Aasta mõõdudes tuli tuhin uuesti peale, uurisin muidugi vahepeal ka üht-teist mootorite kohta just 96-tele.
nii tark ma lõpuks olin ,et läksin romula ja ostsin ära Ford-2,0 mootori, mis istub aiste vahele nagu loodud( 2,0 v-6).
Oleks ka ostnud 2,0 v-4 aga seda ei leidnud kusagilt, orginaal mootorit polnud siis võtta või , oli see kallis.
Nii, pika ehitamise peale talvel pea-aegu õues, kus oli mäletamist mõõda 10-15 kraadi külma, sain lõpuks ka masina jooksma.Esialgu polnud jagajat, panin gas.53,või 52, ei mäleta , töötas aga nii kuidas tahtis, ostsin siis õige jagaja, ja oh seda imet--töötas nagu kella värk.Mingi aja mõõdudes ei pidanud vastu esimene õõts hoob ja jälle masin seisis kuna õõts läks katki hoopealt ja tõmbas rooli käes ja vastu puud.Ei juhtunud midagi peale selle, et katki läks ka vända otsas asuv rihmaratas ja simmerlingi tihend.Mõõdus aasta ja hakkasin jälle ehitama.Korda sain ta nüüd küll aga ainuke , mis oli koguaeg puuduseks, oli see et masin ei jahutanud hästi.Mootor oli ju tublisti pikem ja radikas ei mahtunud enam ette ära, vaid tuli panna mujale.Mina panin radika aga soojendus mootori asemele ja soojendus mootori koos soojendus radikaga, mille asendasin m-412 omaga ja asukohaks sai kõrvalistuja jalge ette.(ei tea kas väljendasin selgelt).Aku-juhi jalge ette, prügikasti asemele nurka.
Igastahes oli auto vägev, 180- välja võtta polnud mingi probleem, kõiki lüpsin nagu tahtsin, maanteel läks ka 8- liitrit sajale(normaalse sõiduga).Sõites 80-ga ja kolmanda käiguga, gaasi lisades, tõmbas ratta ringi, nii et paha hakkas.(kruusal)
Lõpuks müüsin maha, kuna jupp läks teise järel.Teine omanik aga ei hoolinud enam ja auto saadeti emeksisse, sain veel ainult dokumendid ja numbrid päästa, mis mul ikka veel alles, õnneks masin ka minu nimel on.
Nüüd 12-aastat hiljem mõtlen,et muretsen endale uuesti sellise, juba uuringi ja uudistan, kus midagi on.Loodan, et pole eriti segane kiri.
