Speedparts Esindaja

Firmade sooduspakkumised Saabiomanikele
Kasutaja avatar
tauno15
Postitusi: 73
Liitunud: R Sept 08, 2006 23:27
Asukoht:
Auto:

#26

ei ma mõtle ikka 78 aastast vanemaid
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#27

Sellistele kahjuks pole pakkuda.
Kui siis ehk väljalaset ja õhufiltreid ja taolist nänni, kuid kuna Speedparts pole ise vanemate mudelite peal katsetanud, siis ei julge 100% garanteerida, et jupid võivad sobida.
Algselt postitas: tauno15
ei ma mõtle ikka 78 aastast vanemaid
romza
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#28

Tjuuninguhuvilistele soovitan kindlasti ka seda artiklit :thumb:
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#29

Algselt postitas: romza
See km-i teema on igaühe enda teema, sest see ju lõpptarbija maks. st kui on firma, siis kannad kuludesse ja ongi ostetud kaup ilma km-ta.

romza romza romza, ära levita desinformatsiooni, km on kõike muud, kui lõpptarbija maks. See, et firmad selle otsa lajatavad hinnale, on loomulik, kuid km _EI OLE_ lõpptarbija maks. Ja olgem nüüd ausalt. Päris lambiasju firmas ikka kuludesse kanda ka ei saa :P :wise:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: miku
Algselt postitas: romza
See km-i teema on igaühe enda teema, sest see ju lõpptarbija maks. st kui on firma, siis kannad kuludesse ja ongi ostetud kaup ilma km-ta.

romza romza romza, ära levita desinformatsiooni, km on kõike muud, kui lõpptarbija maks. See, et firmad selle otsa lajatavad hinnale, on loomulik, kuid km _EI OLE_ lõpptarbija maks. Ja olgem nüüd ausalt. Päris lambiasju firmas ikka kuludesse kanda ka ei saa :P :wise:

ok, jätame selle maksude teema igaühe oma teha. Eks see ole igaühe oma asi, kes mida kuludesse kannab ja kuidas maksuseadusi tõlgendatakse :cool:
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#31

muide, kui kedagi võiks huvitada 900 v6 mootor, siis on välja pakkuda tutikat mootorit koos tutika manuaalkäigukastiga.
Laotühehjendusmüük

kel huvi võtke ühendust.
romza
metsapoiss
Postitusi: 171
Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
Asukoht:
Auto:

#32

Terv, kas ka vanale 96-le midagi on, mul rootsi keel hea NULL.:poke:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#33

Algselt postitas: tynyty
Terv, kas ka vanale 96-le midagi on, mul rootsi keel hea NULL.:poke:

Kahjuks 96-tele pole midagi spetsiifilist küll pakkuda pole.
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#35

Tuunimiskomplektide hinnakiri nüüdseks ka üleval:
http://www.troostauto.ee/hinnad/mootori ... hinnad.pdf
Algselt postitas: Tan
See on puhas vandenõu kütusemüüjatega, et kui su masin just remondis pole, siis võtku vähemalt maksimaalselt kütet :poke:

Aga tegelikult on sellest toredast .pdf-st puudu hinnakiri, et palju siis nt. vurrtraktori ajupesu maksab ?
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#36

Autod on erinevad ja ka autode tehniline korrasolek on erinev.
Seetõttu ei saa täpselt paika panna, et palju täpselt tööle aega kulub.
Algselt postitas: roomlane
ja millest see paigalduse hind sõltub? Miks seda hinna sees pole, kuigi komplektis on...
romza
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#37

Ega 3,0 bensiinimootori jaoks pole midagi ?
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#38

Kahjuks 3,0 V6 ja ka 3,0 V6 1/2 turboga mootoreid pole eriti lihtne forsseerida.

Tavalise vabalthingava mootori puhul ei anna aju tuuning eriti palju juurde vaid mõne hobuse ja Nm ning suureneb lihtsalt kütusekulu. Et midagi ära teha oleks vaja sisselaset, väljalaset parandada ja ka mootor ära portida. Võiks igale silindrile ka eraldi kõri peale ehitada. Kuid see kõik päris töörikas.
Samas need uuemad 3,0 V6 mootorid, mis on uutel 9-5l peal ja millel turborõhku antakse vaid 3-le silindrile ka ei kannata tuunimist, kuigi on turboga.

Seega kui sul vanem masin ja julged proovida, siis ehk Megasquirt oleks abiks. Aretad korraliku fuel mapi jne.
Algselt postitas: Executive
Ega 3,0 bensiinimootori jaoks pole midagi ?
romza
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#39

Vähe offtopic. 9-5 V6 tuuningut pakub ainult Nordic hõlmab see uut softi ja väljalaset. Hind korralik; kindlasti tasuks ära teha siis, kui väljalase plaaniliselt vaja välja vahetada. Võimsust annab juurde, kuid vastupidiselt turbokatele, kütusekulu suureneb paari liitri võrra.

Lisaks pakub ainult softi ka veel BSR tuuning

Vabandan romza su teemasse sissekirjutamise pärast; loodan, et mõne V6 omanikule tuleb see info kasuks.

terv, teager
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#40

Saab 9000

Hållare för A-stolpe

För ett instrument D90001

Mis sellise vidina hinnaks kujuneb?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#41

Algselt postitas: romza
Samas need uuemad 3,0 V6 mootorid, mis on uutel 9-5l peal ja millel turborõhku antakse vaid 3-le silindrile ka ei kannata tuunimist, kuigi on turboga.
Ei ei. Turborõhku antakse ikka kõigile kuuele aga turbot toidavad ainult kolme silndri heitgaasid. Sellest ka nimetus assümeetriline.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#42

Võtsid qdwin sõnad suust. Argem eksitagem vähemteadjaid.
Ja saab seda asümeetrilist V-6 turbomootorit suurepäraselt parendada-
näiteks bi-,või twinturboks tehes.Või siis ehitada uus kollektor+leida kobedam kompressor.Lisaks loomulikult sisse-,väljalasked ,soft ,jne.
Väga kulukas on V-mootoriga see tuunimine. Minu kultivaatoril on näiteks
KOLM mootoriaju,mis kõik nõuavad uut softi(lähipäevil ka saavad).
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#43

Tänud asjaliku info eest :thumb:
Kahjuks väga üksikasjalikult erinevate mootorite isepärasusi ei tunne. Jätaks selle pigem tõesti spetside hooleks, kes neid peavad hooldama ja remontima.

Oma vigase jutuga põhimõtteliselt seda ma tahtsingi öelda, et V6 mootorite puhul on lisahobuste saamiseks rohkem rabeleda vaja :cool:
Potensiaali on tal kindlasti palju.
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#44

Tutvusin tiba Teie pakettidega...Kindlasti olete teinud väga põhjalikud turu-uuringud,seetõttu hindade teemat ei puuduta,ise teate paremini.Arumaisaa,milleks on vaja aero 9000 4.stagel T19 turbo upgrade'i,mapsensorit(ilmselt 3-bar),pihusteid(ilmselt rohelisi) ja racing katti???::angry::nono:Need ju stage 5.(330-340 hp)nõudmised.Pealegi stage 5. saab suurepäraselt hakkama T18-ga.:gun:Saaks aru,kui soovituslik stage 4-le oleks siduri upgrade ja alu IC.Mehed-mehed,soft peaks ju olema piisavalt kvaliteetne,et 310 hp teie stage 3 riistvara nõudmistega välja vedada:wise:Teades,kust pärineb soft;)
kame
Postitusi: 76
Liitunud: T Nov 28, 2006 0:04
Asukoht:
Auto:

#45

küsiks härralt mida head /kui üldse midagi oleks teha 2.3 vabalthingavale 900 NG-le ja mida pakute?
ette tänades...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#46

Vabalthingava lisa kilovatid tulevad väga raskelt ja väga kallilt. St. selle mõne lisakilovati tarbeks tuleb ikka väga palju raha magama panna.
kame
Postitusi: 76
Liitunud: T Nov 28, 2006 0:04
Asukoht:
Auto:

#47

tänud! eks siis peab varsti viggenit sihtima! :gun:
kame
Postitusi: 76
Liitunud: T Nov 28, 2006 0:04
Asukoht:
Auto:

#48

kusjuures tahaks isegi proovida 900 madaldusega varjanti! kyb-id naguinii kohe alla! ;)
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#49

vabalthingavatega on jah veidi keerulisem. Saame pakkuda sport väljalaset, ning sportvedrustust ning teisi vidinaid. Kuid mootorituunimist pakume peamiselt turbo mootoriga autodele.
romza
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#50

Algselt postitas: iroman
soft peaks ju olema piisavalt kvaliteetne,et 310 hp teie stage 3 riistvara nõudmistega välja vedadaTeades,kust pärineb soft
Ehk isand Iroman paljastab kes tegelikult vastavat softi maailmas treivad? Või annab vihjeid? Nii T5 kui T7 puhul.

Kuskil kirjutasid et T7 Saab mukkida TECH2-ga(softi on vaja).
Kes seda softi teeb/levitab?
Vasta