W ehk siis winteri nupp
Algselt postitas: stennadi
Auto hakkab kohalt ära minema 2 käiguga, et rattad vähem tühja taoks. Vähemalt osadel tomaatkastiga masinatel on nii. Ma usun, et ka sinu omal.
3`nda käiguga starditakse winter reshiimil
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Natuke lugemist MY01 kasutusjuhendist:
Three modes for the automatic transmission
can be selected: Normal, Sport and
Winter.
The Normal mode, which provides the best
fuel economy, is the default setting when
the engine is started.
When the Sport mode is selected, the
throttle angle is altered to provide more
power at the same throttle setting. The
transmission also changes up later than in
Normal mode to provide higher performance.
In this mode, the SPORT indicator
will appear on the main instrument panel.
The Winter mode is intended for use when
pulling away and driving on icy roads. In this
mode, the transmission starts in 3rd gear, to
provide better grip, and the WINTER indicator
appears on the main instrument panel.
When the ignition is turned to OFF, the automatic
transmission will automatically revert
to Normal mode.
Adaptive gear-change pattern is a transmission
function in the Normal and Sport
modes which matches gear changing to
current driving conditions. The transmission
control module senses the load on the
engine and selects one of three available
gear-change patterns, and so avoids
unnecessary changing up or down.
terv, teager
Three modes for the automatic transmission
can be selected: Normal, Sport and
Winter.
The Normal mode, which provides the best
fuel economy, is the default setting when
the engine is started.
When the Sport mode is selected, the
throttle angle is altered to provide more
power at the same throttle setting. The
transmission also changes up later than in
Normal mode to provide higher performance.
In this mode, the SPORT indicator
will appear on the main instrument panel.
The Winter mode is intended for use when
pulling away and driving on icy roads. In this
mode, the transmission starts in 3rd gear, to
provide better grip, and the WINTER indicator
appears on the main instrument panel.
When the ignition is turned to OFF, the automatic
transmission will automatically revert
to Normal mode.
Adaptive gear-change pattern is a transmission
function in the Normal and Sport
modes which matches gear changing to
current driving conditions. The transmission
control module senses the load on the
engine and selects one of three available
gear-change patterns, and so avoids
unnecessary changing up or down.
terv, teager
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Sven87
pmts , siis suurematel kiirustel pole vahet kas mul on W aktiveeritud või mitte? et see puudutab siis ainult kohalt minekut?
Oleneb mis moodi kast on õpetatud(omaniku poolt). Enamasti on see kujunenud juhile märkamatult. Mina toimin enamasti nii, et kui SPORT sees, siis on ka lapats põhjas. Kui WINTER sees siis pöördesse ei lase.
Aja jooksul on tekkinud WINTERI puhul reeglipära, et järsku gaasi vajutades kick-down`i ei tule. Tuleb vaid siis kui lapats täitsa põhja vajutada. Selline variant on hea kui sõidad maanteel lume sees ning tahad sujuvalt mööda sõita. Minul, kel põlved pees, on raske pikal sõidul suure täpsusega gaasi vajutada.
W-puhul stardib Saab 3-nda käiguga.Algselt postitas: stennadi
Auto hakkab kohalt ära minema 2 käiguga, et rattad vähem tühja taoks. Vähemalt osadel tomaatkastiga masinatel on nii. Ma usun, et ka sinu omal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Laseb päris suurtes piirides.Algselt postitas: optimus
MIs seal vahet on kui traction sees on? Traction ei lase ka ju ratastel ringi lüüa?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: optimus
MIs seal vahet on kui traction sees on? Traction ei lase ka ju ratastel ringi lüüa?
Laseb ja kuidas veel. Suss viliseb all nagu kell. Suvel vähem, talvel kergemini. Ilmselt on tal miski mõõtur sees, mis paneb käe vahele, kui teatud aeg viliseb all. Ise olen täheldand, et talvel vuhistab küll ja kui ise gaasi maha ei lase, siis veel üsna pikalt. Sellist julma jõuga vahelesegamist polegi täheldand.
Samas natuke OT, a laupäeva õhtul, siis kui juba mõnusalt külm oli ja piisavalt libe, proovisin siis ESP oskusi ka. Tegin ca 50 km/h tagasipöörde Saha-Loo juures linna poole. Suverehvidega. Pidurit ei vajutand, lihtsalt keerasin rooli vasakule välja. Ilusasti töötab. Kolistas ja müristas küll, a sellist hetke ka pold, et auto kontrolli kaotaks.
Väga mõnusalt toimetab esp.ABS mitte alati
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ESP-d ka ise proovinud lahtisel kruusal. Nii kui natuke liiga palju teel "ujuma" hakkas, nii asi sekkus ja auto nina oli jälle otse
Sekkus mitte just vara, aga samas jõuliselt. Kahjuks pole teisi ESP-ga autosid proovinud, seega võrdlusmoment puudub.

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
ABS-ga on nii ja naa, hätta pole mind jätnud ja päris kenasti olen alati pidama saanud.
A samas ei saa ju eeldada seda, et auto jääb nagu kännu taha seisma, kui pidamine on 0.
A samas ei saa ju eeldada seda, et auto jääb nagu kännu taha seisma, kui pidamine on 0.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Saabi ABS on täitsa normaalne võrreldes näiteks AMG omaga. No muidugi on ka massid erinevad 1700kg vs. 2300kg. ESP`st puudust ei tunne. Pole veel kordagi vaja läinud...ptui...ptui...ptui. Ei pea ka ennast käige rahulikumaks liiklejaks;) Vahes läheb lihtsalt "kässarit" vaja.