
Jagajasse pistik
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Eile sattusin sellisesse olukorda, et võtsin jagaja toite tagant ära ja auto töötas edasi. Jätsin seisma ja proovisin uuesti tööle- läks tööle ka. Toitejuhe, mis peaks jagajale voolu andma polnud ühendatudki:wtf: Mis paneb jagaja tööle?
sry kui loll küsimus.

Sent from my Monte Carlo using B236
Möhh?
Minu teada jagajat küll elektrimootoriga ringi ei aeta
Aga mida mina ka tean, viimane jagajaga auto, mida ise sai lahti - kokku lappida oli vaz 2101. Võibolla praegusel ajal käib teistmoodi
Minu teada jagajat küll elektrimootoriga ringi ei aeta

Aga mida mina ka tean, viimane jagajaga auto, mida ise sai lahti - kokku lappida oli vaz 2101. Võibolla praegusel ajal käib teistmoodi

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kahjuks pole pilti, aga jagajasse tuleb mingi pistikuga must juhe. Seda mõtlesin isegi, et mis asi see on, seepeale proovisin mida ta teeb kui lahti võtan. tulemus - ei teinud mootor midagi uut. Ikka töötas edasi. Kas äkki see peaks olema tahhoka mingi impulss? Jutt on ng900. Võibolla ng mehed oskavad öelda midagi veel? Iseenesest tahhokat mul polegi. Suur spido ainult. See 900 S mudel.
Sent from my Monte Carlo using B236
Ma ei saa enam midagi aru. Kas on siuke varint et tahhokat pole ? Ja see üksik juhe keset jagajat on (peaks vist ikka olema) see kõrgepinge juhe misa sis jagatakse. Aga miskipärast on mul tunne et sa kuskilt mujalt midagi lahti kiskusid. Ja mis taktika see üldse siuke on et töötava masina küljest juhtmeid lahti kiskuda et "teada saada mis juhtub" ???
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
algne kirjeldus küll ebaselge, kuid mulle mulje jäänud, et kodanik kangutas lahti nukkvõlli asendi anduri, mis Motronic'u puhul jagajas asub.
Tühikäigul võib ju tõesti ilma selle andurita käia, tõenäoliselt läeks asi natuke nutusemaks sõites
Tühikäigul võib ju tõesti ilma selle andurita käia, tõenäoliselt läeks asi natuke nutusemaks sõites
Algselt postitas: duesenberg
algne kirjeldus küll ebaselge, kuid mulle mulje jäänud, et kodanik kangutas lahti nukkvõlli asendi anduri, mis Motronic'u puhul jagajas asub.
Tühikäigul võib ju tõesti ilma selle andurita käia, tõenäoliselt läeks asi natuke nutusemaks sõites
täpselt nii ta on ja kui nuka-andur eemaldada,töötab mootor vända-anduri signaali abil ja nuka asend arvutatakse,ehk siis ecu hakkab kasutama teist matriitsi ja töötab "safety" reshiimis.
Vastupidine variant tapab mootori.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kuna mul oli algselt see juhe lahti, siis pistsin ta külge ja mitte midagi ei muutunud. Sellest kogu pull alguse saigi, et vaatasin, et mis kuramuse juhe see on mis lahtisena sõites mitte midagi tunda ei anna. Ostsin ta juba sellisena. Ja 94a S mudelil ei ole tahhot. Üks suur spido ainult. 96aastast läks asi paremaks.
Aga psmt siis asi selge. Las olla ikka siis küljes
Saabiga ikka igav ei hakka.
Aga psmt siis asi selge. Las olla ikka siis küljes

Saabiga ikka igav ei hakka.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kusjuures, tahhoka puudumise kohta pean oma sõnad tagasi võtma. Saab'i WIS näitab tõepoolest kahte sortsi paneeli, samamoodi nigu SID'e on 3 versiooni.
Et siis keskel suur spido ja vasakul paremal vastavalt kütuse ja temp näidikud.
Küll ma ei ole ise siukest kunagi näinud.
Et siis keskel suur spido ja vasakul paremal vastavalt kütuse ja temp näidikud.
Küll ma ei ole ise siukest kunagi näinud.