No vot siis...

Egas midagi, kohe tulede releede kallale, sealt nad asuvad, kapoti all paremal pool:

Kaas pealt maha ja releed välja:

Suurem relee käib kergelt lahti ja näeb seest välja selline:

Ja tagant, kus lähemal vaatlusel süüdlased selgusidki...elektroonikute keeles kõige ehtsamad külmjooted:

Ja lähiplaanid ülemistest kontaktidest. Klemmid käivad jootes vabalt üles-alla:


Tinutasin üle ja voilaa...korras ja kõik toimib.
Need on nüüd 9000 '97 releed. Vanemate ja võibolla ka uuemate Saabide releed on küll nati teistsugused, aga kindlast tuleks kontrollida just neid kohti, kus klemmid on joodetud trükkplaadile.
Tinutamisest...kontakti ots, mis trükkplaadilt välja paistab, oleks enne hea mingi terava asjaga (pisike kruvikeeraja, nõel) natuke puhtaks kraapida, siis peene otsaga kolviga ajada "segav" lakikiht joote pealt laiali. Seejärel peale natuke jootepastat ja kolvi ots hoida vastas u. 5...10 sekundit. Nii võib kindel olla, et joode hiljem ka kestab.
Vahelduseks võtsin ka väiksema relee lahti ja seal täpselt sama lugu! Kindluse mõttes tinutasin kõik suured jooted üle.

