Saab 9000 cs 2,3T

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Ley
Postitusi: 14
Liitunud: P Dets 11, 2005 19:59
Asukoht:
Auto:

#1

Nii siis alles hiljuti leitsin Auto24`s sellise kuulutuse
Mis algul oli ilma piltideta ja hinnaks mingi 29kilo, nüüd paar päeva tagasi ilmusid sinna pildid ka ja hind muidugi tõusis ka nagu nüüd näha on. See peaks samma masin olema mis keegi kasutaja "turgan" kasutaja foorumis
M:Saab 9000 2,3T

Kuna ma ise pole veel seda Saabi vaatama jõudnud minna siis olekski huvi teada ega seda püssi keegi vaatamas ei ole käinud? Asub see masin suht Troost auto lähedal kui ma ei eks, võibolla on see seal juba kellegi poolt ülevaatamisel käinud?

Igasugune inff oleks teretulnud, muidugi kui keegi selle kohta üldsegi midagi teab
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Vaatan seda auto24 kuulutust ning lisade nimekiri küll nüüd 100% paika ei pea. Silma jäi kohe, et räägitakse:

esimesest käetoest, mida piltidel küll näha ei ole
multifunktsionaalne rool - tegelt on roolil ainult signaali nupud ning airbag (tea nüüd kas see teda just multifunktionaalseks teeb)
Lisapidurituli - seda nüüd küll näha ei ole, ta on tavaliselt tagumise luugi üleval katusega samal tasapinnal. (või siis on midagi ise aretatud, mida piltidel näha ei ole)
Tekkis veel küsimus, et huvitav mis asi see stabiilsuskontroll. (siinkohal võib tegemist olla lihdsalt mu teadmatusega ka).
Iga ratas veab and then some!
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#3

Igasugu kuulutused stiilis: HEAS KORRAS!!!!!!! OTSE SAKSAST!!!!! panevad veidi muhelema ;)
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#4

Tundub et selle stabiilsusprogrammi näol on tegu tavalise TCS-iga (throttle body on pildil tiba teistsugune kui ma olen harjunud nägema, ju see on siis see elektroonilise juhtimisega), mille kiitjaid eriti millegipärast ei leidu. Ja üks asi mis veel pildilt silma jäi, on põlev SRS-i tuli.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#5

esialgsete numbrite järgi Hollandi kaup
:drive:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: ptrt
Tundub et selle stabiilsusprogrammi näol on tegu tavalise TCS-iga (thottle body on pildil tiba teistsugune kui ma olen harjunud nägema, ju see on siis see elektroonilise juhtimisega), mille kiitjaid eriti millegipärast ei leidu. Ja üks asi mis veel pildilt silma jäi, on põlev SRS-i tuli.

TCS'i (veojõukontroll) ei saa antud isendil välja ka lülitada. Vähemalt puudub selleks armatuuris nupp. Tegu siis ERITI kirutud versiooniga. Lisaks madala töökindluse ja kuradi kirve hinnagaga ETS'ile ei saa vajadusel ka TCSi välja lülitada. Välja lülimise vajadusi pidi aeg ajalt ikka tekkima. Käi kaarega mööda sellisest autost.
Ainus, mis mulle hullult meeldib selle auto juures on velg. Aga ma pole ilmselt ainus :).

SRS tuli põleb näiteks ka siis, kui süüde on sees, aga mootor ei käi.

EDIT: Ühes teemas on kodanik Turgan öelnud sellised kuldsed sõnad:
Algselt postitas: turgan
kas keegi teab monda prantsuse auto lehte kuna seal uuemad matsuga autod v2ga odavad.Oleks vaga tanulik kui keegi paneks siia paar linki.
Algselt postitas: turgan
laksuga autodest ma ju räägingi.. kuradi 500k-ne auto maksab seal 100 tuhat ja kordategemine siin 50 tuhat siis ju kasum kergelt tulema.isegi paranduse peale ei pruugi niipalju minna. ega ma mingi peugeot 206 ei räägi:D
Need laused näitavad mumeelest suhteliselt hästi ära, millise äri peal tüüp väljas on. Teema ise on seal:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1147
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Soovitan olla kannatlik ning otsida siit foorumist teemasid nende märksõnadega ETS ja TCS. Saad ehk väikse ettekujutuse, millest jutt. :o
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: suur
SRS tuli põleb näiteks ka siis, kui süüde on sees, aga mootor ei käi.
Kas see ka peale süüte sisse keeramist ja selftesti ise ära ei kustunud, ka siis kui mootorit ei käivitatud? Ma ise enam ei mäleta, minule igapäevaselt kättesaadaval katseobjektil on tuli paraku juba pool aastat armatuuris vilkunud :red: Igatahes, üks teine sama seeria pilt näitab et tahho näitab ja mootor töötab, samal pildilt SRS küll ei paista aga oletada ju võib et vaevalt keegi viitsis mootori välja keerata et SRS-i tule toimivust demonstreerida. ;)

EDIT: tegelesin natuke piltide analüüsiga ja julgen väita et eelviimasel pildil, kus on SRS-i tuld näha, näitab rooli varju jääv tahho samuti tühikäigupöördeid. Kui tahho oleks nullis, siis näitaks seieri saba 5 peale, tühikäigupööretel näitab see aga 6 peale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

SRS peab peale süttimist ja selftesti sooritamist kustuma,kui vigu ei leita ja mootori töötamine,või mitte seda ei mõjuta.
Ley
Postitusi: 14
Liitunud: P Dets 11, 2005 19:59
Asukoht:
Auto:

#10

Nijah, TCS´iga mul on kogemused olemas juba ja see ikka suht häiriv küll kui seda ei saa välja lülitada.

Aga juhiks tähelepanu sellele et isik kes seda masinat müüb on ka aktiivne foorumi kasutaja kuna hetkel on mul kahes erinevas aknas üks ja sama kuulutus ja ühes on pildid ja teises ei ole :mad: vana on need millegi pärast maha võtnud peale selle teema tegemist, tänud Saabi fännidele kes viitsis antud masina pilte vähe põhjalikumalt analüüsida ja mõned vead esile tuua :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Trionic
SRS peab peale süttimist ja selftesti sooritamist kustuma,kui vigu ei leita ja mootori töötamine,või mitte seda ei mõjuta.
Siis panin mälu järgi pisut mööda.
Vasta