Hakkas huvitama SAAB 9-5 3,0TD aastast kuskil 2002. sellega seoses tekkisid mõned küsmused
1. Miks diisel SAAB on bensiini omast pahatihti odavam?
2. Mobile.de võib leida üllatavalt väikse läibisõiduga - 125000km isendeid, mida teiste markide diiselmudelite juures ei leia?
3.Kas mootoril on peale nn. hülsside liikumise veel mingeid olulisi puudusi.
4. Kas diisli hääl salongisolijaid ei sega?
5. Lugesin, et 2002 aastal tehti facelift, milles see avaldub
Auto välimus on igati viisakas ja vastuvõetav!
Saabi 9-5 td ost
1. Ei tea
2. Ära usu jutte a`la "pühapäeval kirikus käimise auto"
3. Vist ei ole
4. Ei sega, tee proovisõitu, saad ise ka aru. Kui mingit hääl häirib, siis on see rehvimürast (225/45/17 standard).
5. Enne 2002 9-5le ei pandutki diislit. Seega disla 9-5ed on kõik faceliftiga.
Väärt auto, ise olen küll väga rahul.
2. Ära usu jutte a`la "pühapäeval kirikus käimise auto"
3. Vist ei ole
4. Ei sega, tee proovisõitu, saad ise ka aru. Kui mingit hääl häirib, siis on see rehvimürast (225/45/17 standard).
5. Enne 2002 9-5le ei pandutki diislit. Seega disla 9-5ed on kõik faceliftiga.
Väärt auto, ise olen küll väga rahul.
See facelift ja dislad tulid jah 2001 keskelt. Kütusekulu on mul keskmine umbes 8,5, linnasõidul läheb pisut üle 10, kiirteel suvel cruisiga 130 km/h ja 2 inimest autos + hunnik nodi 7,5 l/100km, 100 km/h ja kui möödasõitudel mitte liiga kõvasti vajutada, saab hakkama 6,5l/100km. Käru või katusel jalgratast vedanud ei ole.
Vajaduste poolest ajab minu praegune liikur (1,8 mootoriga bensiin) asja ära. Kiirendus jätab muidugi soovida aga selle eest on kütusekulu mõistlik.
Küsimus eeskätt lihtsalt selles, et tuli väga mõistiku hinnaga 2,2td pakkumine mida kaaluma hakkasin. Kas 2,2 on veel mingeid puudusi peale kiirenduse?
Küsimus eeskätt lihtsalt selles, et tuli väga mõistiku hinnaga 2,2td pakkumine mida kaaluma hakkasin. Kas 2,2 on veel mingeid puudusi peale kiirenduse?
Vastused:
1. Keskmine diislifänn Saabi ei vaata. Kui uute Saabide hindu vaadata siis on ka turbobensukad diislitest kallimad. Mina kaldun ka vaikselt selle poole, et järgmise autona tahaks ikka õiget turbosaabi proovida. Aga praegu pole veel sobiv aeg vahetada.
2. Vt eelmist küsimust ja vastust. Kui diisliga VW ostab see kes palju sõidab, siis Saabi puhul ostab diisli pigem see kes vähe sõidab. Ja ega läbisõitu ei tasu alati uskuda ka.
3. Pole kursis
4. Minul on vanem 2,2 mootor. See on tühikäigul küll lärmakas, maanteel ei sega.
5. Faceliftiga mudelil sulab grill stangega kokku. Vanemal on eraldi kroomitud tükk.
1. Keskmine diislifänn Saabi ei vaata. Kui uute Saabide hindu vaadata siis on ka turbobensukad diislitest kallimad. Mina kaldun ka vaikselt selle poole, et järgmise autona tahaks ikka õiget turbosaabi proovida. Aga praegu pole veel sobiv aeg vahetada.
2. Vt eelmist küsimust ja vastust. Kui diisliga VW ostab see kes palju sõidab, siis Saabi puhul ostab diisli pigem see kes vähe sõidab. Ja ega läbisõitu ei tasu alati uskuda ka.
3. Pole kursis
4. Minul on vanem 2,2 mootor. See on tühikäigul küll lärmakas, maanteel ei sega.
5. Faceliftiga mudelil sulab grill stangega kokku. Vanemal on eraldi kroomitud tükk.
Läbisõit on 125000 ja see on kontrollitud. Miks diisel- sõidan aastas kuskil 30 000km ja seda enamuse maanteel. Samuti vean tihti jalgrattaid/surfivarustust katusel, mis bensukatel avaldab olulist lisa kütusekulu. Selle auto saaks hetkel 50 000 odavamalt kui Eestis pakutavad
Lisaks vist veel juurde, et enne diiselsaabi omamist olen omanud nii puhutud kui puhumata 9000'det ja 2.2tid vääne tundub olevat samaväärne 9k 2.0T saabi väändega. 9-5st olen proovinud nii tavalist 2.0lpt kui 2.3lpt mootorit... mu diisel viskab vähe paremini edasi küll. Ise nii rahul, et kui järgmine auto on saab, siis ikka diisliga.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Diisel on HEA. Minu diislilembus sai alguse kui sai 2,0HDI(66kW) Citroeniga sõidetud, hiljem sai USA tank muretsetud mille maht oli 7,3(135kW) Igapäevaselt tallan ringi kaubikuga 2,0(74kW), kuid üle kõige meeldib diisel SAAB, oma 85kW on supper, tavaliselt sean cruisi 120-140 peale ja lendan, max 205 km/h. Tühikäigul kerge urin ei häiri ja on nauditav. Meeldib diiselmootori hääl. Möödasõitudel pole kordagi hätta jäänud isegi mitte ekstreemsetes tingimustes:)
Algselt postitas: ranttotavaliselt sean cruisi 120-140 peale ja lendan, max 205 km/h.
Ma loodan, et see "tavaliselt" ei juhtu Eesti teedel. Vastasel juhul


Panin oma soovi sinna (vist valesse rubriiki) üles:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3971
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3971
Mida asja te sellest kütusekulust taga ajate, kui Saab, siis pole see ju ometi põhiline omadus. Ja kui siin ringi vaadata, siis 2.2 TiDid on puha oma kõrgsurvepumpi kaotanud, mis muudab pool või paar liitrit siia-sinna eriti mõttetuks teemaks.
See pool või paar liitrit ei ole mõttetu teema. Sellest paarist (muideks, 3..4st liitrist) kütusekuluvahest tuleb keskmiseks 50krooni/100km peale kokkuhoidu. Mis teeb minusuguse tagasihoidliku 45000kmse aastaläbisõiduga inimese aastakokkuhoiuks 22 500 krooni. Ehk siis võin põhimõtteliselt korra aastas pumpa remontida ja ikka veel omadega kasumis olla... Või hobidega tegeleda.. võimisiganes.
Edit: see 3..4 liitrit kokkuhoidu : 9-3 2.2 tid , 6.7l/100km keskmine, 9-3 aero - 11.5l /keskmine
9-5 3.0 tid - oletuslik keskmine 8 kanti, , 9-5 3.0v6, keskmine miski 12.5 (sõbranna auto) ja 9-5 aero keskmine 15 (aga see vaid raske jalaga)
Edit: see 3..4 liitrit kokkuhoidu : 9-3 2.2 tid , 6.7l/100km keskmine, 9-3 aero - 11.5l /keskmine
9-5 3.0 tid - oletuslik keskmine 8 kanti, , 9-5 3.0v6, keskmine miski 12.5 (sõbranna auto) ja 9-5 aero keskmine 15 (aga see vaid raske jalaga)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: epsum
ja 9-5 aero keskmine 15 (aga see vaid raske jalaga)
täitsa jama jutt. mul keskmine 9,4...9,7 vahel. praeguste raskete teeoludega. kuiva ja soojaga tugevalt vähem!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: planlep
Mart2
kas annad äkki lingi kust oma auto leidsid, ehk viitad siis kui su enda oma ostetud sealt?
otsin ka juba mõnda aega sarnast aga raske leida MEELEPÄRAST!
Ega mingit müstilist linki kus Saabe odavalt müüakse ei ole. Tuleb lihtsalt rahulikult vaadata, osaleda oksjonitel(juhul kui oled juriidiline isik) jne. Minul seekord õnneks ei läinud!