Tänan.

Seda ma olen tähele pannud et sina siin üks väheseid diislifänne. Loodan et kui mul mootori suhtes küsimusi tekkib siis ehk annad nõu. Ma pole varem diislit omanud. Loodan et ma tanklas hajameelsusest rohelist toru paaki ei lükka.
Seda chippimist olen uurinud. Pakutakse diislitele kah mingeid jubinaid. Nagu mina olen aru saanud on nende tööpõhimõte lihtsalt selles et käseb pumbal rohkem kütet peale anda. Jõudu saab juurde küll aga sellega suureneb kütusekulu ja väljalaskesüsteem on pärast korralikult põlemata sodi täis. Vähemalt selline mulje jäi. Nad on vist enamasti küll lülitatavad, see ehk päästab veidi.
Võrgust leidsin sellised andmed oma masina kohta:
Saab 9-3 2.2 TiD 115bhp
Engine type: 4 cylinder turbo diesel
Displacement: 2.171 dm3.
EEC rating: 85kW (115bhp) at 4300r/min.
EEC peak torque: 260Nm at 1900r/min.
Recommended fuel: Diesel
Top speed: 200 km/h
0 to 100km/h: 10,9 sec
Overtaking, man.: 60 to 100km/h in fourth gear 8,3 sec. 80 to 120km/h in fifth gear 12,8 sec.
Abbot Racingu pakutud upgrade:
115hp TiD Diesel Management System Upgrade, 35 BHP and 80Nm Torque Increase, £495.
Veidi annab juurde küll. Ma küll ei tea kuhu ma selle 80Nm tõmmet juurde liitma peaksin. Kui meelevaldselt ülalviidatud tabelis numbreid liita siis hakkaks tõmbe poolest juba Viggenile kanna peale astuma.
