K:Sisselaske õhk värskeks!?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#1

classicu mootoril on sisse laskesse tagasi suunatud palju ka mitte nii värsket õhku, osa kimab tagasi mööda jämedat metall toru ja osa jookseb filtri juurde, mis on nende otstarve? mingi tagasi löögi nõrgendamiseks??? vabandan aga olen loll. kas selle metall toru võiks pimedaks teha ja filtrisse joksva vooliku maha suunata? omaks see migit effekti ja kui siis millist? Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#2

Kas sel torul miskit sissetuleva õhu soojendamise funktsiooni pole, arvestades algusega väljalaske pükste juures ja seda, et mu meelest oli lõpu juures ka miski klapp, mis selle õhu pääsu filtrisse kontrollis. Et kas tuleb soojendatud või soojendamata õhk tasemel.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

See toru jah selleks, et talvel karpa ära ei jäätuks. Õhupuhastaja juures on kuskil üks klapp, mida liigutatakse vaakumiga. :love:
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#4

see toru on jah selleks et karpale natuke soojemat õhku anda. ja see õhk on üpris värske, lihtsalt soojem. Mina sain kunagi automaatselt isereguleeruva klapi vastavalt õhutemperatuurile siis kas avas või sulges ...vaakumiga pold miskit pistmist
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

See voolik on seal ka pritsega autodel. K-jet siis. Minu vanal autol on, kas see klapp töötab ka kuidagi, pole kunagi kontrollinud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Mart900
classicu mootoril on sisse laskesse tagasi suunatud palju ka mitte nii värsket õhku, osa kimab tagasi mööda jämedat metall toru ja osa jookseb filtri juurde, mis on nende otstarve? mingi tagasi löögi nõrgendamiseks??? vabandan aga olen loll. kas selle metall toru võiks pimedaks teha ja filtrisse joksva vooliku maha suunata? omaks see migit effekti ja kui siis millist? Pilt

kõik voolikud on kriitiliselt vajalikud,mis tehas pannud on,va. EGR`ga seotud(kui selline juhtub peal olema),vanadusest hakkab egr kurja tegema.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Trionic
va. EGR`ga seotud(kui selline juhtub peal olema),vanadusest hakkab egr kurja tegema.

Misasi see EGR on???:red:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

EGR - Exhaust Gas Recirculation. siin pisut juttu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: mardikas
see toru on jah selleks et karpale natuke soojemat õhku anda. ja see õhk on üpris värske, lihtsalt soojem. Mina sain kunagi automaatselt isereguleeruva klapi vastavalt õhutemperatuurile siis kas avas või sulges ...vaakumiga pold miskit pistmist
parafiini ja vedru abil käib saabidel see klapp,mõnedel versioonidel hõrendus lisaabiks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Cyber
See voolik on seal ka pritsega autodel. K-jet siis. Minu vanal autol on, kas see klapp töötab ka kuidagi, pole kunagi kontrollinud.

K-jet.käivitub paremini jah,kui külmast peast soojemat õhku saab,sest tal pole ühtegi temperatuuriandurit ja on võimeline töötama ka ilma vooluta.Eeldus tööks on kütuserõhu olemasolu.
Vasta