Päris palju vett vahepeal merre voolanud, aga ühtteist olen jõudnud ka nokitseda. Piduripump, mis lõpetas üldse toimimise,vahetasin paar nädalat tagasi välja, ka esipidurid sai õhutatud. lõbus asi oli see, et asenduspump on manuaali oma, kuid väike kummikork lahendas probleemi
Siis täna sain lõpuks tööle ka uue salongiventika, see pakkus kohe suurt rahuldust.
Oma järge ootab roolilatt, mis põhimõtteliselt on olemas ja kõik neli amorti. Vaja ainult vaba päev leida.
Segu endiselt liiga rikas (mõnus bensukulu ), vaja kuskil mõõteseadmetega paigas ära regullida. Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.
Pilti teen kui auto puhtaks pestud ning endiselt otsin turbomanuaalkasti mõistliku hinnaga!
Saab 900 T8, 1985, Andreas
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
segu regullimine b201-l küll mingeid erivahendeid ei peaks vajama. piisab ühest pikast kruvikast, millega distributoril oleva augu kaudu segukruvi saab reguleerida, ja tavalisest väljalaskegaaside analüsaatorist, mille järgi reguleerimise tulemust kindlaks saab teha.Algselt postitas: andreas
Segu endiselt liiga rikas (mõnus bensukulu ), vaja kuskil mõõteseadmetega paigas ära regullida. Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7629
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei ole sel autol midagi viga
võtab kyll bena veits palju aga läheb edasi kah selle eest mehiselt. sel ju 3 käiguline automaat.
võtab kyll bena veits palju aga läheb edasi kah selle eest mehiselt. sel ju 3 käiguline automaat.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: aljoga
segu regullimine b201-l küll mingeid erivahendeid ei peaks vajama. piisab ühest pikast kruvikast, millega distributoril oleva augu kaudu segukruvi saab reguleerida, ja tavalisest väljalaskegaaside analüsaatorist, mille järgi reguleerimise tulemust kindlaks saab teha.
kruvikas jah aga no mul näiteks pole sellist "tavalist" analüsaatorit
Ja segu ON liigrikas, see ei ole ju normaalne, et tagant sumpsist podiseb -peaks ühtlasemalt käima. Seda on absoluutselt kõik mulle öelnud, k.a. tehnoülevaataja
Tohohh. Anti ei keeragi turboklassiku segu. Tal ju vanade saabidega kogemust küll. Usun, et Troostist saad oma murele kindlasti lahenduse. Need on ju ka Ryhkija Saabiga imesid teinud.Algselt postitas: andreas
Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.
EDIT: Andreas (endine ALI) on saabnetis päris tõsise arengu läbi teinud. Meenus, kuidas ta vähem kui aasta tagasi ei leidnud isegi klassiku süüteküünlaid üles:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1931
oleneb kuhu ülevaatusele sattuda, mõni ei taha midagi näppida, mõni tahab kohe kõike parandama hakata, mis võimalik. aga jah antil pole co mõõturit, paneb nina järgi paika. ma panin kah nina ja kõrva järgi aga kui juhtrõhuregulaator ikka peetis on siis pole ka midagi reguleerida.
Segu reguleerimises pole mida keerulist, samuti olemas gaasi analüsaator....
Kahjuks esineb olukordi, et "imelihtsad" asjad on vananenud ja nede kulumisaste üleliia suur ning ei allu enam reguleeringule....Sellest kogu tants algabki...Siis vaja rida osi,mida pole saada või mis hirmkallid jne jne..Võimalik ka kloonida, treida uus nõela pesa, panna uus nõel jne...Loomulikult muutub kogu protsess ja kulg seejuures ka märkimisväärselt kulukaks
Vanade autodega juba on kord nii, et kulu kipub ületama auto omahinna kordades...
Kahjuks esineb olukordi, et "imelihtsad" asjad on vananenud ja nede kulumisaste üleliia suur ning ei allu enam reguleeringule....Sellest kogu tants algabki...Siis vaja rida osi,mida pole saada või mis hirmkallid jne jne..Võimalik ka kloonida, treida uus nõela pesa, panna uus nõel jne...Loomulikult muutub kogu protsess ja kulg seejuures ka märkimisväärselt kulukaks
Vanade autodega juba on kord nii, et kulu kipub ületama auto omahinna kordades...
Kulukas ikka, eriti kui lasta kellegil teisel tunnitasu alusel teha.
Pole see mingi uudis ega karm tõde.
Sellepärast valisingi endale sellise masina, millega vajaduse korral ise hakkama saaks ja mis ei sõltuks kõikvõimalikust elektroonilisest diagnostikast. Samuti, vastupidiselt mõnedele, meeldib mulle ja suisa pooldan nn. "põlve otsas nokitsemist". On võimalust ja ruumi mängimiseks ja second hand varuosi õnneks leidub piisavalt.
Hea muidugi teada, et teil CO analüsaator on, ehk isegi astun läbi.
Pole see mingi uudis ega karm tõde.
Sellepärast valisingi endale sellise masina, millega vajaduse korral ise hakkama saaks ja mis ei sõltuks kõikvõimalikust elektroonilisest diagnostikast. Samuti, vastupidiselt mõnedele, meeldib mulle ja suisa pooldan nn. "põlve otsas nokitsemist". On võimalust ja ruumi mängimiseks ja second hand varuosi õnneks leidub piisavalt.
Hea muidugi teada, et teil CO analüsaator on, ehk isegi astun läbi.
ok.sõida läbi, saad võimaluse ise gaase analüüsida:drive:
krutime sulle sellise segu,mida iganes soovid .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989