tere küsimus selline,ostsin endale saab 9-5 3.0 v6 2000a 67115km läbisõit...kas oli hea ost?
mida ütlete sellise mootori kohta,kas on kallis remontida ja mis on auto nõrgemad küljed...
tihti õli ja rihmavahetust tegema peaks? jne
ette tänades!!!
saab 3.0 v6
Pane aga põhjalik info oma auto kohta koos fotodega "lugejate autod"e alla ja eks me siis kiidame su autot kui's jaksame 
Arvatavasti saad kõige adekvaatsema vastuse oma siinesitatud küsimusele (eriti sellele esimesele), kui lähed näitat oma autot mõnele saabispetsile, jumalale.

Arvatavasti saad kõige adekvaatsema vastuse oma siinesitatud küsimusele (eriti sellele esimesele), kui lähed näitat oma autot mõnele saabispetsile, jumalale.
55581286
Algselt postitas: kristog
tere küsimus selline,ostsin endale saab 9-5 3.0 v6 2000a 67115km läbisõit...kas oli hea ost?
mida ütlete sellise mootori kohta,kas on kallis remontida ja mis on auto nõrgemad küljed...
tihti õli ja rihmavahetust tegema peaks? jne
Nii muuseas küsin, et ega ta sul Griffin pole? Mootori-veermiku osas pole muidugi vahet. Küll aga lisade ja müraisolatsiooni osas.
3,0 on kindlapeale minek.Mootor vana hea Opeli MV-6 baasil ,moditud .Sünnivigasid ei ole,karterituulutuseprobleemi sellisel kujul,nagu Saabi mootoritel ei ole,throttle lagunemise probleeme ka tänu teistsugusele paigutusele haruharva.Süütekassette muidugi 2tk.Opelipärased õlilekked on lihtsalt ja odavalt kõrvaldatavad.Turbokompressor on veidike niru ehitusega,kuna koos kollektoriga monoliitne.Ise ostaks ainult V-6 mootoriga 9-5,või siis teeks tonnise mootorist korraliku.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Paneks selle teema lukku ja jätkaks lugejate autode vastava teema all:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4131
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4131