Paar probleemi

Teemad elektroonikast...
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#1

Sai siis eelmisel nädalal 900 se 2,0t ostetud, aga on paar probleemi.
Tegin kliimaautomaatikale kalipreerimise ja andis veateate koodi nr 1 (mis see tähendab)
Ja teiseks on probla raadioga. Raadio oli ostes lukus, tegin VM päringu raadi koodi osas, sain sealt koodi (isegi tasuta :) ) Kui hakkasin koodi sisestama ei juhtunud midagi raadiole jäi lihtsalt sisestatud kood ette ja kõik. Kas tegin midagi valesti.

Terv
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

see näitab vigade arvu.
kontrolli salongi temp. andurit, see peaks ringi käöima ja surisema.
kas koodi sisestada saad?
kui ei, siis jäta syyde sisse ja oota tunnike, siis laseb sisestada
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#3

koodi sain sisestada aga see jäi lihtsalt displeipeale. Lugesin manuali ja seal ütles, et peale koodi sisestamist peaks raadio ennast kohe aktiveerima.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

siis äkki polnud õige kood?!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#5

proovin täna uuesti sisestada kui tööle ei lähe siis hmmm. Peab hakkam VM jälle piinama vist....
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#6

Tere. Minu auto raadio ka ei teind muffigi esimesel korral , nimelt sisestasin koodi 2 korda järjest ja hakkas tööle.;)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#7

Üks asi veel: nimelt ei tule esiklaasipeale vett. Tahaklaasipeale tule küll ja veel aga esiklaasipeale tuleb aga imevähe ja siis kah peab eriti kaua pumpama ja tuledepeale mitte mõhkugi. Kas on voolikud umbes või pump peetis?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

vaata need voolikute ühendused kapoti all üle. seal on tagasivooluklapp, T ühendus jne - mõni ehk lihtsalt lahti, katki või umbes.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

vot seal selliseid klappe päris mitu ja sealt seest läheb kummimembraan sodiks. võtad klapi lahti näpitsate vahel ja lõikad kummikindast uue membraani.
ja hästi puhtaks tuleb seest teha vanast jäänusest.

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#10

OK tänud kiire ja asjaliku abi eest. Õhtul hakkan lammuatma :)
Gunn
Postitusi: 188
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero 2004

#11

Algselt postitas: ivomets
siis äkki polnud õige kood?!

Või peab ikkagi peale viimase numbri sisestamist mingile nupule veel vajutama (mul endal polnud küll ostes originaalmakk, vaid Blaupunkti Smögen, aga sellel pidi küll peale viimast numbrit veel kuhugi vajutama) n.ö koodi aktiveerimiseks :freak:
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: csn
Üks asi veel: nimelt ei tule esiklaasipeale vett. Tahaklaasipeale tule küll ja veel aga esiklaasipeale tuleb aga imevähe ja siis kah peab eriti kaua pumpama ja tuledepeale mitte mõhkugi. Kas on voolikud umbes või pump peetis?

Pump võib ka vabalt läbi olla, hind ca 6..700 raha. Aga sellele saab ka kantossilappimist teha :) vahetad mootori juures juhtmete polaarsuse ja esi- ja tagumise pesuri voolikud.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#13

raadioga on nii, et kui ei tee midagi siis katsu kõik kaitsmed üle, et need oleksid korralikult sees ja restarti saab asjale teha kui võtad korra aku juhtme maha. proovitud ja toivivad variandid mõlemad :)
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#14

aga proovi pärast koodi BAND nuppu
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#15

Võtsin kaitsme välja ja toppisin sisse tagasi, nüüd peab vist 1 h ootama kui annab võimalust koodi sisestada, eks siis näis mis saab.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#16

No nii sai siis vahepeal Tartu linnas madallendu harjutatud ja raadio viskas uuesti ette teate CODE IN. Rebisin kohe välja manuali ja uurisin mis siis täpsemalt tegema peab. Seal on kirja et kui ees on tekst CODE IN siis tuleb kood sisse toksid ja kogumoos. Band nuppu tuleb 3 sec all hoida sellisel juhul kui oled eelnevat sisestanud vale koodi ja soovid seda kustutada.
Toksisin sisse kood **** ja ........ tulemus null :wall: GRRRRRR
Tõmbasin traati VM ja kontrollisime minupoolt antud raadio VIN koodi üle ja nendepoolt antud koodi üle kõik klapib.

Vahepeal kui olin vihast lõhkemas:angry: uurisin salongi temp andurit ja tõesti see vent seal sees ei keerle ja mingid juhtmed olid kah ripakil. Kuidas selle vidina sealt seest suurema lammutamiseta kätte saaks?

Ja mis varjante nüüd sis selle raadioga on..... lugesin kuskilt et keegi laskis ümber progeda. Või äkki on kellegil üle NG900 makk KOOS ÕIGE KOODIGA.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#17

No aga kas lõpuks seda ikka katsetasid, et peale koodi sisestamist BAND nuppu vajutad?
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#18

Jah VM öeldi veel et hoia all nii ma tegin kah nu hoidsin mingi 30 sec kindlasti (või kurat kas seda peab seal ka terve tunn all hoidma et makki tööle saada) Ja VM ütles veel seda, et kui BAND ei toimi proovi teisi nuppe kah ikke ei toiminud.
Lõpp lahenduseks öeldi et tiri makk armatuurist välja ja tõmba juhtmed tagant ää:gun: nu mis ma neid sealt välja sikutan kui ma olen juba korra aku klemmi maha kiskunud ja ka kaitset näppinud. SOODA KARI SEAL:wall:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

see temp. andur tuleb sissepoole ja kuskilt suuremast avast välja võtta. ei mäleta täpsemalt. ja anti juures mingi 600 eek.
aga ennem võikid proovida mõnda muud või arvuti yhendada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#20

sul on vahetatud makk sees,seepärast vin ja makikood ei klapi.
Mul oli sama keiss.
Kui oled nõus ümber progema, siis u2u mulle. Mina tallinnas.
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#21

Mul kama mis selleks tegema peab tahan raadiot tööle saada :angry:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#22

Lugesin Saabnet.com ja leidsin sealt sellise teksti.


I have found that entering the radio code and radio is back on, is working 1 out of 10 tries on my car. 1996 900S Turbo with 6 CD's changer.

I usually open my fuse panel before entering the radio code and if the 4 dash appear and stay for a while. I leave the ignition key to on position and remove/replug the fuse(fuse identified as Radio Diagnostic) It is probably not recommended, but it did work each time i've done it. Just be sure you have identified the right fuse.

I have also seen that diconnecting the CD's changer can also solve the code in problem. Did not work in all case for me... so i did go to the Radio Diagnostic fuse solution.

So you can try the CD changer disconnect to begin with and try the fuse if you want.

Tõlkeks niipalju, et see raadio võibgi hullu panna ja parem on proovida asja 10 korda ennem kui asjast abi on ning samas võib ka proovida eemaldad Cd box juhe ja ka kaitse välja tirida.
OH eks ma proovin kui ei midagi ei aita sis peab ümberkodeerima hakkama....
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#23

Algselt postitas: kasparius
sul on vahetatud makk sees,seepärast vin ja makikood ei klapi.
Mul oli sama keiss.
Kui oled nõus ümber progema, siis u2u mulle. Mina tallinnas.

vin kood ei oma tähtsust. tähtis on raadio peal olev pikk number.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#24

jah raadio vin, raadio vasaku küje peal algab mul tähega Y......
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#25

kaitse, mis mul oli välja põrunud oli muide üldse elektriantenni oma...

edit: seal on 2 koha peal muidu, 1 on radio ja teine on radio, electrical antenna numbrid olid vist 32 ja 33 või midagi sellist, ma ei mäleta täpselt enam
Vasta