juhtimisega), mille kiitjaid eriti millegipärast ei leidu. Ja üks asi mis veel pildilt silma jäi, on põlev SRS-i tuli.
TCS'i (veojõukontroll) ei saa antud isendil välja ka lülitada. Vähemalt puudub selleks armatuuris nupp. Tegu siis ERITI kirutud versiooniga. Lisaks madala töökindluse ja kuradi kirve hinnagaga ETS'ile ei saa vajadusel ka TCSi välja lülitada. Välja lülimise vajadusi pidi aeg ajalt ikka tekkima. Käi kaarega mööda sellisest autost.
Ainus, mis mulle hullult meeldib selle auto juures on velg. Aga ma pole ilmselt ainus

SRS tuli põleb näiteks ka siis, kui süüde on sees, aga mootor ei käi.
EDIT: Ühes teemas on kodanik Turgan öelnud sellised kuldsed sõnad:
Algselt postitas: turgan
kas keegi teab monda prantsuse auto lehte kuna seal uuemad matsuga autod v2ga odavad.Oleks vaga tanulik kui keegi paneks siia paar linki.
Need laused näitavad mumeelest suhteliselt hästi ära, millise äri peal tüüp väljas on. Teema ise on seal:Algselt postitas: turgan
laksuga autodest ma ju räägingi.. kuradi 500k-ne auto maksab seal 100 tuhat ja kordategemine siin 50 tuhat siis ju kasum kergelt tulema.isegi paranduse peale ei pruugi niipalju minna. ega ma mingi peugeot 206 ei räägi:D
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1147
Kas see ka peale süüte sisse keeramist ja selftesti ise ära ei kustunud, ka siis kui mootorit ei käivitatud? Ma ise enam ei mäleta, minule igapäevaselt kättesaadaval katseobjektil on tuli paraku juba pool aastat armatuuris vilkunudAlgselt postitas: suur
SRS tuli põleb näiteks ka siis, kui süüde on sees, aga mootor ei käi.


EDIT: tegelesin natuke piltide analüüsiga ja julgen väita et eelviimasel pildil, kus on SRS-i tuld näha, näitab rooli varju jääv tahho samuti tühikäigupöördeid. Kui tahho oleks nullis, siis näitaks seieri saba 5 peale, tühikäigupööretel näitab see aga 6 peale.
SRS peab peale süttimist ja selftesti sooritamist kustuma,kui vigu ei leita ja mootori töötamine,või mitte seda ei mõjuta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nijah, TCS´iga mul on kogemused olemas juba ja see ikka suht häiriv küll kui seda ei saa välja lülitada.
Aga juhiks tähelepanu sellele et isik kes seda masinat müüb on ka aktiivne foorumi kasutaja kuna hetkel on mul kahes erinevas aknas üks ja sama kuulutus ja ühes on pildid ja teises ei ole
vana on need millegi pärast maha võtnud peale selle teema tegemist, tänud Saabi fännidele kes viitsis antud masina pilte vähe põhjalikumalt analüüsida ja mõned vead esile tuua 
Aga juhiks tähelepanu sellele et isik kes seda masinat müüb on ka aktiivne foorumi kasutaja kuna hetkel on mul kahes erinevas aknas üks ja sama kuulutus ja ühes on pildid ja teises ei ole

