Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)

Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#126

Pea 2 aastat hiljem tekitab VT täpselt samu emotsioone,kui siis,mil ta valmis sai ehitet.Võimas on öistel tühjadel tänavatel esiveolise ebaloomulikult suurt väänet nautida:head:
Miilitsad ei üritanud mind ka minema bush`da;)
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#127

Algselt postitas: Trionic
Pea 2 aastat hiljem tekitab VT täpselt samu emotsioone,kui siis,mil ta valmis sai ehitet.Võimas on öistel tühjadel tänavatel esiveolise ebaloomulikult suurt väänet nautida:head:
Miilitsad ei üritanud mind ka minema bush`da;)

Aitäh Trionic! Proovisin samal ajal Pojengi tõmmet - polnud ka paha:thumb:
Kasutaja avatar
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#128

pojengi oma polnud paha?!?:gun:
0-100-ni ainult mõned sekundid:headbang:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#129

Ka VT 0-100 on mõned sekundid.:headbang:
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#130

Algselt postitas: Trionic
Ka VT 0-100 on mõned sekundid.:headbang:

Nii ta kipub olema jah - tuleb vaid sujuvalt välja vajutada, et esiots lendu ei tõuseks:drive::headbang::head:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#131

Selliste väänete juures peaks teistsugust vedrustust kasutama,et jõud ka asfaldini jõuaks,et nina ei kerkiks jne.ZF valaks jällegi pisaraid siis:angry:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#132

kas tollel lennumasinal ka mingi spets differ on?

mu vennas, kes ka autodega tegeleb ja kiirendusvõistlustel käib ütles, et LSD on ikka ilgelt abiks.
romza
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#133

ei ole ja eks lsd`l ole omad hädad juhitavuse seisukohast.tugevdatud kast+lsd oleks variant.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#134

Ja ikkagi on nõme,et väänet korralikult maha ei saa.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#135

Nujah siis tuleks vast snitti võtta Speedpartsi meeskonnalt, et siis teha 4WD masin. Käisin kunagi Rootsis vaatamas nende masinaid. Nendel garaazis praktiliselt kõik saabide mudelid olemas mida toodetud ja kõik olid vähem või rohkem forsseeritud. Väga kena pärl oli ka SAAB 99, millel päris mitusada hobust kapoti all (hunt lambanahas) :headbang:

Muidugi momendi mahasaamiseks saaks tegelt kasutada ka mingeid spets rehve :eureka:
romza
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#136

Algselt postitas: romza
Nujah siis tuleks vast snitti võtta Speedpartsi meeskonnalt, et siis teha 4WD masin. Käisin kunagi Rootsis vaatamas nende masinaid. Nendel garaazis praktiliselt kõik saabide mudelid olemas mida toodetud ja kõik olid vähem või rohkem forsseeritud. Väga kena pärl oli ka SAAB 99, millel päris mitusada hobust kapoti all (hunt lambanahas) :headbang:

Muidugi momendi mahasaamiseks saaks tegelt kasutada ka mingeid spets rehve :eureka:

siis vaja kohe ka spets kasti. 4HP18 läheb kohe laiali,kui 6-700Nm. asfaldile paned.
4wd oligi tollal mõttes.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#137

too kast mis sellel 4wd-l on peal maksab 350 000 rootsi krooni. Auto peale üldse kokku läks juppide eest ca 1,5 miljonit rootsi krooni :-)
Sellele lisaks veel töörahad. Igatahes päris karm ettevõtmine.
Aga ülekande suhtega panid nad veica puusse, 1 käiguga jookseb üle 100kmh välja :P Et siis auto kõlbab vaid asfalt ringrajal sõitmiseks.
romza
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#138

Algselt postitas: romza
4WD
URRRR:love:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#139

Algselt postitas: romza
too kast mis sellel 4wd-l on peal maksab 350 000 rootsi krooni. Auto peale üldse kokku läks juppide eest ca 1,5 miljonit rootsi krooni :-)
Sellele lisaks veel töörahad. Igatahes päris karm ettevõtmine.
Aga ülekande suhtega panid nad veica puusse, 1 käiguga jookseb üle 100kmh välja :P Et siis auto kõlbab vaid asfalt ringrajal sõitmiseks.
Ironman`i saabi kulud on tänaseks sarnases hinnaklassis juba.Ei ole veel 4wd.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#140

Karistuseks jäeti VT jälle meie kätte nädalaks,et me häbeneks:red:.
Endiselt olen arvamusel,et tegu on eestis kõige parimas konditsioonis std. tonnisega.
Troll tundub VT väände ja võimsuse võrdluses täiesti mõttetu autona vaatamata oma Hirschi voodoodele ja viledele.Kui vana vurri- ning mootoriga mõõdeti 190kW/390Nm. siis praeguses olekus on kõike seda ikka oluliselt enam.Mitsuga saab 1,2bar.juures veel kuidagi isegi sõita,kui gaasipedaalile hingad. 1,4 juures(pidevat) pole isegi suurel kiirusel võimalik seda tanki vaos hoida.Täiesti arulage väände-ja võimsuse kokteil.:head::head:
Kahju,et omc`le sellega Trolli asemel minna ei saa.
Kuradi hea auto ehitasime Iisakuga ja senini kripeldab.
(läheb häbeneb edasi...)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#141

Algselt postitas: Trionic
Karistuseks jäeti VT jälle meie kätte nädalaks,et me häbeneks:red:.
...
Kahju,et omc`le sellega Trolli asemel minna ei saa.
Tänasest nädal.... ongi OMC...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#142

Oh,Cyber...
Oleks see nii lihtne.....:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#143

kas sellest autost ka veel midagi kuulukse?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#144

Algselt postitas: ivomets
kas sellest autost ka veel midagi kuulukse?

Täitsa nägin teda hoolivate kätevahel alles hiljuti. :P
Iga ratas veab and then some!
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#145

JAH, lendab nagu vanastig :drive:i ja viibis tõepoolest mõnda aega Trionic'u hoole all. :thumb:
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#146

Hetkel näeb VT välja selline, kuid õigupoolest oli ta vahepeal hoopis teistsugune. Tänu meister Trionic'u kätetööle on VT-l toimunud vahepeal kolmas ümbersünd (või neljas, paranda mind, kui eksin).

Lisatud failid
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#147

Hetkel peaks olema tegemist endisest targema (soft'i upgrade) ja paremas korras (hulk erinevaid asju üle vaadatud) ning sellest johtuvalt ka loodetavasti tegusama standard-tonnsega. Trionic "suhtles" VT-ga selles asjas päris tükk aega.

Eelmise aasta detsembris aga nägi VT välja selline:

Lisatud failid
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#148

Ja "hing ise" oli selline. Ma loodan, et Trionic kirjutab pisut taastamise protsessist endast.

Lisatud failid
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#149

Ja sees istudes oli tunne selline:

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#150

räägi sa oma lugu kah ennem kui trionic oma lugu jutustama hakkab.
igaljuhul väga kift, et keegi ka vanade tonniste taastamisega tegeleb :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta