9-3 diisli ostu juures märgata mida?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#1

Sõber tahab vist SAABi perre astuda ja uurib, et mida isendite juures jälgida. Kus autole kontroll teha?
Millist isendit keegi näppinud praegusest valikust auto24-s?
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi

:drive:
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#2

SSil pidi olema nõrgaks kohaks roolilatt, nagu ka paljudel muudel autodel. 2.2 mootoril see vändaotsasimmeri vahetus ka selline kulukas lõbu, ja ilmselt läbi on ta neil kõigil, osadel lihtsalt varjatud. Tuttava 9-3l vahetati lisaks simmerile ära ka veel miski rihmaratas?, et õlijooksu sealt pidama saada. Muidu nagu ikka- troosti või vikingusse või anti juurde kontrolli ja vaata et paberid korras oleks.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

Seda simmerit on võimalik visuaalselt ka kindlaks teha?
Suurusjärk remondiks...?
Midagi veel jälgida? (võhikud autot ostma noh!) :cool:
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#4

Kui just põhjakatet pestud ei ole, siis auto tõstuki peale, keskmine põhjakate alt ära ja visuaalsel teel veendud, et kas on vasakult äärest (ehk mitte kasti poolt) õline või mitte. Vahetus vist midagi 3000-5000 krooni vahele jääb, aga kuna mul sealt suhtkoht vähe õli veel tilgub et õlivahetustsükli jooksul midagi juurde valama ei pea, siis enda omal olen jätnud nii nagu on.

Mida veel jälgida.. hmm. loksuta vedrusid - amorte, ja mine proovisõitu tegema külmal hommikul - kui kriuksub august läbi sõites nagu vanker, siis tuleb ka keskmised stabikapuksid ära vahetada. ülevalt on jube kehv piiluda, aga katsu vaadata kas roolivõimupump on õline või ei ole. SIDi hädad uuemal SSil vist veel ei esine? OG kerel tuleb ka nende vahetuseks valmis olla. Ja viisakas oleks ka et su ostetaval autol oleksid uksed , luugid ja mootorikate sirgelt ees (mõõta välgumihkli või pastakaotsaga vahesid 3s..4s kohas), kui mõõdulint taskus juhtub olema, siis vaata ka esi ja tagarataste kaugust üksteisest kummalgi pool, ja esimeste amordipüstakute kaugust üksteisest. Kui seal vigu ei esine, siis ilmselt ei pole kõveraks sõidetud:). Iseasi on see, et kui palju kummalisi pilke sa automüüjalt neid mõõtmisi teostades saad. Ja hea (tüüpiline just 9-3 OG'l ) on see, et stangenurgad on normaalses kasutuses kribitud, kui ei ole on ilmselt just värvitud:)
Vasta