Orig: 252Hp / 401Nm Stage 1: 274Hp / 434Nm
Kui palju annab sõidus tunda 22 hj ja 33 Nm tõus ehk kas masin muutub tunduvalt erksamaks või erilist vahet pole?
Lisan ka lingi
http://www.dreamtruck.eu/index.php?page=71&group_id=18
väändemoment ja hj
Algselt postitas: vanasaab
nende võimsuse-väände numbrite juures sihuke vahe tänaval küll eriliselt tunda pole.
Vaidleks siin kohal natukene vastu. Ma tunnen oma autoga isegi 0,2 barirt rõhu erinevust vägagi hästi oma tagumikuga. Kuigi ei oska öelda palju see nüüd konkreetselt Hh/Nm mõõdetuna on
Iga ratas veab and then some!
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Mis firma sellist pakub? Seal peaks ka kiirendusnäitajad kirjas olema
Algselt postitas: will
Orig: 252Hp / 401Nm Stage 1: 274Hp / 434Nm
Kui palju annab sõidus tunda 22 hj ja 33 Nm tõus ehk kas masin muutub tunduvalt erksamaks või erilist vahet pole?
annan lingiAlgselt postitas: roomlane
Need on siis maksimaalne võimsus ja vääne. Kui stage 1 sisaldab ka näiteks softi update siis ilmselt muutub see võimsuse, väände kõver ka. Seda peaks ikka tunnetama, kas vääne tuleb juba matalamatel pööretel jne. vist.
EDIT: Cyber ilmselt mõtles seda sama.
http://www.dreamtruck.eu/index.php?page=71&group_id=18
Tunnen huvi, kuna sõber kaalub Saab Aero ostmist aga ta pole end siin reginud ja vahendan talle infot.Algselt postitas: Cyber
su Hirschil võiks ju niiigi pisut rohkem olla kui vaikimisi 252?? Keerad selle upgradega hoopis vähemaks äkki?