saab9000 2.0L 92kw kes aitaks?

Tonnised ja nende mured
Vasta
daciamees
Postitusi: 6
Liitunud: E Okt 30, 2006 23:37
Asukoht:
Auto:

#1

autoga söitma hakkates ja käike vahetades hakkab jönksutama nagu bensiin saaks otsa.olgugi et paagis on olnud ka 30liitrit bensu.jönksutab oma jönksutamise ära ja siis rebib edasi minna nagu elajas. milles viga vöib olla? ma selles mootori asjus veel üsna tume kuju.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Vanem SAAB nagu mul ja ilma turbota ka. Ma pakun, et IAC klapike ja throttle body kakased. Seda ma ei tea kas sul DI kassett on. Minul ka ullult jõnksutas alguses, siis pöördusin siia ja jumalad aitasid. Puhastasin asjad ära ja näiteks jalga gaasi pealt maha võttes enam välja ei surnud. Ostsin enda omale ka kõik uued süüte seadme osad. Süütepoolist küünaldeni. Aga alguses puhasta need kaks asja ära ja eks siis vaatab edasi mis SAAB. Puhastus vahendiks on kõige parem carburettor cleaner. Soovitatavalt mingi suurema rõhuga ja hambahari.
daciamees
Postitusi: 6
Liitunud: E Okt 30, 2006 23:37
Asukoht:
Auto:

#3

äitäh sulle!!! nüüd meenub mulle et eelmine vanaättist omanik mainis jah mingit klappi mis pidi puru olema.aa selle klappi nimi pole enam meeles.ilmselt siis ongi mul selle klappi viga.aa on see klapp asendatav uuega ikka...kui see töesti puruks on?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

Ei ei :). See tahab lihtsalt aegajalt puhastamist. IAC on teisisõnu tühikäigumootor. Throttle body on see jubin kus asub gaasiklapp. Need kaks asja on soovitatav ära puhastada. Throttle body tuleb tahmast puhtaks teha. Carburettor cleaneriga saad IAC puhtaks, lihtsalt pihustad seda sinna sisse nii kaua kui enam puhtamaks ei lähe ja lõpuks lisad mingit õli ka, näiteks WD40. Vaata üle ka kõik vaakum voolikud. Vajadusel asenda uutega, soovitatavalt bensiini voolikutega.
daciamees
Postitusi: 6
Liitunud: E Okt 30, 2006 23:37
Asukoht:
Auto:

#5

huvitav kui kallis see throttle body olla vöib? krt ei mäleta mis klappi ta mainis et pidi täitsa puruks olema ja ütles veel et tänu sellele tahab auto nats pigemalt starterit saada.aa need asjad vöttan laupäeval ette ja puhastan ära.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#6

Algselt postitas: daciamees
huvitav kui kallis see throttle body olla vöib? krt ei mäleta mis klappi ta mainis et pidi täitsa puruks olema ja ütles veel et tänu sellele tahab auto nats pigemalt starterit saada.aa need asjad vöttan laupäeval ette ja puhastan ära.

häh... ikka ei saanud aru! kergem on throttle body lihtsalt puhtaks nühkida kui uus osta. iseasi jah kui lihtsalt uusi asju meeldib osta...
daciamees
Postitusi: 6
Liitunud: E Okt 30, 2006 23:37
Asukoht:
Auto:

#7

sain küll aru.aa mis siis kui selgub et see klapp on seal täielikult tuksis?mida siis teha?tahmast puhtaks pesta oskab igaüks seda.selle pärast tolle vidina hinda küsisingi igaks juhuks
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

arvan et üks räägib aiast ja teine...
daciamees
Postitusi: 6
Liitunud: E Okt 30, 2006 23:37
Asukoht:
Auto:

#9

nu sai need asjad nüüd puhtaks tehtud kuid endiselt jönksutab ja kohati tühikäigu pöörded jooksevad 1200kanti isegi.peab vist ikka saabianti juurde abi otsima minema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

proovi teist õhulugejat
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

selleaegsetel tonniste mootorijuhtimine ei võimalda lahendada tühikäiguprobleeme ilma servicereźiimi minemata,ehk siis igasugune kruttimine ja asjade vahetamine võib olla mõttetu,kuna ecu pole iseõppiv.
Vasta