Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Tavalislt jäh polstrialune pistik oksüdeerunud või lüliti ise.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Peeglitega oli selline jama et peegli mootorid on täielikult hävinud (meeletult läbi roostetanud)
kas kellegil ei vedele neid mootoreid või ültsegi peegleid mis korras on
kas kellegil ei vedele neid mootoreid või ültsegi peegleid mis korras on
Mul midagi vedeles,võin otsida,kui TEGELIK huvi on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Kas kellegil on vedelemas või sootsalt pakkuda 9000 plekk velgi.
Minu omad lootusetult kõverad. Mudugi võib ka pakkuda valuvelgi mis pole väga kallid. Mis muidu selle 9000 keskmise osa läbi mõõt on. (soovin siis 15 tolliseid)
Minu omad lootusetult kõverad. Mudugi võib ka pakkuda valuvelgi mis pole väga kallid. Mis muidu selle 9000 keskmise osa läbi mõõt on. (soovin siis 15 tolliseid)
Lugesin seda teemat ja tekkis selline küsimus:
kuidas sa vaene mees sellise õnnetuse otsa sattusid?
On sealt veel üllatusi tulnud a´la tembianduri juhe genekas jne?
Igatahes jõudu,sest suht vähe on selliseid inimesi,kes niimoodi mässata viitsivad:headbang:
kuidas sa vaene mees sellise õnnetuse otsa sattusid?
On sealt veel üllatusi tulnud a´la tembianduri juhe genekas jne?
Igatahes jõudu,sest suht vähe on selliseid inimesi,kes niimoodi mässata viitsivad:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Velje mõõdud:Algselt postitas: keenius
Kas kellegil on vedelemas või sootsalt pakkuda 9000 plekk velgi.
Minu omad lootusetult kõverad. Mudugi võib ka pakkuda valuvelgi mis pole väga kallid. Mis muidu selle 9000 keskmise osa läbi mõõt on. (soovin siis 15 tolliseid)
- Auguvalem - 4x108
- Offset (ET) - 33mm
- keskava - 65mm
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
kas mootor on sama kui, üks andmebaas ütleb et, mootor on B234 (autodata) aasta on 1993 kuigi autodata*s on B234L alates 1994
B234L (EPC) aasta on 1993
mis neil mootoritel reaalselt vahet on mida peaks jägima teada saada mis mootoriga tegu on
B234L (EPC) aasta on 1993
mis neil mootoritel reaalselt vahet on mida peaks jägima teada saada mis mootoriga tegu on
Täiesti erinevad mootorid on kuni 94 ja 94edasi. Kattuvad ainult üksikud detailid,aga tähis on ikka B234
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14333
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Peaksid puhtaks tegema enne ja siis uurima, võib olla nii ja naa. Standardviga sel mootoril, et kaane vahelt tuleb õli. Mootori üks nurk läheb sellest õliseks. Päästab pea mahakiskumine ja kaanetihendi vahetus. Soovitav siis juba kõikvõimalikud kaanega seotud asjad üle vaadata, klapisääretihendid, klapid, kerge lihv kaanele.
Võib ka tulla turboga seotud torudest. Aga ega enne teada ei saa, kui sa puhtaks ei pese. Pärast on mõningase töötamise juures näha värsked jäljed.
Võib ka tulla turboga seotud torudest. Aga ega enne teada ei saa, kui sa puhtaks ei pese. Pärast on mõningase töötamise juures näha värsked jäljed.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
nagu ma aru saan hakkab mootori otsast läbi laska kaane tihend seal kus siis ketid asuvad. või võib ka nii olla et päris suva kohapealt plokikaane tihend lekib?
tundub kuidagi imelik kui nii on!
tundub kuidagi imelik kui nii on!
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
ma küsin seda sellepärast et ostsin teise mootori ja see oli üleni õline tahtsin teada kustsee õli tulla võiks nüüd on mootor juba puhtaks pestud ja ootab saalede vahetust.
vana mootor lendas laiali selle pärast, et täis gaasil lendas turbo õlitus toru pooleks ja mõne sekundiga oli karter õlist tühi.
samuti hävines ka sellega koos turbo.
ja seda katkist toru vaadades oli seda ennem parantatud järelikult oligi mootor juba vigane sest saaled lahti võttes olid need täitsa läbi.
vana mootor lendas laiali selle pärast, et täis gaasil lendas turbo õlitus toru pooleks ja mõne sekundiga oli karter õlist tühi.
samuti hävines ka sellega koos turbo.
ja seda katkist toru vaadades oli seda ennem parantatud järelikult oligi mootor juba vigane sest saaled lahti võttes olid need täitsa läbi.
Ära siis väntvõlli lihvimata jäta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
teisel mootoril mis ostsin on väntvõll korras sai mikromeetriga kaelad üle mõõdetud ja lähevad veel orginaal saaltega kokku tagasi. aga vana mootori vända peaks jaha tagavaraks ette valmistama. mis mõõtu oleks mõtekas lasta kas 0,75 või kohe 1.0?
Kõik oleneb kui palju saale on vändalt maha "treinud". Ja kas üldse looma saab (väntvõll kõver).Algselt postitas: keenius
teisel mootoril mis ostsin on väntvõll korras sai mikromeetriga kaelad üle mõõdetud ja lähevad veel orginaal saaltega kokku tagasi. aga vana mootori vända peaks jaha tagavaraks ette valmistama. mis mõõtu oleks mõtekas lasta kas 0,75 või kohe 1.0?
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
kuidas käivad tasakaalu võlli märgid kas tagumine käib ülemise kriipsuga ja esimene alumise kriipsuga autodatas on see asi väga segane ja valesti tehtud joonis ka veel.
Balansshammakate märgid jäävad ülespoole mõlemal võllil.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Ma leitsin täna oma autos sellise huvitava asja nagu varuvõtme
väikeses plast kotis kuhu oli peale kirjutatud reserve. kas kellelgi on ka selliseid juhtumeid olnud.See võti asus väga eba tavalises kohas ja sellel võtmel puudu veel plastmass osa. Tundub olevat nagu tehases pandud sinna on see võimalik?
väikeses plast kotis kuhu oli peale kirjutatud reserve. kas kellelgi on ka selliseid juhtumeid olnud.See võti asus väga eba tavalises kohas ja sellel võtmel puudu veel plastmass osa. Tundub olevat nagu tehases pandud sinna on see võimalik?