Mu 900 klassikul on jahutusega üks paras jura koos. Sõidu ajal on temperatuur liiga madal (veerand skaalast) ja seistes on temperatuur liiga kõrgel. Käisin tipptunni ajal Tallinnas... linn täiesti umbes tänu ära surnud rontidele.. endal mõtted peas, et järgmine olen mina, kes linna ummistab

Õnneks aga on SAABi salongisoojendus nii kõva, et kui maksimumi peale panna, siis puhub mootori ka jahedaks.. nii ma siis seal rallisin, aknad lahti, tunne nagu Etioopia jooksjal

Madala temperatuuri põhjustab ilmselt katkine termostaat ja ventillaatori mitte toimimise probleemiks andur, mis on radiaatori üleval otsas vasakul.
Ja siit nüüd küsimus... kuidas seda andurit kontrollida? Ajada ta kuumaks ja testriga takistust mõõta? Mis temperatuuril peaks ventikas käima hakkama? (kui juhtmed lühistada, hakkab vent tööle)